Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!

Klik hier voor meer webcams !!

Carla - deel 1 - Florida - 6012 keer gelezen
In het vorige deel heeft u kunnen lezen hoe ik Carla ontmoet heb. Een heftige ontmoeting in de kelder van het bedrijf waar wij werkten mondde uit in een relatie die nu al een paar jaar duurt. Nog steeds krijg ik bijna onmiddellijk een stijve als Carla bij mij in de buurt komt. Carla is in voor een heleboel dingen, zolang ze maar met respect wordt behandeld. En het zal u dus niet verbazen dat we in die jaren heel wat geile avontuurtjes beleefd hebben. Carla is dus mijn vrouwtje. Sinds onze ontmoeting is ze wel een paar kilo afgevallen omdat ze wat meer is gaan sporten. Maar nog steeds is ze een stevige meid. Ze heeft kort blond haar en draagt eigenlijk altijd kleding waar mannen gek op zijn. Een beetje uitdagend en nauw sluitend. Is ze met gewone kleding al een meid waar mannen voor omkijken, in strandkleding kom je bijna klaar als je haar ziet, heerlijk. In dit deel van onze avonturen vertel ik u hoe wij een paar jaar geleden gevaren zijn tijdens onze vakantie in Florida. Al ruim van tevoren hadden we plannen gemaakt voor de vakantie. Florida moest het gaan worden. Sinds Carla bij mij introk kon ze zich wat meer permitteren omdat ik een goed betaalde baan heb. Ze verheugde zich dus al op haar vakantie met mij in Florida. Carla houdt erg van zon en strand en ik vermaak me prima in de zon met een drankje en een lekkere meid in de buurt. Een paar weken voor de vakantie vertelde Carla me dat ze een nieuwe strandoutfit gekocht had. "Nou, laat maar eens even zien dan!" zei ik. "Dacht het niet vriend. Dat hou je tegoed tot op vakantie" zei Carla. Omdat ik weet dat ze met zoiets niet over te halen is liet ik het zitten en eigenlijk dacht ik er helemaal niet meer aan. De vlucht naar Miami verliep spoedig en met onze huurauto vertrokken we richting de Florida Keys waar we een hotel geboekt hadden. Omdat we 's avonds aangekomen waren reden we naar het hotel en strompelden we kapot naar bed om onmiddellijk in slaap te vallen. De volgende dag werd ik wakker van een zingende Carla. Ze kwam net onder de douche vandaan en stond druipend van het water naast het bed, goed gehumeurd als altijd. "Jezus, wat zie jij er lekker uit" zei ik. "Kom nog even lekker terug in bed". "Nee" zei ze, "We gaan ontbijten en daarna lekker zwemmen in zee. Ik sloeg het laken van mij af en dook onder de douche. Toen ik klaar was liep ik de slaapkamer in met een handdoek om me heen. Ik was met stomheid geslagen. Ik ben wel wat gewend maar dit sloeg alles. Carla had een kort en strak niemendalletje aan dat niets te raden overliet. Ze droeg overduidelijk geen BH en de omtrek van haar tepels was duidelijk te zien. Mijn pik sprong ogenblikkelijk in de houding, dat beloofde nog wat. Carla zag mijn jongeheer opwippen en trok mijn handdoek weg. Ze zakte op haar knieën en likte mijn lul van wortel tot tip om hem daarna in haar mond te nemen. "Lekker geile meid" zei ik "Melk me leeg met je geile mondje!". Carla liet er geen gras over groeien en trok de hele boel vacuüm zodat ik met een massieve explosie in haar mond klaarkwam. Ik pakte haat bij haar tieten maar ze duwde me weg. "Nee, we gaan nu eerst een beetje van de omgeving genieten. Vanavond ben jij aan de beurt". Ze verween nog even in de badkamer om wat parfum op te doen en we vertrokken naar de eetruimte om te ontbijten. Ik liep achter haar aan in een wolk van zoet ruikende parfum en vroeg mijzelf af of ze ook geen slipje aan had. Die fantastische