Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!

Klik hier voor meer webcams !!

Petra - 16586 keer gelezen
Dit jaar was onze reisbestemming Griekenland. Ik was er nog nooit geweest maar mijn vrouw ( Petra ) was er al diverse keren op vakantie geweest. Ze had zelfs op een bepaalde vakantie verkering gekregen met een Griek, die wilde dat ze bij hem zou komen wonen. Mijn vrouw wilde dit indertijd ook maar wat graag, helaas kreeg ze op het moment dat er een definitieve beslissing genomen moest worden toch enige twijfels waardoor dit avontuur strandde. Gelukkig voor mij natuurlijk anders had ik haar nooit leren kennen.De bedoeling was om diverse eilanden te gaan bezoeken en gewoon kijken waar we uit zouden komen. Als het ons ergens zou bevallen zouden we een tijdje blijven, zo niet trekken we verder was de afspraak. we namen het vliegtuig naar Kalamata op het vaste gedeelte van Griekenland de Peloponnesos. Een prachtig stuk Griekenland met een schitterende natuur. Vanuit de Peloponnesos vertrokken we naar het eiland Kythira. Daar was de rust echt nog te vinden en het leek wel of de tijd hier had stil gestaan.Je kon daar tijden lang op het strand liggen zonder dat er andere gasten waren. Zo kwam het natuurlijk vaak voor dat we poedelnaakt op het strand lagen en natuurlijk ook naakt gingen zwemmen.Op een dag waren we beiden aan het zwemmen toen er plotseling een jong stel op het strand aan kwam. Wij waren naakt en moesten op een gegeven moment het water weer uit. Nou is mijn vrouw niet preuts dus zij nam het voortouw. Samen liepen we naast elkaar poedeltje naakt het strand op en het jonge stel ( ik schat ze rond de 25 jaar ) keek verbaasd op. We gingen liggen op de badlakens en lieten ons drogen door de zon. Even later zagen we opeens dat het stel ook hun kleding had achter gelaten op het strand en een duik in het water namen. De jonge vrouw had lang donker haar en een stel mooie borsten waarvan ik een lichte erectie kreeg. De man mocht er ook zijn volgens mijn vrouw want haar ogen bleven op de zee gericht, wachtend op het moment dat het stel uit het water zou. komen. Niet veel later kwam de man als eerste het water uit en mijn vrouw tikte me aan, moet je kijken wat een grote pik, zei ze. En inderdaad hij was behoorlijk groot geschapen. Toen was het de beurt aan de jonge vrouw. Haar natte gebruinde lichaam met kaal geschoren poesje waren een genot om naar te kijken. Zelfs Petra most toegeven dat het een mooie vrouw was. Helaas moesten we verder en vertrokken, na het jonge stel gedag te hebben gezegd weer verder.We zagen dat je op dit eiland boten kon huren en dat leek ons wel wat. Er lagen nog wat kleine onbewoonde eilandje rond dit gebied en het leek ons wel leuk om deze te verkennen. Echter bij het boot verhuur bedrijf aangekomen bleek dat je wel enige ervaring moest hebben om in aanmerking te komen voor een huur boot. omdat ik geen vaar bewijs heb was het wel een teleurstelling voor met name Petra die zich erg verheugd had op deze trip.We wilde net weggaan toen we werden aangesproken door twee Nederlandse jongens die ook het idee hadden om een boot te huren. Zijn er geen boten meer te huur sprak een van de jongens. Nee zei ik, dat is het niet. Ik heb geen vaarbewijs dus houd het voor ons op. Wat kost het eigenlijk vroeg een van de jongens? Zo rond de driehonderd euro antwoorden ik. Nu vertrok zijn gezicht. Ik heb wel een vaar bewijs maar dit vind ik echt te duur voor 1 dag. Petra kneep in mijn hand en fluisterde, zullen we voorstellen om de boot met z"n vieren te huren? Waarom niet dacht ik, nee heb je ja kan je krijgen. Na het voorstel aangehoord te hebben bleken de beiden jongens er wel oren naar te hebben en was het huren van de boot snel geregeld. Achteraf ben ik blij dat een van de jongens een vaarbewijs had omdat ik het zelf niet gered had met zo"n boot. Na enige tijd varen en verder kennis gemaakt te hebben met beiden heren was het net of we elkaar al jaren kende. Het waren zeer innemende jongemannen en hadden samen al het nodige mee gemaakt zoals wel bleek uit hun verhalen.Plotseling zagen we een klein eiland aan de horizon opduiken. Petra was in een zeer dun jurkje aan boord gegaan en stond nu op de punt van de boot naar het eiland te kijken. Hierdoor scheen de zon door haar jurkje en zag je de mooie lijnen en rondingen van haar lichaam. Dit viel de twee heren ook op en keken elkaar aan met zo"n blik van: daar zou ik wel even mee willen spelen! We kwamen aan bij een kleine baai en moesten vanaf de boot een stukje zwemmen naar het strandje. Het was bloedheet dus zo"n stukje zwemmen kwam erg goed uit.

