Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!

Klik hier voor meer webcams !!

Zeilen op Kreta - deel 2 - 9288 keer gelezen
“Zeilen 1” was het eerste verhaal van onze reis op een zeiljacht in de griekse wateren. Mijn man Erwin en ikzelf(Jasmine) maken een tocht met Mark en Linda en de eerste dag liep al geheel anders dan wij allen gedacht hadden.

De tweede nacht brachten we door in een mooie marina; even tevoren waren er de nodige levensmiddelen ingeslagen voor de komende dagen want we waren van plan om een wat langere tocht te gaan maken. “s Nachts gebeurde er niet al te veel omdat bewakingspersoneel frequent rondjes liepen over de steigers en aan meer belangstellenden hadden we nu geen behoefte.
De volgende morgen stond de zon al om 9 uur strak aan de hemel en tijdens het ontbijt in de kuip van de boot zei mijn man Erwin : al zin om die lapjes van de bikini uit te doen schat??. “Vanzelfsprekend ,want die bikini knelt nu al en niets is zo lekker om de wind over mijn borsten en door mijn kuthaartjes te voelen waaien”. “Weetje wat nog beter is ,vulde Linda, aan : de wind voelen over je kale kutje”.
Lachend stelde Mark voor om de dames buitengaats dan maar een scheerbeurt te geven en tot zijn verbazing stemden de dames daarmee in : “maar dan wel buitengaats en onder onze, speciale, condities. Ok, zeiden Erwin en Mark ,dan zullen de boot maar eens snel vaarklaar zien te krijgen.

