Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!

Klik hier voor meer webcams !!

De Tweeling Zusjes - 15878 keer gelezen
Zomer 2008, in Nederland laat de zomer weer op zich wachten dus besluit ik om alleen op vakantie te gaan. Standaard ga ik altijd naar het reisbureau om de hoek alleen dit keer was het meisje wat mij altijd helpt zelf met vakantie en zij weet precies wat voor een soort vakanties ik wil. Dus met enige teleurstelling ging naar een reisbureau bij ons in de stad.

Daar aangekomen vertelde ik mij wensen en vroeg of ze iets voor me hadden, op zeer korte termijn. De dame in kwestie ging voor mij aan de slag en al snel kwamen we uit op: Indonesië. Ik wil namelijk alleen maar naar landen waar het gegarandeerd mooi weer en lekker warm is. 1,5 week Bali zou het worden.

Zo gezegd, zo gedaan vertrok ik in augustus naar Bali. Aangekomen op het vliegveld werd ik netjes opgewacht door een Hollands meisje van de reisorganisatie. Ze zag er heerlijk uit: een jaar of 27, zwarte haren, mooi bruin van de zon, een slank lichaam, mooie ronde dikke borsten en een heerlijk strak kontje en haar naam was Liesbeth. Zo zie ik ze graag! Ze vertelde me dat we eerst naar het hotel zouden gaan en dat ze daarna een uitleg zou komen geven over alle faciliteiten en activiteiten in en rondom het resort. Aangezien ik de enige ben die alleen op reis was zou ze mij persoonlijk het een en ander uitleggen. Ik moet zeggen dat ik er al naar uit keek.

Ik zat in de deluxe kamer van het resort, direct aan het strand van Nusa Dua en met een heerlijke privé tuin.
Ik had gekozen voor een resort waarbij de badkamer (bad en douche) in de buitenlucht was zodat ik optimaal kon genieten van het lekkere weer. Sowieso ben ik wel een beetje extravagant en ben het liefste de gehele dag naakt. Het was een lange trip dus een bad ging er wel in. Lekker luieren en bijkomen met een heerlijke fles witte droge wijn (with compliments of the staff, altijd leuk). Na ongeveer een uur werd er aan de deur geklopt. Een lieve stem zei: ik ben van u reisorganisatie, ik ben het Liesbeth. Ik sprong uit bad en wilde het liefst naakt de deur open doen, maar uit beleefdheid deed ik snel een badjas aan. Toen ik deur open deed zag ik dat Liesbeth niet haar uniform aan had, maar een mooi licht doorschijnend geel jurkje. Ze keek mij met een kleine lach aan en vroeg of ze mij stoorde. Uiteraard zei ik nee, ik was aan het genieten van het heerlijke bad. Ze keek stiekem naar mijn schaamstreek maar stopte abrupt toen ze zag dat ik het door had. Met schaamte op haar gezicht vroeg ze of ik tijd en zin had om het e.e.a. door te nemen.

Eenmaal binnen gingen we aan het kleine tafeltje buiten zitten. Ze liep voor mij naar buiten en ik bekeek haar lichaam nog eens goed. Haar strakke bilpartij was verpakt in een piepklein wit stringentje en van een BH was geen sprake. Logisch ook met dit weer. Ze nam plaats op een van de stoelen en ik zag dat haar stringentje dieper in haar kutje schoof. Uiteraard nam ik tegenover haar plaats maar wel zodat ik haar kutje goed kan blijven zien, en uiteraard zij ook mijn schaamstreek. Ze vertelde mij dat er heel veel verschillende activiteiten waren te doen op het resort maar dat de leukste dingen buiten waren te vinden. Uiteraard luisterde ik, maar ik kon het niet helpen om haar met mijn ogen en fantasie helemaal uit te kleden. Ze ging door met het blijkbaar standaard ingestudeerde stukje tekst en alle deals die ze wel niet hadden. Ik voelde echter dat langzaam mijn pik begon de groeien van de gedachte hoe zij er naakt uit zou zien. Niet verwonderlijk schoof mijn stijve pik mijn badjas opzij en stond mijn penis in volle hardheid haar aan te staren. Ze zag het niet meteen en ik probeerde hem dan ook onopvallend terug te stoppen maar hij was zo belachelijk stijf (en tja ik ben ook niet te klein geschapen, 23 cm in productie stand) dat het zo 1,2,3 niet wilde lukken. Net voordat ik hem naar binnen had geschoven zag ze mij mijn pik vasthouden. Ze bloosde en vroeg of ik opgewonden was.