kont in dat strakke kurkje liet er niets van zien. In kon maar net de opwelling bedwingen om haar te pakken in de lift op weg naar naar beneden. Ik vraag me bovendien af of ze dat goed gevonden had, ze was duidelijk de spanning aan het opbouwen. In de eetruimte keken alle mannen net even wat langer naar Carla dan dat gebruikelijk is. Van sommige bleef de mond zelfs een beetje openstaan en bij een oudere man zag ik duidelijk een tent in zijn broek verschijnen. We ontbeten rustig maar omdat de airconditioning in de ruimte nogal heftig aan stond zag ik dat Carla het koud kreeg. Ze kreeg kippenvel en haar tepels priemden bijna door het niemendalletje heen. "Kom dan gaan we even onze zwemspullen aantrekken en dan naar zee" zei mijn geile meisje. Gedwee huppelde ik achter haar aan naar de hotelkamer. Ze pakte een tasje en liep naar de badkamer, ik trok zonder veel plichtplegingen mijn zwembroek aan en daarover een korte broek en een polo. Carla kwam terug uit de badkamer en ik zag onder haar niemendalletje wat lijnen van haar zwemkleding. "Right, let's go..." zei ik en ik gooide de deur van de kamer open. Het strand was maar honderd meter van het hotel en omdat het nog vroeg was, was het niet al te warm. Ik schopte mijn korte broek uit en gooide mijn polo op het zand. "Wie er het eerst in is" riep ik en ik liep hard naar zee om direct kopte onder te gaan. Ik ging staan en draaide mij om richting strand. Wat ik zag tartte elke beschrijving. Nu moet u weten dat Amerikanen nogal behoudend zijn. Preuts kan je ook zeggen. Het lijkt in dat land wel of een blote borst het einde van het universum betekent. Wel, daar had Carla rekening mee gehouden. Het moet gezegd, ze droeg een badpak. Het moet ook gezegd, het badpak had een bovenkant en een onderkant. Maar daar is ook alles mee gezegd. Twee smalle zwarte bandjes stof bedekten haar tepels en liepen van daaraf geraffineerd kruislings omlaag over haar heupen om samen te komen in één bandje op haar rug dat in haar bilspleet verdween. Aan de voorkant bedekte een minuscuul lapje stof haar schaamlippen die duidelijk door de dunne stof zichtbaar waren. Van daar af liepen weer twee bandjes omhoog die aan de bovenkant vastzaten. Een badpak, ik schat met 20 vierkante centimeter stof en even zwaar als twee sigaretten. "En, hoe vind je de nieuwe aanwinst?" vroeg ze. De eerste seconden kwam er geen geluid uit. "Ik hoop dat we niet opgepakt worden" zei ik. "En dat je niet ter plekke verkracht wordt door iedere voorbijganger". "Is het zo erg" lachte ze. Ik kon niet anders dan dat bevestigen. We speelden wat samen in zee en ik hoopte dat mijn erectie na verloop van tijd wel zou verdwijnen. Helaas, iedere blik op Carla gooide roet in het eten. Na een uurtje gingen we terug naar het hotel en ik deed maar geen moeite mijn stijve te verbergen achter mijn handdoek. Daar trapt toch niemand in. "Ik ga nog even naar het zwembad" zei Carla. "Moet je doen" zei ik. "Ik ga met de auto even wat inkopen doen in de stad. Ik zie je later". Ik liep naar de hotelkamer om mijn papieren te halen en stapte in de auto. Airco op turbo en afkoelen was het motto. Ik stopte een paar mijl verder bij een shopping mall en liep naar binnen. Wat had ik nodig? Sigaretten, wijn en even naar de drugstore. De sigaretten waren snel gekocht en bij een supermarkt kocht ik wat lekkere flessen rode en witte wijn. Bij de drugstore kocht ik een familieverpakking reukloze massageolie. Ten slotte was Carla niet de enige met initiatief. En ook nog een fles zonnebrandolie met hoge beschermingsfactor. Fluitend legde