Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!

Klik hier voor meer webcams !!

Arubaans prive eiland - 6891 keer gelezen
Het privé eiland van een Arubaans hotel Nog niet zo lang geleden ben ik met mijn vrouw naar Aruba geweest. Eén van de betere hotels op het eiland heeft een luxe privé eiland wat van alle gemakken is voorzien. Voor degene die op het Caribische eiland zijn geweest weten over welk hotel ik het heb. Het eiland wordt druk bezocht door de gasten uit het hotel en biedt genoeg vertier. De periode waarin wij naar het eiland gingen viel samen met de regenperiode. En hoe vervelend het ook was, we hadden regen. Het was op de tweede woensdag van ons verblijf toen wij aan de praat raakte met een Amerikaans stel. Hij was net veertig geworden en zij had hem het reisje naar Aruba cadeau gedaan.We konden het goed met ze vinden en we besloten ’s avonds met zijn vieren te gaan eten. Thomas en Valerie kwamen uit de grote autostad Detroit en beide werkzaam in de auto-industrie, zij als administratief medewerker en hij op een testafdeling van Ford. We hadden een hele gezellige middag en avond en uiteraard nuttigden we behoorlijk wat drank. Vooral de ‘pina’was populair, bij ons alle vier. Alle gespreksonderwerpen passeerden dan ook de revu en na middernacht gingen wij terug naar onze hotelkamer en zij ook. Zij sliepen op de 3 verdieping wij op de zesde. Voor de gein belde Thomas nog even op naar ons om te bedanken voor de gezellige dag en hij hoopte dat als het morgen beter weer was wij mee zouden gaan naar het privé eiland van het Hotel. De volgende morgen was het 09.30 voordat we wakker werden en op weg naar de ontbijtzaal kwamen wij Thomas en Valerie alweer tegen, en het stond dan ook direct vast dat we naar het privé eiland zouden gaan, het weer was dan wel niet veel beter, de zon kwam af en toe door en het regende niet. Paul nam zijn camera mee, ik mijn flippers en de meiden vooral veel zonnebrand. Vlak voor elven zaten wij op de boot naar het eiland. In de boot hadden we het al niet meer van het lachen en het was dan ook duidelijk: het zou weer een gezellige dag worden. Dat het een opwindende dag zou worden was toen nog niet duidelijk, maar dat werd het wel en dat kwam zo. Thomas wilde graag tennissen en omdat het door de weersomstandigheden niet druk was op het eiland hadden we de baan voor ons alleen. Deze ligt afgelegen, op een van de uiteinden van het eiland. Het andere uiteinde is minstens zo spannend, maar daar kom ik zo op. Thomas en ik gingen direct tennissen, want als het weer beter zou worden wilden we vooral het water op. De meiden hadden zon als eerste prioriteit, en zij lagen dan ook al snel in hun bikini de eerste stralen te vangen. Thomas en ik speelden een heftige pot en we waren aan elkaar gewaagd. Zodanig dat Steve, de beheerder van de tennisbaan en bijbehorende fitness onze rallies geamuseerd aanschouwde. Hij was duidelijk onder de indruk van het spel. Steve is een leuke en gespierde neger, die het niet uitmaakte of we nu een uurtje of twee uur speelde. Hij vond het allemaal wel gezellig. Vlak voor het einde van de laatste set, die overigens door mij werd gewonnen, kwamen de meiden kijken hoe het ging. Toen zij van achter de hekken onze laatste wedstrijdinspanningen bekeken en ieder zijn eigen partner aanmoedigde, was ook Steve verrast door de aanwezigheid van die lekkere wijven. Hij zij dat ook gewoon. Na het spel liep hij ook op ze af om ons te feliciteren, en om de meiden beter te bekijken. Nu had ik ook de gelegenheid om Valerie beter te bekijken en zij zag er supergeil uit. Geweldig lekkere tieten, en een kont die overeenkwam met die van mijn