Verbaasd maar ook gerustgesteld zei ik dat ik aan het fantaseren was hoe ze er naakt uit zou zien. En dat ik daardoor een stijve lul had gekregen. Ze keek mij aan en zei: laat hem eens zien dan. Ik stond op en liet mijn badjas zakken. Daar stond ik dan. Net aangekomen op Bali met een 27 jarig meisje voor die naar mijn harde lul stond te kijken. Ik was nu al aan het genieten van al het moois dat Bali mij zou brengen. Ze stond op en liep naar me toe. Zachtjes fluisterde ze in mijn oor dat ze nog andere activiteiten kon aanbieden buiten het standaard boekje om en pakte mijn stijve pik stevig in haar handen. Onder het genot van enkele trekbewegingen vroeg ik haar wat ze dan in gedachten had. Ze zakte door haar knieën en zei: ik zit hier niet alleen op het resort maar ben samen met mijn tweeling zusje Anna en ze nam mijn penis diep in haar mond. Likte een paar keer aan mijn eikel en stond weer op. Ik moet gaan zei ze. “Gaan?” dacht ik! Maar zonder pardon gaf ze nog een laatste kus op mijn eikel en liep ze de deur uit.

Damn, dacht ik! Dit kan niet waar zijn wat me nu is overkomen. Het was al laat geworden en bijna tijd voor avondeten. Dus ik sprong snel nog even onder de douche. Trok mezelf heerlijk af en trok wat luchtigs aan.

De volgende morgen was ik vroeg wakker. Rond een uur of 7. Het was dus nog te vroeg voor het ontbijt dus ging ik nog heerlijk even genieten van een ochtend bad. Zoals altijd smeer ik mezelf na het douchen of badderen geheel in met speciale olie om mijn lichaam soepel en glad te houden (moet wel al je helemaal geschoren bent). Inmiddels was het 08.30 en trok ik mijn witte linnen broek aan. Het was te warm voor ondergoed, hoewel ik dat in Nederland ook maar zelden aan heb. Op naar het ontbijt.

Genoten van een heerlijk ontbijt ging ik de lobby en de rest van het hotel verkennen. Ik liep wat rond en plotseling zag ik Liesbeth en de andere mensen van de reisorganisatie staan. Allemaal werkte ze in het hotel en kwamen uit diverse landen over de wereld. Naast Liesbeth stond een meisje dat ontzettend op haar leek.
Dat moest dus wel Anna zijn. Net zo lekker maar iets gezetter dan Liesbeth. Ik liep langs ze en glimlachte lief naar haar. Ze zag mij ook en gaf me een knipoog. Verderop in de lobby was een loungebar waar je kon genieten van heerlijke cocktails en andere drankjes. Het was nog vroeg dus ik nam een kop koffie en plantte mezelf op een van de loungebanken zodat ik net nog Liesbeth en haar zusje kon zien. Starend en in gedachten keek ik naar haar lekkere billen.