ik de weg terug naar het hotel af. De gedachte aan mijn meisje resulteerden echter in een telkens terugkerende erectie. Maar die zou ik nog nodig hebben. Bij het hotel dropte ik de rommel in de hotelkamer en liep naar het zwembad. Ik liep de hoek om en keek recht tussen de vertrouwde benen van Carla. Ik zag een kelner naar haar staan te gluren en een andere hotelgast zat een paar meter verder zonder enige omhaal naar haar te staren. Het moet gezegd, het was een schitterend gezicht. Dat geile stevige lijf met die piepkleine bikini en met allemaal zweetpareltjes. Ik liep naar haar toe. "Hé lekker ding, lig je lekker?". Ik zag dat het kleine driehoekje stof tussen haar benen kletsnat was, en niet van het zweet. "Heerlijk" zei ze. "Heb je die meid daar aan de overkant van het zwembad zien liggen?" vroeg ze. Ik keek naar de overkant en zag een ongeveer 25-jarige vamp liggen met lang donker haar. "Ze kwam net naar me toe en leek me wel leuk te vinden" zei Carla. Nu wist ik niet dat Carla iets in andere vrouwen zag maar ze is altijd eerlijk genoeg om mij zoiets te vertellen. "En jij? Lijkt zij jou iets?" vroeg ik. "Ik word al geil van het idee alleen" zei Carla. "Nou, later we daar dan wat aan doen" zei ik en ik dook het zwembad in en zwom naar de overkant. Ik bleef naast het meisje aan de kant hangen. "Hi there" zei ik. "The lady at the other side of the pool wishes to meet you. She invites you at her room, number 720. And don't miss the party". Ik bleef niet op antwoord wachten maar zwom direct naar de andere kant van het zwembad. "Uitnodiging ontvangen!" zeg ik aan de andere kant van het zwembad "Kom mee!". Carla pakte haar spullen op en volgde mij. Ik zag dat ze al een beetje kleur had. Dat stond goed bij haar nieuwe minikini. We liepen de hotelkamer in en sprongen meteen onder de douche. De hele situatie miste zijn uitwerking niet op mij. Mijn pik stond dapper overeind en kwispelde bij iedere gedachte en bij iedere blik op Carla. Na een paar minuten ging de bel. "Ik doe wel open" zei Carla met een wat trillende stem. Ze waste nog even grondig haar poes en verdween druipend richting deur. Ik zeepte me nog even in en besloot even te wachten. Na een minuut of vijf stapte ik onder de douche vandaan, droogde me lichtjes af, sloeg de handdoek om en stapte de hotelkamer in. Geleund tegen de deur stonden Carla en het meisje in een innige omhelzing en de geilheid droop ervan af. De tongen van de twee dames wervelden om elkaar heen en het meisje liet haar handen over het naakte lijf van Carla dwalen. Zelf had ze een spijkerbroek en een strak truitje aan. "Hi, I'm John" zei ik. "Hoi, ik ben Ilse" zei het meisje, tot mijn verbazing in het Nederlands. "Ik ben hier ook op vakantie." Ik plofte neer op het bed en bekeek het geile tafereel. "Hé Ilse, zullen wij Carla eens even over de rooie jagen?" vroeg ik. Ilse keek mij aan met een rood gezicht en knikte alleen maar naar me. "Carla, ga op handen en knieën op bed" beval ik. Carla deed onmiddellijk wat ik wilde. Dat heerlijke lijf in al zijn glorie. Met die lekkere kont omhoog en die heerlijke grote borsten bungelend. "Benen een beetje uit elkaar!" zei ik en Carla deed haar benen iets wijder. Ik pakte de fles massageolie die ik die middag had gekocht van het nachtkastje, deed hem open en liet een grote golf op haar rug lopen. Ik zag dat ze een beetje rilde van de koude vloeistof. "Jij links, ik rechts" zei ik tegen Ilse en we gingen ieder aan één kant van Carla zitten. Alsof we nooit anders gedaan hadden verdeelden we de olie over de rug van Carla. Over