vriendin, die overigens een kleine cupmaat heeft. Steve complimenteerde ons met ons spel en bovendien zei hij direct onder de indruk te zijn van onze mooie vrouwen. Voor de grap zei Thomas dat zijn Valerie dan ook maar even moest gaan strippen, immers hij had verloren en we waren op Steve na alleen bij de sportfaciliteiten. En tot mijn grote verbazing liep ze naar de douches en ging uitgebreid douchen, en ontdeed zichzelf van topje en tanga. Ik moest lachen, maar de situatie maakte me bijzonder geil. Ook Steve zat direct met een enorme stijve lul, dat was duidelijk in zijn bermuda te zien. En hij had echt een grote knots, althans aan de afdruk in het textiel te zien. Mijn vriendin keek naar ons en merkte op dat ze ook wel zin had in een douche, en tot mijn verbazing ontdeed ze zich ook van d’r kleding en ging rug-aan-rug met Valerie douchen. Uiteraard werden wij (inclusief Steve)getrakteerd op een letterlijk warm avontuur van twee geile meiden. Na tien minuten liepen ze onder de douche vandaan en kwamen naakt op ons af. Omdat het zich allemaal op een afstandje afspeelde hadden ze natuurlijk met elkaar het één en ander afgesproken. Geile wijven. Valerie liep op Thomas af en X op mij. Ze knielden en haalde in één beweging onze shorts naar beneden. Stonden we met half verstijfde lul en een neger in het midden. En zijn reactie was allerminst verwacht. “Dit kan ik niet toe staan schatjes, hoe graag jullie ook zaadjes willen proeven. Straks komen er gasten”, zei hij. Dat hij daarmee direct iedereen nuchter maakte werd hem duidelijk en de meiden reageerden direct, door zich op hem te richten. In een handbeweging werd zijn riem los gemaakt en werd ook zijn broek op zijn enkels gelaten. Hij had nog een slip aan en ook die moest het veld ruimen. En wat daar te voorschijn kwam maakte de meiden nog geiler. Een apparaat zo groot als het handvat van mijn tennisracket: zeker 25 Cm. Ik wist dat dit de droom van X was om een keer flink te neuken met een dergelijke staaf, maar het was juist Valerie die ‘m zo in d’r mond nam. Binnen no-time stond die stijf en na een paar minuten kwam Steve weer bij zijn positieven. “Laat me even de gym afsluiten, dan lopen we met zijn vijven naar de andere kant van het eiland, daar hebben we meer privacy”. De andere zijde van het eiland kent een wandelpad, waar je alleen met waterschoenen doorheen kan. Dat is leuk voor sommige gasten, maar er gaan dagen voorbij dat er niemand komt. Steve merkte op dat hij graag zijn baan wilde houden, vooral omdat de werkgelegenheid op het eiland niet groot is. Langs de kunstmatig aangelegde stranden liepen we lang een enkele zonaanbidster naar de andere kant. Het eiland kent twee delen, en op het tweede strandgedeelte, dichtbij de ingang van het wandelpad liepen we een collega van Steve tegen het lijf. ‘Ga je weer wat natuur verkennen, Steve?” zei ze veelzeggend. Omdat ik niet op mijn mondje ben gevallen nodigde ik haar direct uit om mee te gaan, waarop ze positief reageerde. En zo kwam het dat we op een Arubaans eiland met drie geile wijven, een grootgeschapen neger en een voor mij onbekende Amerikaan naar de afgelegen plek op het eiland liepen. Op de uiterste punt was een kleine bossage en een strandje. Steve kwam aanlopen ontdeed zich van zijn kleding en dook direct het water in. Wij volgden behalve mijn Amerikaanse vriend Thomas en het enigszins gezette negerinnetje, de collega van Steve. Vanuit het water zagen we dat zij meteen op haar knieën ging zitten om Thomas eens lekker te pijpen. Ik keek meteen naar Valerie terwijl mijn vriendin X haar armen om Steve heensloeg. Wat een geile bedoening, en ook mijn lul stond te steigeren. “I