Beide jongens trokken hun kleding uit en stonden plotseling in hun blote kont op het dek. Petra keek gefascineerd naar beide mannen en deed maar deed of het haar niets deed. Wij konden niet achter blijven dus ook wij sprongen naakt het water in.Niet veel later kwamen we aan op het strand en beide mannen gingen op hun rug in de zon liggen. Petra en ik volgde. Best wel vreemd om opeens naakt met twee mannen op een strand te liggen. En wat moet mijn vrouw er wel niet van vinden vroeg ik mezelf af? Petra ging op haar buik liggen en viel al snel in slaap.Na een uur of twee werd ze wakker en ik dacht dat het wel tijd zou zijn om te gaan toen plots een van de mannen zie dat hij op de boot een weggooi BBQ heeft en hij vlees en vis bij zich had omdat zij van plan waren geweest om ergens op een strand te gaan BBQen. Het vlees en vis had hij bevroren ingekocht om bederf te voorkomen zei hij. Zullen we hier blijven vroegen ze ons. Ik keek Petra aan en zei dat een nacht onder de sterren me wel wat leek. Petra was er helemaal voor en zo gezegd zo gedaan. We zwommen terug naar de boot waar we enkele kledingstukken mee namen omdat het s"nachts misschien wel koud zou kunnen zijn. Het werd een heerlijke avond maar de vermoeidheid sloeg bij mij plotseling in als een bom. Voordat ik het wist sliep ik. Petra was inmiddels behoorlijk teut van de ouzo die rijkelijk geschonken werd.De twee jongens werden steeds vrijer tegen mijn vrouw en vroegen op een gegeven moment waar ze het zoal gedaan had en met wie. Op dat moment ontwaakte ik half uit mijn slaap maar hield me slapende. Zonder enige schroom vertelde Petra dat ze meestal op vakanties versierd werd of iemand versierde. Ze had toen nog niets met mij zei ze maar vond dat vakanties altijd een bepaalde geilheid bij haar naar boven bracht. Ik luisterde aandachtig. Een van de mannen vroeg waar ze het lekkerst geneukt had. Dat moet op een strand geweest zijn hier in Griekenland, was haar antwoord. Omdat dit mijn eerste keer in Griekenland was waren mijn oren gespitst natuurlijk. Vertel, zeiden de mannen.Ik had toen verkering met een Griek zei ze en ik dacht daar gaan we weer dit verhaal ken ik al.Maar plots nam het verhaal een andere wending. Zo vertelde ze dat ze op een strandfeest was met haar toenmalige vriend toen hij plotseling ziek werd en alleen naar huis ging. Ze had nog gevraagd om met hem mee te gaan maar dat was volgens haar vriend niet nodig. Wat ze niet wist is dat haar vriend een eindje verderop zich achter een rots verstopte en haar in de gaten hield van een afstand.Wat een eikel zei een van de mannen. Nee helemaal niet hoor zei Petra. Ik bleef dus achter en twee vrienden van mijn vriend vroegen of ze zich om mij mochten ontfermen. Ik had geen bezwaar het waren n.m. twee lekkere mannen, net als jullie zie ze plagend. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt !! Ik werd de hele avond voorzien van drank door de twee vrienden van mijn vriend en was behoorlijk aangeschoten. Op het einde van de avond ( mijn vriend moet toen al 2 uur op het strand hebben gezeten )liepen we over het strand naar huis en op de plek waar mijn vriend stond gingen we even zitten. Ik had geen idee dat mijn vriend er was en liet me zoenen door een van zijn vrienden.De andere vriend had al snel de rits van mijn blouse opengedaan en ik stond in no time in mijn Bh voor beiden mannen. Ik was zo aangeschoten dat het me allemaal niet veel meer uit maakte en liet ze hun gang gaan. Een van hen ging op zijn knieën voor me zitten en trok mijn broek naar beneden. de andere man stond achter me en maakte mijn Bh los. Hij betaste mijn borsten en kneed in mijn tepels. Ik werd hier botergeil van en liet alles over me heen komen. Mijn huidige vriend stond op een afstandje te kijken en had zijn lul uit zijn broek gehaald. Hij begon zich langzaam af te trekken. Ik ging op het strand liggen en spreidde mijn benen. Ik werd gelikt en gevingerd zo lekker dat ik af en toe bang was dat ik een hartaanval zou krijgen.Beide vrienden waren zwaar geschapen en ik pijpte de een en werd door de andere geneukt. Niet veel later verscheen mijn vriend en stuurde de beide vrienden weg. Ik schrok in eerste instantie omdat ik dacht dat hij boos zou zijn, maar het was geheel volgens plan verlopen zei hij en ik zuchtte van opluchting.