We voeren de marina uit, hesen de zeilen en na een paar mijlen gevaren te hebben gingen alle kleren uit. Erwin en Mark zaten aan de hoge kant van de kuip en al met meer als gewone belangstelling naar de kuthaartjes van Linda en mijzelf te kijken ,de lullen werden al wat stijver. “Ho,ho ,riep Linda, jullie weten nog niet wat onze condities zijn om ons te laten scheren”. Erwin en Mark antwoordden : “maakt ons niet uit, we willen die kutten helemaal kaal zien”. “Weet je het zeker “zei ik :” want na het scheren moeten jullie voor ieder van ons twee sexwensen vervullen”. Voor de heren betekende dit geen enkel probleem en binnen de kortste keren lagen Linda en ik naast elkaar, naakt, languit op het dek van de zeilboot. Mark en Erwin overleggen even met elkaar wie aan het roer moet blijven en ze besluiten dat Mark met de scheerbeurt zal beginnen. Hij verdwijnt even in de kajuit en komt terug met zijn scheerkwast en scheerzeep. “Doe die benen maar eens een eind uit elkaar dan kan ik jullie kutten eens goed bekijken”. Gehoorzaam spreidt ik m’n benen en geniet nu al van de zon die op m’n kutje schijnt en van de wind die door m’n haren waait. Mark zeept z’n kwast in en dan voel ik de grote zachte, harige kwast heerlijk over m’n kut strijken en Mark zorgt ervoor dat overal een lekerr laagje schuim zit. Daarna pakt hij zijn scheermes en scheert eerst heel voorzichtig de haren weg boven m’n kutlipjes. Voor mij is dit al een heerlijk gevoel en het wordt nog beter wanner Mark m’n kutlipjes beetpakt en daarvandaan richting mijn dijen scheert. Ik voel mijn kutje al lekker nat worden en ga al een beetje met m’n achterste heen en weer. “Stil blijven liggen”, commandeert Mark,”want hier wil ik niets raken en dat vocht wat ik hier zie heeft niets met het scheerschuim te maken maar laat ik je ook maar eens een bodymassage geven”
Oh wat voelde dit heerlijk. Zijn gespierde lichaam voelde geweldig aan! Ik begon hem te strelen. Zijn spieren voelden hard aan enik liet mijn vingers langzaam van boven naar benden over zijn strakke gladde lichaam glijden. Toen besloot ik mijn hand af te laten zakken naar zijn genotsknuppel. Mark zei niks. Keek me enkel diep in mijn ogen aan en begon me heftig te kussen. Onze tongen verstrengelden zich in elkaar. Zijn ogen twinkelden helemaal. Ik zag zijn lip trillen van opwinding zoals we daar samen boven op het dek in de felle zon lagen. Ik was mijn man Erwin en Linda totaal vergeten en dacht alleen maar aan dat neukbeest bovenop me en ging totaal voorbij aan het feit dat Linda misschien wat jaloers zou zijn. Mark’s vingers gleden over mijn borsten, zachtjes knedend zag ik hem genieten. Ik besloot mee te doen en pakte mijn andere borst.
Teder maar steeds heftiger zoenend en zijn handen overal over mijn lichaam strelend gleed hij af naar beneden. Met een vinger gleed hij over mijn klitje heen. Het reageerde gelijk door stijf te worden. Ik kreunde.
Zijn tong zocht zich een weg naar binnen. “Oh wat ben je lekker nat. Ik lik elk beetje geil uit je. Ik duwde mijn kut dichter tegen zijn gezicht aan, wat hem aanspoorde om sneller te gaan likken. “Steek er een vinger bij” smeekte ik. Ik voelde zijn vinger kootje voor kootje naar binnen glijden. En vrijwel direct daarna kwamen er nog 2 vingers bij. Zo wijd stond ik al. Met 3 vingers ging hij steeds sneller op en neer onder aanzwellend gekreun van mijn kant, terwijl hij door bleef likken en sabbelen aan mijn klitje en mijn lipjes. Mijn handen speelden nog steeds met mijn borsten en mijn stijve tepels.
Plotseling stond Mark op en ging hij naast me op het dek liggen en vroeg me of ik op hem wilde komen zitten.
Nog steeds trillend van genot kwam ik overeind en ging boven op hem zitten. Ik ging zo zitten dat mijn natte warme poesje aan twee kanten over zijn harde pik heen viel, maar hij niet in me kon. Ik wreef op en neer langs zijn pik, zodat die binnen de kortse keren ook zeiknat was en glimde van mijn geile nat. Hij pakte mijn haren beet en gebaarde me zachtjes. Ik begreep de hint en terwijl hij met zijn vingers door mijn lange haren bleef woelen en die over zijn buik voelde glijden nam ik zijn lid in mijn mond. Ik plaagde hem een beetje door hem erin te nemen en gelijk weer los te laten, en dat een aantal keer achter elkaar. Het voelde heerlijk om iemand anders zijn pik in mijn mond te voelen. Ik zag de spieren van zijn lul samentrekken als ik hem aanraakte. Ik genoot enorm van het spelletje en van onze naakte lichamen zo dicht bij elkaar.