haar schouders. Over haar billen. Over haar heupen. Ik voegde nog een scheut toe over de al baggervette rug van Carla. Onze druipende handen vonden Carla's borsten en ze kreunde zachtjes. Ik gebaarde naar Ilse dat ze achter Carla moest gaan zitten en ik verplaatste me naar haar voorkant. Onmiddellijk maakte Carla mijn broek open en bevrijdde mijn pik uit zijn gevangenis. Ilse deed haar truitje uit en ik zag haar prachtige tieten voor het eerst. Puntig en lekker bruin met een klein wit plekje van haar bikinitopje en keiharde tepels. "Geef mij die fles olie is" zei Ilse en ik gaf hem aan. Ilse liet een grote scheut olie over haar borsten lopen. Onmiddellijk boog ze voorover om met haar tieten de grote lekkere kont van Carla te masseren. Jezus wat een geil gezicht. Inmiddels was ik Carla's borsten aan het kneden. Carla nam meteen mijn pik in haar mond en begon mij te pijpen. Ze kreunde zachtjes door de massage van haar billen door Ilse en die van haar tieten door mij. Ilse stand op en ik zag een donkere vlek in haar spijkerbroek. "Jezus" dacht ik "... die meid is nat". Ilse trok haar broek uit en ik zag dat ze geen slipje droeg. Net als Carla had ze haar kutje geschoren, op een klein driehoekje aan de bovenkant na. Ilse pakte de fles massageolie nog eens. "Draai je eens om lekker ding!" zei ze tegen Carla. Dat was niet tegen dovemansoren gezegd. Carla stopte mij te pijpen en draaide haar lekkere stevige lijf om waardoor haar grote borsten ieder iets naar de kanten hingen. Ilse liet een grote scheut olie op Carla's buik en borsten lopen en ging op haar liggen. Ik hoorde het plakkerige geluid van huid, olie en huid. Ilse begon langzaam omhoog en weer omlaag te glijden en zorgde ervoor dar haar tepels iedere keer langs die van Carla gleden. Ik kroop iets dichter naar het hele gebeuren toe. Mijn stijve pik stond recht overeind en Ilse stak haar tong uit. Ze schoof weer omhoog en raakte mijn lul met haar tong. En weer omlaag. En weer omhoog en nam mijn pik in haar mond. En weer omlaag. En weer omhoog. Nu verdween bijna mijn hele pik in haar mond. Ik voelde dat ik het niet meer hield. Het geile tafereel alleen was al genoeg om mij te laten ontploffen. "Mond open Carla" zei ik en tegelijk ontplofte ik. De eerste straal spoot tegen haar gezicht, de tweede en derde in haar mond. Ilse nam mijn pik in haar mond en likte hem schoon. Vervolgens stak ze haar tong uit en likte Carla's gezicht van onder naar boven terwijl ze over haar heen bleef glijden. Ik zag dat Carla met haar ogen begon te draaien en hoorde hoe ze naar adem snakkend klaarkwam. Dat had ik nog nooit meegemaakt, ze kwam klaar zonder dat haar kutje aangeraakt was, wow! Ondertussen begon ik mij af te vragen hoe het met Ilse stond. Als wij al zo geil werden zou het met haar ook wel goed komen. Ilse had Carla's gezicht helemaal schoongelikt en gaf haar een hele diepe tongzoen. "Ik wil dat je me likt" zei ze met hese stem tegen Carla. "Dat komt mooi uit" zei Carla ook wat schor "want ik wil je kutje helemaal uitlikken". Ilse stond op en draaide zich om. Ze ging schrijlings over Carla heen zitten en zakte langzaam met haar poes richting Carla's mond. Heel langzaam deed ze dat. Ik zag dat Carla haar tong al uitstak en Ilse's heupen naar zich toetrok zodra ze erbij kon. Ik zag Ilse's kutje glinsteren van haar vocht en de overvloedige massageolie. Inmiddels had Carla haar tong op Ilse's klitje en bewoog ze richting bilspleet. Ilse begon zwaar te ademen en viel voorover. "Alsjeblieft, wil je mijn kut ook likken?" smeekte Carla. Ik liep om het bed