Wat een verhaal zeiden de twee jongens niet te geloven. Nee, zeker niet te geloven dacht ik wat een geil verhaal is dit zeg. Ik hield me slapende en hoopte dat er nog meer verteld zou worden door mijn vrouw. maar het werd nog beter. De beiden jongens waren door het verhaal van mijn vrouw behoorlijk geil geworden en vroegen of ze zin had in nog een duik in het water. Petra stemde hier in en trok haar kleding uit, en stond nu met haar prachtige borsten en kaal geschoren poesje op het strand. Maar toen ze op wilde staan zakte ze door haar benen. Geen goed plan zei ze ik blijf maar hier. Omdat ze inmiddels naakt was kregen beiden heren een erectie van heb ik jou daar. Het lijkt wel een deja vu zei Petra opeens. kijk mijn man ligt hier uitgeteld en ik ben met twee lekkere jongens op het strand klaar om geneukt te worden ! Ik wist niet wat ik hoorde, ze was echt dronken. Moest ik ingrijpen of niet? Ik besloot te blijven liggen. De twee jongens lieten hun broek zakken en stonden met een stijve pik voor Petra. Petra ging op haar knieën zitten en hield beiden pikken stevig beet. Ze begon eraan te trekken en wreef over hun ballen. Nu werd het me bijna teveel,maar wist dat als ik nu zou reageren deze nacht direct voorbij zou zijn. Petra begon beiden jongens te pijpen en stopte dan de ene en dan de andere lul diep in haar mond. De jongens hadden het niet meer en kwamen een paar keer bijna klaar. Maar Petra wist hoe ze dit moment moest uitstellen bij de mannen en stopte zo nu en dan met pijpen of trekken.Vervolgens ging ze op haar rug liggen en zei tegen de grootste van de jongens dat hij haar moest neuken. Toen hij zijn lul in Petra haar natte kutje deed draaide Petra zich om en op deze manier lag Petra boven op de jongen. Ze haalde zijn stijve lul uit haar kutje en liet deze langzaam in haar kontje glijden. Dit was voor de jongen een nieuwe ervaring en hij slaakte een kreet van genot. Lekker strak zei hij. Petra bewoog nu niet meer om het klaarkomen van de jongen uit te stellen. Ze vroeg aan de andere jongen om haar te neuken in haar spleetje zodat ze gesandwiches zou worden. de jongen stopte zijn harde lul in haar natte kutje en nu kon ik niet meer toekijken. Ik deed of ik wakker werd en stelde Petra en de jongens direct gerust door te zeggen dat ik wel lekker gepijpt wilde worden door mijn geile vrouwtje. Daar lag ze dan mijn Petra: een lul in haar kontje en een lul in haar spleet en geloof het of niet er was ook nog plek voor mijn lul in haar mond. Wat een vrouw !! DE grootste jongen die onder lag spoot niet veel later zijn sperma in haar kontje en de tweede jongen kwam hierdoor ook niet veel later klaar. Haar kutje was nu zeiknat en het sperma droop uit haar spleetje en kontje. Met haar hand wreef ze tussen haar benen en verspreide het sperma over haar buik en borsten. Hierdoor kwam ook ik klaar en Petra probeerde al mijn sperma door te slikken maar het was teveel zodat het langs haar mondhoek naar buiten liep. Na enige tijd vielen we in slaap en dachten maar aan 1 ding: de volgende dag