Wat ik niet door had was dat Linda het roer van mijn man Erwin had overgenomen en dat Erwin ondertussen openlijk,genietend ons genotsspel stond gade te slaan, terwijl hij met een natgemaakte hand met zichzelf aan het spelen was. Mark zal het waarschijnlijk wel door gehad hebben want ineens terwijl ik op mijn knieen op het dek bezig was om Michael heerlijk te likken voelde ik een scheut van genot door me schieten, en had Erwin zijn dikke lul er in een keer helemaal tot aan zijn ballen in gestoken. Ik gaf een gil van genot!
Ik was zo geil dat ik me vrij snel overgaf aan het feit dat ik hier ineens een trio had met twee geweldige mannen! Terwijl ik lekker geneukt werd zoog ik heerlijk verder. Mark had mijn twee borsten en wisselde af en toe af met sabbelen. Zo plotseling als Erwin me was beginnen te neuken hield hij er nu mee op. Hij verween in de kajuit en even later kwam hij terug met een schaal met ijsklontjes. “Ga maar op je rug liggen”. Ik deed wat me gevraagd werd. Alletwee pakten ze een ijsblokje uit de schaal. De ene bewerkte mijn bovenkant, de ijsklont ging langzaam heen en weer over mijn tepel. Hij draaide rondjes en mijn tepel was harder dan hij ooit geweest was, terwijl de ander van beneden met ijsklontjes begon te spelen. Mark duwde mijn lippen lekker wijd uit elkaar. “Sjeetje jij bent echt geil meid. Je bent zeiknat” zei hij grinnekend. “Nou daar zal ik dan ook wat aan toevoegen”. Hij bewoog een ijsklontje langzaam langs mijn kutlippen . Dat was lekker! Ik voelde het ijs smelten in me en langs mijn kut naar mijn bilnaad sijpelen. Mark likte het nat van mijn tepels af met zijn tong. En beet me zachtjes in mijn tepel. Ik gebaarde hem dat hij met zijn lul dichterbij moest komen. Ik verlangde ineens vreselijk naar een lul lekker diep in mijn strot. Ik begon hem te zuigen en aan zijn ballen te aaien. Ik zoog zijn lulk tot aan zijn ballen in mijn mond en ik speelde met zijn gleufje in zijn top. Erwin vond het echter tijd worden voor wat hardere actie en klom bovenop me. Hij stak zijn lid weer in mijn inmiddels ijskoude maar supernatte neukspleet. Hij kreunde. “Dit is lekker ijskoud zeg. Echt een geweldig geil gevoel!. Alles voelt zo veel intenser aan”. Langzaam begon hij in me op en neer te bewegen en ik voelde het ijskoude nat dieper in mijn kut terecht komen en ik duwde mijn kut iets omhoog. Erwin ramde zijn pik er ineens keihard in. Ik gilde het uit!. Door de kracht waarmee zijn actie gepaard ging, liep al het nat van het inmiddels gesmolten ijklontje uit mijn kut over mijn billen heen. Mijn anus was hierdoor ook zeiknat.
Ik voelde me zo geil dat ik dacht dat ik flauw ging vallen. “Neuk me door alsjeblieft’ smeekte ik. Ik voelde me vol, een grote neukgrot. Mark ging sneller op en neer, en Erwin ook. Twee lullen in me. Ik kreunde van genot. Mark zocht mijn klitje nog es op en ging zachtjes op en neer, dat was genoeg voor mij om keihard gillend klaar te komen. Het duurde erg lang..... De heren reageerden er op hun eigen manier op. Erwin voelde mij klaarkomen en mijn kutspieren hard samentrekken waardoor het voor hem een laatste duwtje was en terwijl de ene me bij mijn heupen had gepakt en me keihard neukte en de Mark met mijn tepel in zijn mond en daar op beet en hard op en ik likt Mark helemaal klaar, om me tegelijkertijd van voor en achter vol te laten spuiten. Ik voelde hun warme nat me opvullen en ik genoot van elke seconde. Heerlijk voelde ik me.
Toen we alledrie waren wat waren bekomen zagen we de arme Linda die nog steeds aan het roer stond. Ze had niet mee kunnen doen maar het was te zien dat ze toch ook genoten had want haar harig bosje kuthaartjes was heel heel erg nat.
“Volgende keer ben ik aan de beurt hoor!!” riep ze,”maar help eerst eens om de boot voor anker te laten gaan ,want we zijn net in een baai aangekomen”. Wij keken om ons heen en inderdaad waren we in een mooie lagune en 100 meter van ons vandaan lag noog een ander jacht. “Zouden ze onze aktiviteiten hebben gezien” vroeg Mark,.” Wat kan het ons schelen, zei ik, “we ankeren en gaan vlug zwemmen want het is heerlijk warm en ik moet dat geil van jullie eens kwijt zien te raken”
Binnen een paar minuten lagen we in het warme water ons niet bewust van het feit dat onze nieuwe buren op hun jacht alles hadden gezien.