Ik wilde wat gaan doen maar ik wist niet wat. Gaan zwemmen in het zwembad, in zee? Misschien een excursie? Maar eigenlijk ging mijn nieuwsgierigheid uit naar de ‘speciale’ activiteiten die Liesbeth mij misschien te bieden had. Dus de stoute schoenen aan en naar haar toe. Ze stelde me netjes voor aan haar zusje (een paar minuten jonger). Ik zei: dat ik ooit nog in het gezelschap mocht zijn van 2 van zulke mooie dames (afgezaagd, ik weet het). Ik vroeg haar of ze nog leuke excursies in gedachten had en wat ze mij kon adviseren? Voor dat Liesbeth kon reageren zei Anna dat ze wel een leuk uitstapje wist. Vol verwachting klopte mijn penis en ik vroeg haar onmiddellijk wat ze wilde gaan doen. Ze waren vandaag officieel vrij en normaal gesproken gingen ze dan naar de andere kant van het eiland. Daar was nog een privé strand met een eigen baai waar maar weinig mensen van af wisten. Er stonden een paar kleine verlaten vissershuisjes aan het strand zei ze. Daar kunnen we heerlijk zwemmen en ongestoord genieten van onze rust. Ik zei nou dat lijkt me wel wat en keek Liesbeth een tikkeltje geil aan. Liesbeth en Anna moesten zich nog omkleden en ik ook dus we spraken af om elkaar voor het hotel te treffen. Zij zouden dan een auto van het hotel regelen.

Op mijn kamer aangekomen pakte ik snel mijn witte zwemboxer uit mijn koffer, een paar handdoeken en mijn filmcamera. Controleerde mijn lichaam of alles nog netjes geschoren was en nam de benen naar de voorzijde van het hotel. Daar stonden ze Liesbeth en Anna allebei in een kort wit rokje met een bikini topje erboven.
Ik stapte achterin de jeep en we reden richting de andere kant van het eiland. Onderweg veel mooie dingen gezien maar ik werd voornamelijk aan de praat gehouden door Anna. Ze vroeg me de oren van het lijf en haar vragen werden steeds persoonlijker en intiemer. Na ongeveer 3 uur rijden kwamen we aan bij het privé strand. En inderdaad privé! Er was niets in de wijde omtrek te bekennen behalve de silhouetten van twee heerlijke tweeling zusjes en een paar verlaten vissershuisjes.

Ik wilde meteen gaan zwemmen dus trok mijn korte broek en T-shirt uit en nam een duik in de zee.
Deze was het rustig en kalm. Ik keek naar Liesbeth en Anna of ze mij volgde maar zij liepen eerst naar het huisje. Zo verliepen er misschien wel 20 minuten tot dat ze uiteindelijk zichzelf weer lieten zien. Poedel naakt weliswaar. Ze kwamen steeds dichterbij waardoor ik hun lichamen steeds beter kon bewonderen. Ik zag dat Liesbeth een klein zwart streepje geschoren had bij haar kutje en dat Anna haar kuthaartjes in de vorm van een V geschoren had. In beide gevallen iets waar ik van houdt. Ze kwamen de zee in en ze zwommen langzaam naar mij toe. Ze lachte en vroegen waarom ik niet geheel naakt was. Zonder enige twijfel trok ik mijn zwembroek uit en liet die vrij de zee in drijven. We dobberden een paar uur in zee zonder elkaar ook maar 1 keer aan te raken. We spraken over onze fantasieën en over onze ervaringen en belevenissen. Ze stonden versteld van wat ik allemaal al had meegemaakt op seksueel gebied en zeiden dat zei allebei nog maar 1 vriendje hadden gehad. Ze kwamen allebei net uit een lange relatie en wilden hier op het eiland lekker bijkomen. Zo ver ik het kon zien (mede uit de eerdere ervaring met haar) was Liesbeth degene die graag experimenteerde.

