Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!

Klik hier voor meer webcams !!

Wraak op vakantie - 14384 keer gelezen
Zoals je in mijn vorige verhalen wel kan lezen hebben mijn vriendin Lynn en ik een nogal goed sexleven waarbij we samen al vaak leuke ervaringen hebben gehad. Nu is het zo dat ik ook vaak op zakenreis ben en dan niet altijd braaf op hotel zit. Thuis heb ik nooit verteld over deze escapades, maar Lynn is geen domme meid, dus ze had al wel haar vermoedens.
Twee weken nadat ik terug was van een zakenreis waar ik me niet verveeld had (lees het verhaal “op zakenreis”) vertrokken we voor onze jaarlijkse vakantie naar Mexico. ’t Zou de eerste keer zijn dat we die richting uitgingen voor vakantie en we hadden dan ook een luxueus 5 sterren resort uitgekozen. We keken er beiden enorm naar uit, want de vakantie zou na ene jaar van hard werken zeker welkom zijn.

Na een lange vlucht en de bijhorende taxirit kwamen we ’s avonds laat aan in ons hotel. Gelukkig werden we aan de receptie snel geholpen (door een prachtige lolita-achtige mexicaanse meid) en konden we snel naar onze suite. Jaja, we hebben deze keer op geen euro gekeken. Na een verkwikkende douche zijn we vrijwel onmiddellijk in slaap gevallen na de vermoeiende reis.