heen en zag dat Ilse ook aan Carla's poes begonnen was. Ik ging er naast zitten. "Lekker?" vroeg ik. "Mmmmm... help me maar" zei Ilse. Ik gaf Ilse een diepe tongzoen en proefde de zilte smaak van Carla's sap. Omdat we er zo niet goed bij konden pakte ik een kussen. "Til die lekkere kont van je eens op schat!" zei ik en Carla wipte haar heerlijke billen omhoog. Ik schoof het kussen eronder en zag dat het zo beter moest gaan. Ilse likte Carla's kut en ik begon heel plagerig Carla's kontgaatje te likken. Dat miste zijn uitwerking niet. Ik zag Carla schokken bij iedere beweging van onze tongen. Ik ging op mijn knieën zitten en stak mijn pik uit naar Ilse die hem weer in haar mond nam. "Neuk die kut!" beval ze me en in een keer stak ik mijn pik in Carla's druipende poes. Langzaam bewoog ik in en uit. Iedere keer dat ik naar voren bewoog likte Ilse mijn pik totdat ze er niet meer bij kon. Dit ging zo even door totdat ik op een ander idee kwam. "Ik vind dat we nu maar even aan jouw poes moeten gaan werken" zei ik tegen Ilse. "Ga op je rug op bed liggen!". Ilse stond op en ging op haar knieën zitten. Carla ging op haar knieën naast haar zitten en ik zag dat ze metten een hand tussen elkaars benen staken. "Jij op je rug, Ilse". zei ik en Ilse ging liggen. Ik gooide haar benen over mijn schouders en stootte mijn pik in één keer in haar. "Oef..." hoorde ik en ik begon langzaam in en uit te bewegen. "Carla, ga op haar gezicht zitten!" commandeerde ik en Carla liet zich dat geen twee keer zeggen. Langzaam neukte ik Ilse terwijl Carla haar kut in Ilse's gezicht drukte. Ilse likte alsof haar leven ervan afhing. Ik boog voorover en pakte Carla's tepels die keihard naar voren staken. Carla kreunde en stak haar tong uit. Ik kuste haar vurig en draaide aan haar tepels. "Neuk die lekkere kut" kreunde Carla. "Ik wil dat je die geile slet een knalharde neukbeurt geeft" zei ze met wegdraaiende ogen. Ondertussen hoorde ik smakkende geluiden waar Ilse Carla's kut uitlikte. Mijn neukbeurt en Carla's geile praatjes misten hun uitwerking niet want Ilse begon onder ons te draaien. Ze kon echter geen kant op want Carla drukte haat volle kont en druipende kut in haar gezicht. Ik voerde mijn tempo op omdat ik voelde dat Ilse op het punt stond om te gaan exploderen. Ook Carla voelde het aankomen en wipte haar kont omhoog. "Melk zijn pik leeg, geil ding" zei ze tegen Ilse en ze drukte een vinger tegen haar eigen klitje. Alles leek in één moment samen te komen. Ilse begon snikkend adem te halen en kwam met een gierend geluid klaar. Tegelijkertijd spoot ik een lading sperma in haar kut terwijl ik Ilse bij haar borsten greep. Ook Carla begon te gieren en ik zag dat een straaltje kutvocht uit haar liep op het gezicht van Ilse. Ik trok mij terug en viel uitgeput op mijn rug op bed. Uiteindelijk heeft Carla mijn pik nog schoongelikt en heeft ze nog Ilse's spleetje ontdaan van sliertjes sperma. Ik heb Ilse nog een lange en heftige tongzoen gegeven en Carla's vocht van haar gezicht gelikt. Daarna pakten de een douche en hebben we nog even wat gepraat. Ilse vertelde ons dat ze met haar moeder op vakantie was in Florida. Haar vader was vorig jaar overleden en ze vond het niet leuk om haar moeder alleen op vakantie te laten gaan. Helaas moesten ze de volgende dag weer terug naar Nederland. We kusten elkaar gedag en hebben Ilse nooit meer gezien. Maar als we 's avonds wel eens bij de tv zitten en een geile bui krijgen zeggen we wel eens: "Weet je nog, ons avontuurtje met Ilse?". En dan zeg ik soms: "Weet je je minikini nog te vinden".