want you to stretch my pussy, because I’m gonna get it from Steve later on” hijgde Valerie in mijn oor. In een beweging pakte ik haar dikke tieten, en bracht mijn handen naar haar kutje. Langzaam vingerde ik haar, en door het vele kutvocht werd het een kleddernatte boel. Ze stond tot net boven haar knieën in het water en toen ik het niet meer hield liet ik haar voorover buigen en ramde mijn tamp in haar poesje. Achterlangs beukte ik terwijl ik mijn eigen vriendin op haar knieën in het water een vreemde Arubaan te pijpen. Hij had een bijzonder grote lul en ik wist dat het niet lang zou duren voordat ze het strand op zou zoeken om die boomstam in haar kutje te laten verdwijnen. Ik liet ook Valerie naar het strand kijken en ze keek genoegzaam toe hoe een mollig negerinnetje de lul van haar vriend bereed. Ook zij had grote tieten die ritmisch op en neer deinden. Dit was vakantie en toen Valerie met een jaloerse blik zag hoe Steve haar nieuwe vriendinnetje lag uit te wonen, spoedde ze zich ook naar het strand en ik erachteraan. De meiden vielen direct aan op Steve zijn gereedschap en er werd om beurten driftig gepijpt. Ik keek nog een keer naar Thomas die met de collega van Steve bezig was. Toen hij doorhad dat ik enigszins werkloos toekeek naar zijn actie wenkte hij me. “Bang her ass, we’ll give her a double treatment”. En voor het eerst van mijn leven nam ik een vrouw in een sandwich. Thomas trok het negerinnetje naar zich toe en deed met zijn handen haar billen uit elkaar. Hij sperde haar bruine poeperd open en gezien de ruimte die vrij kwam was ik niet de eerste die hierin zou gaan lopen raggen met z’n pik. M’n lul ging er dan ook gemakkelijk in en ritmisch neukte we samen dit meisje naar een hoogtepunt. Toen we beide op knappen stonden dwongen we haar ons te pijpen. We spoten ons zaad dan ook over haar gezicht….Bijgekomen trok het tafereel met Steve onze aandacht. Het was ook een gigantische lul en Thomas en ik waren het er beide over eens dat de meiden daar maar even flink van moesten genieten. Ondertussen werd Valerie al lekker door hem geneukt en mijn vriendin X zat op zijn gezicht, terwijl ze zelf haar kutje openhield voor de tong van Steve. Dat Arubaanse mannen zo geschapen zijn en zoveel seksuele energie hebben is een wonder. Steve neukte alsof zijn leven ervan af hing en later maakte hij ook grapjes over het feit dat hij veel voor zijn werk overhad. Valerie en X waren al merkbaar meerdere keren klaargekomen, Steve nog niet. Zijn kolossale lul schoof in en uit terwijl zijn ballen agressief tegen Valerie aansloegen. Geweldig gezicht. Na een minuut of wat verkrampte Valerie weer en nam X het van haar over. Steve was nog niet klaargekomen. Nu ging Steve op zijn rug in het zand liggen en boog X over zijn lul heen. Haar kut stond wagenwijd open en liet zich langzaam zakken. Omdat het niet vaak voorkomt dat ik mijn vriendin anaal mag neuken zag ik mijn kans schoon, terwijl Steve zijn lul tegen haar mond aanhield. X kreeg drie geile snikkels te verwerken, terwijl ze zelf het ritme kon bepalen voor de lul van Steve. Na 4 minuten begon Steve te grommen, en omdat ze dol was op zaad kwam de collega van Steve gewillig dichterbij. Het was ongelooflijk hoe diep ze zijn lul in haar mond nam, nadat Steve de kut van X had verlaten. Hij neukte haar erg diep in haar keel en toen hij het ook in haar keel spoot begon ze enorm te kokhalzen, maar ze bleef doorpijpen. Een geweldige middag op een regenachtige vakantie. Mocht je ook een keer naar het eiland gaan en je wil je vrouw eens lekker laten verwennen…. Steve komt graag even langs. Hij is bereikbaar via de Fitness. Sparley01@hotmail.com