Anna stond op in zee en ik zag haar natte borsten boven mij hoofd uitsteken. Ze had grote ronde tepels die langzaam steeds harder werden. Haar kutje was ook net zichtbaar hoewel er steeds kleine golfjes water tegenaan kletste. Ze liep naar me toe en bleef direct voor mij gezicht staan. Haar kutje stond een beetje open en ze vroeg: wat vind je van mijn natte poes? Ik zei beleefd dat ik hem er lekker vond uit zien en dat ze hem mooi geschoren had. Plotseling stond Liesbeth ook naast me en vroeg me hetzelfde. Ik antwoordde op dezelfde wijze en zei dat ik blij was op 2 paar zulke lekker kutjes te zien. Anna pakte mijn geschoren hoofd vast en drukte deze in de richting van haar kut. Ze zei: lik er eens aan! Ik durfde niet te weigeren en stak mijn tong tussen haar natte schaamlippen. Liesbeth pakte mijn hoofd en deed hetzelfde… Ik vroeg aan ze of ze altijd alles hetzelfde deden: en het antwoord was een volmondige JA. We gingen zo nog even een tijdje door in zee en ik befte de dames om de beurten. De ene keer hielt Anna het kutje van Liesbeth open en visa versa.

Na een tijdje zei ik tegen ze: laten we lekker op het strand verder gaan maar zij hadden een ander idee. Ik zou er nu achter komen waarom ze zolang wegbleven in het oude vissershuisje. Ik stond op uit zee en voor het eerst zag Anna ook mijn harde en grote lul. Ze glunderde en pakte hem vast. Keek mij aan en zei: die wil ik wel eens diep in mij hebben lieverd.

We liepen met zijn drieën naakt naar het huisje en binnen zag ik dat ze een compleet bed op de grond hadden gemaakt met diverse oliën en andere attributen. Ik moest in het midden van het bed gaan staan en ze zakte beiden door hun knieën. Liesbeth pakte mijn lul vast en smeerde er heel veel olie over heen. Daarna zei ze tegen Anna: neem zijn lul in je mond. Ze gehoorzaamde en nam mijn pik zo diep dat ze bijna moest kokhalzen. Liesbeth liet haar niet los en duwde Anna haar hoofd in pijpbewegingen over mijn lul. Ze keek mij aan en vroeg aan me of ik dit lekker vond. Ik zei al schokkend ja. Waarop zij antwoordde: je mag niet klaarkomen dat doen we later. Met een ruk trok Anna mijn lul uit haar mond en stopte deze net zo hard bij Liesbeth in haar mondje. Ik had het gevoel alsof ik in een carrousel terecht was gekomen. Alles 2 keer…

Mijn lul werd harder en harder en ik wilde nu toch echt een van hun lekker neuken. Maar blijkbaar was het niet aan mij. Zoals ik eerder zei dacht ik dat Liesbeth degene was die graag experimenteerde. Maar ik had ongelijk. Anna keek haar zus aan en zei dat ze wel eens haar kutje wilde proeven. Maar niet zo maar proeven. Ze wilde haar natte kutvocht van mijn penis aflikken. Ik had nog nooit eerder het met twee vrouwen gedaan laat staan 2 tweeling zusjes. Ik kon het me ook niet voorstellen dat zij elkaar zouden beffen, proeven et cetera. Liesbeth vond het een goed idee en dook op haar handen en knieën. Ik nam stevig plaats achter haar en Anna leidde mijn penis in Liesbeth haar kutje. Voordat ik naar binnen mocht maakte ze eerst nog even mijn lul nat met olie en liet ze een flinke straal olie in het kutje van Liesbeth stromen. Stopte haar vingers bij haar zus naar binnen en draaide een paar keer. Zo nu is lekker open en wijd voor je. Ze duwde mijn lul naar binnen en bij elke haal moest ik hem in haar mond stoppen. Heerlijk zei ze, echt heerlijk die smaak. Al tongzoenend kreeg ik de smaak ook tot me en ze liet haar zus haar eigen kutvocht ook proeven door af en toe haar vingers diep naar binnen te stoppen en nat in het mondje van Liesbeth te stoppen. Anna wilde het ook, dus zoals alles hierboven werden de rollen weer om gedraaid. Anna had hele lekkere billen (ik val op billen) en ze vroeg me er af en toe goed in te knijpen. Ik hield haar billen stevig vast terwijl ik diep met mijn lul in haar stootte. Elke keer als ik mijn lul naar het mondje van Liesbeth draaide trok ik het kontje van Anna een beetje open waardoor je heel goed haar gladde anus kon zien. Wat een heerlijk gezicht.