Door de jetlag waren we al vrij vroeg wakker en zaten bijgevolg al om 7u30 aan het ontbijt. Ik ga jullie geen uitgebreide beschrijving geven van onze vakantie, want dit is tenslotte geen reisverslagen site, maar een site voor erotische verhalen. We waren dus al enkele dagen daar en genoten dagelijks van de cocktails aan het zwembad en het strand. Lynn, die er nog altijd heel leuk en strak uitziet, ze is tenslotte nog maar 24) zont altijd topless en meestal ook in string. Nu bleek dat ze daarmee toch wel een beetje opviel, want buiten een aantal Spaanse meiden waren er weingi vrouwen die topless zonden, laat staan in string.
Veel hotelgasten waren Amerikaans of Canadees en tja, die zijn nu eenmaal veel preutster.
Maar goed, Lynn had dus zeker gene gebrek aan mannelijke aandacht en liet haar dat welgevallen. Zeker de aandacht die ze kreeg van een groepje Canadese jongeren (tussen 19 en 25 jaar). Ik hoefde maar in het zwembad te gaan of wat te drinken halen en ze zaten al bij haar in de buurt. Het duurde dan ook niet lang of het contact was gelegd. Gelukkig waren er ook 2 meiden bij het groepje zodat het voor mij toch ook wat leuker was. Natuurlijk droegen ze beiden een bovenstukje,maar na wat cocktails en het inpraten van de mannen besloot June toch ook topless te gaan. Ze was zeker niet dik, maar ook geen graatmagere meid met een serieus stel mooie, maar naar mijn mening iets te grote borsten. Ik schat zo een goeie D-cup. Elf ben ik een liefhebber van kleine borsten, dus ik keek er al naar uit om Amber, de andere meid ook topless te zien. Na enige tijd was ook zei overtuigd en ging ook haar bovenstukje uit. De rest van de middag was best gezellig en de drank vloeide rijkelijk.
We spraken ’s avonds af in een van de bars van het resort om samen wat te drinken.
Lynn was zich in de kamer aan’t klaarmaken voor het diner terwijl ik in de douche sprong. Ze vroeg nog snel of ik een voorkeur had van wat ze die avond zou aantrekken en het enige wat ik haar zei was “kies maar iets sexy uit”. Toen ik terug uit de douche kwam vielen mijn ogen bijna uit hun kassen. Wow, wat een sexy meid is mijn vriendin toch. Ze had een jeansrokje aangetrokken dat net haar billen bedekte en verder een geel topje dat ook niet te veel van het zicht onttrok. Naar alle waarschijnlijkheid had ze daaronder nog een stringetje aan, want dat droeg ze bijna altijd. Ik kleedde me ook snel aan (witte linnen broek en lichtblauw hemdje) en we gingen gezellig eten. Tijdens het eten hadden we het al over onze afspraak voor die avond en Lynn zei me dat er wel een paar leuke kerels tussen zaten. We hadden echter afgesproken dat we deze vakantie een beetje braaf zouden blijven, maar ik wist nu al dat de kans heel klein zou zijn dat dat ook zou gebeuren. Na het eten en een lekker flesje wijn zochten we de afgesproken bar op en we waren blijkbaar eerst. We zetten ons aan de toog en bestelden elk een cocktail. Na enkele minuten kwamen de Canadezen een voor een binnengesijpeld. Het werd een gezellige avond waarbij de drank rijkelijk vloeide. Ik merkte ook dat Lynn steeds minder aandacht voor me had en meer voor die gasten. Op’t einde van de avond gingen er 2 naar de kamer omdat ze het wel gehad hadden. Ook Amber (mijn favorietje) liet me in de steek en naast de 4 gasten die rond Lynn fladderden bleef ik dus over met June. De bar sloot en we gingen met ons gezevenen nog even door het resort op zoek naar een andere bar die nog open was. Op weg daar naartoe kwamen we langs een adultpool. Deze zwembaden lagen een beetje afgeschermd van de grote zwembaden en waren enkel voor de 18+ gasten. Vooral bedoeld om rustig te kunnen zonnen zonder het gespeel van kinderen. Een van de Canadezen stelde voor om een midnight swim te houden en voor wji iets konden zeggen waren de jongens zich al aan het uitkleden. In hun boxershort doken ze in het water en riepen Lynn dat ze ook moest akomen. Vermits die ook al wat alcohol in haar lichaam had liet ze zich makkelijk overhalen en haar rokje en topje lagen al snel op een strandstoel aan de rand. Ze dook in haar BH en stringetje in het zwembad en ik kon natuurlijk niet anders dan volgen. Ook June kwam nu in het bad. Nadat June even met Glenn, een van de Canadese jongens had zitten babbelen zocht ze steeds meer mijn gezelschap op en leidde ze me een beetje van de rest weg. Lynn liet zich ondertussen de aandacht van de jongens wel gevallen en ik genoot dan ook van Juna haar aandacht. Voor ik er erg in had hoorde ik opeens gejoel aan de andere kant van het zwambad en toen ik opkeek zag ik een van de jongens Lynn serieus aan het nemen was. Ze lag al op de rand van het bad met een van de jongens op haar. June probeerde me de andere kant te doen opkijken en begon me te zoenen. Ik wist niet goed wat ik moest doen. Langs de ene kant had ik wel zin in June, maar ja. Uiteindelijk liet ik me dan ook gaan en begon met June te vrijen. Dit allemaal terwijl ik hoorde en zag hoe mijn vriendin aan de andere kant van het zwembad geneukt werd door 4 hete, dronken en geile jongens. Ik had ondertussen June haar slipje ook uitgetrokken, maar toen ik mijn stijve lul in haar poesje wilde duwen trok ze weg. “I’m not taking the pill” zei ze. Tot daar mijn pleziertje dacht ik dan. Ze heeft me dan nog wel gepijpt, wat niet lang duurde, want ik kwam al snel klaar. Ondertussen was de derde jongen al op mijn vriendin geklommen om haar te neuken. Ze begonnen echter wel wild te keer te gaan zodat ik me toch enige zorgen begon te maken. Toen ik er echter heen wilde gaan hield June me echter tegen. Ze vroeg me hen te laten doen,. Ze zouden haar geen pijn doen beloofde ze me. Uiteindelijk hadden ze alle vier hun kwakje gelost en lieten ze Lynn voor wat ze was. Ik zwom naar haar toe en zag het zaad uit haar openstaande kutje liep. Shit ze hadden haar alle vier zonder condoom geneukt. De tranen liepen over haar wangen, maar ze knipoogde wel en zei dat ze het zo geil had gevonden. We kusten elkaar en uiteidelijk gingen we naar ons hoopje kleren om terug te gaan naar de kamer. We kleedden ons aan, alleen Lynn haar slipje was al in de zak van een van de jongens verdwenen.
“Oja” zei een van de andere gasten. “Ik heb jou paspoort uit je broek gehaald en dit krijg je pas terug op het einde van de vakantie”. “Op voorwaarde dat we Lynn zo vaak mogen neuken als we willen”. Ik werd kwaad, maar had natuurlijk gene keuze tegen deze overmacht. Ik zag ook in Lynn haar ogen dat ze het niet heel erg vond en kon dus niet anders dan instemmen.
De rest van de vakantie is Lynn dus meermaals geneukt door alle 6 die gasten bracht ze ook regelmatig de nacht bij hen door.
De voorlaatste avond vertelde ze me dat het eigenlijk doorstoken kaart was en zij mijn paspoort al de hele tijd had. Ook dat June niet aan de pil was bleek een leugen te zijn. De reden waarvoor ze dit opgezet was, was omdat ze wel vermoedde dat ik op mijn zakenreisjes niet altijd braaf was en ze me het betaald wilde zetten. Maar om het goed te maken mocht ik die avond bij June en Amber blijven slapen en me eens goed uitleven.
De laatste nacht hebben we dan uiteindelijk met z’n allen doorgebracht en draaide uit in een grote orgie.