Anna vroeg mij naar een tijdje of ik wel eens iemand in de kont had geneukt. Ik zei ja en zei dat het heel lekker was om te doen. Ze keek haar zus aan en beide schudden zonder iets te zeggen ja. Liesbeth stond op en pakte een dildo (dit was nog maar een kleintje). Ze boog over het kontje van Anna en vroeg mij haar billen uit elkaar te trekken. Ze nam de oliefles en spoot een flinke straal olie in de anus van Anna. Stopte in 1 keer de dildo naar binnen en Anna kreunde het uit van genot. Naar de kleine een paar keer te hebben gebruikt pakte ze een andere dildo. Deze was net iets kleiner als mijn lul en ging met gemak bij haar naar binnen. Nu was het mijn beurt zei Liesbeth en ik ging gehurkt boven Anna hangen. Liesbeth duwde mijn penis een beetje naar beneden en tegen de ingang van Anna haar anus aan. Zo zei ze, en nu doorstoten. Ik liet mij gewicht zakken en verdween naar binnen. Een paar flinke stoten waren nodig om het allemaal soepel en gemakkelijk te maken. Liesbeth stond plotseling op en liep naar mijn tas. Ze pakte mijn videocamera. Ze kwam terug en begon op te nemen hoe ik haar tweeling zusje diep in haar kontje nam. Elke keer als ik mijn lul even eruit haalde zei ze: nee, doorgaan dit ziet er heerlijk uit.

Anna genoot van mijn harde lul, in haar inmiddels wijd openstaande anus, en vroeg heb je wel eens iemand zijn anus gelikt en zo ja hoe proeft dat dan. Ik twijfelde, maar gaf toe. Ja, dat heb ik wel eens gedaan en als je wilt weten hoe het proeft…. Voor dat ik mijn zin kon afmaken duwde ze mijn lul in haar kont, trok hem eruit en sabbelde hem helemaal af. Owh ja, dat smaakt inderdaad heerlijk dit moet je proeven Liesbeth. Opnieuw ging mijn lul diep in haar kont en nu likte Liesbeth hem schoon. Zalig vonden ze het. Maar ja als je de één proeft moet de andere ook. Dus nu was het de beurt aan Liesbeth om diep in haar kontje geneukt te worden. Eerst olie, dan dildo’s en daarna mijn lul. We gingen als gekken te keer.

We waren al heel wat uurtjes elkaar aan het verwennen toen ik plotseling op de grond werd gelegd. Ik moest helemaal plat gaan liggen op mijn rug. Ik durfde geen nee te zeggen dus daar lag ik. Liesbeth kwam boven mij staan en zakte met haar nat kut naar mijn gezicht. Ze duwde haar natte doos recht in mijn mond en beval mij om haar helemaal leeg te likken maar niet door te slikken. Ik deed wat mij gevraagd werd terwijl Anna mijn lul bereed. Liesbeth vroeg of mijn mondje vol was met haar vocht en ik zei ja. Ze zei dan is het nu tijd voor Anna. Ze wisselde weer om en ik moest hetzelfde doen. Op een gegeven moment kan ik niet meer praten van de hoeveelheid kutvocht dat ik in mijn mond had. Anna stond op en tilde mij overeind. Ze zakte allebei door hun knieën en ik moest het vocht over hun borsten laten lopen. Daar zaten ze allebei besprenkeld met hun eigen kutvocht. Ze likte elkaars tieten schoon en vingerde elkaar ondertussen. Uiteraard rukte ik heerlijk aan mijn lul.

Ik moest weer gaan liggen. Ze zeiden: je hebt zo een grote lul. Zou je jezelf kunnen pijpen. Ik zei verbaasd: dat denk ik niet. Maar het mocht niet baten. Ze tilde mijn benen omhoog en duwde deze naar achteren zodat mijn lul richting mijn gezicht kwam. Anna zei nu je mondje open doen. En ja hoor, ik kon mezelf pijpen. Mijn lul kwam wel tot 5 cm mijn mond in. Ik ben behoorlijk lenig aangezien ik jaren aan top niveau turnen heb gedaan. Anna zat vol genot te kijken en probeerde mijn lul steeds verder naar binnen te stoppen. Plotseling tikte Liesbeth haar zusje aan en zei kijk! Ik dacht wat is er te zien. Ze keken elkaar verlekkerd aan en lieten mij met mijn benen in mijn nek zitten terwijl ze een weg baande naar mijn kont. Ze zeiden tegen elkaar: hij heeft ons ook mogen likken dus nu is hij aan de beurt. Een voor één stopte ze hun tongetjes in mijn anus die steeds wijder begon te staan. Anna, die nergens van terug deinsde, stopte 1 vinger in mijn anus en begon langzaam rond te draaien. Ik moet zeggen dat het wel een heerlijk gevoel is. Niet zo zeer een vinger in je anus, maar meer dat ze aan de binnenzijde mijn lul enorm stimuleerde. Anna vond de smaak van mijn anus zo lekker dat ze bijna niet te stoppen was. Door dit zalige gevoel kwam ik bijna en liet ze deed weten. Liesbeth zei dat ze wilde dat ik in haar kontje klaar kwam. Ik stond op en stopte mijn inmiddels niet harder en groter kunnende worden lul diep in haar kont. Met slechts een paar halen en stoten spoot ik mijn enorme lading sperma diep in haar. Ze kwam gillende klaar en spoot zelf ook flink van haar af. Uiteraard moest ik Anna ook dat gevoel geven dus wisselde ik snel over naar Anna en kwam ook nog een keer in haar kontje klaar.

Nu beide kontjes gevuld waren met mijn warme sperma ging Anna onder de kont van Liesbeth zitten. Ze zei tegen Liesbeth dat ze haar anus moest opentrekken zodat mijn sperma eruit kwam lopen. Een dikke warme straal sperma en kontvocht liep langs haar billen zo in het mondje van Anna. Ook hier moesten beide hetzelfde dus ook dit werd gewisseld. Eerst kontjes nu mondjes vol met mijn sperma. Ze likte mijn lul ook nog schoon en speelde een beetje met mijn sperma in hun mond. Tongzoenend wisselde ze van lading tot dat ze het allebei in 1 keer doorslikte. Jezus, wat een heerlijk gezicht.

Mijn lul was beurs van al dit geweld en hun kutjes en kontjes bleven lang openstaan. We vielen met ze drietjes in slaap in het vissershuisje en werden de volgende ochtend wakker. Uiteraard had ik weer last van een ochtend lul dus werd er nog even goed aan gezogen.

We kleden ons aan en reden terug naar het hotel. De week was nog maar net begonnen en ik had al het mooiste mee mogen maken. We hebben nog een paar keer met elkaar heerlijk liggen neuken in mijn kamer wat ongeveer hun vaste overnachtingsplek werd.

Toen de vakantie afgelopen was zag ik ze bij de staan om mij uit te zwaaien. Ze hadden nog een cadeautje, maar dat mocht ik pas thuis in Nederland open maken. Het bleek de video te zijn van de bewuste dag met daarop nog een aantal privé sessies van Anna en van Liesbeth en van hun samen. Tevens hun adres in Nederland en mobiele nummers. Je raad het: we spreken nog steeds af en toe af.