Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!

Klik hier voor meer webcams !!

Exhibitionisme in Spanje - 14628 keer gelezen
Hallo, Hier ben ik weer. Ik, Ester, nog altijd 27 jaar op dit moment, en een overtuigde exhibitionist. Dit keer mijn vakantie in Spanje.

Na al die drukke werkzaamheden was ik wel eens toe aan een leuke vakantie. Ik ben helemaal geen type voor de uitgebreide discovakanties, maar toen ik de aanbieding voor Llorett de Mar zag, kon ik niet weigeren. Zo goedkoop kon ik niet eens thuis wonen! Dus al gauw boekte ik de reis voor twee weken, hoewel de ‘single’toeslag het allemaal natuurlijk weer een beetje duurder maakte. Het blijft toch vreemd dat je als single meer moet betalen, terwijl je eigenlijk minder smerig maakt en minder verbruikt. Een paar weken later, op een vrijdag morgen, stond ik gepakt en bezakt (hoewel, een rugzak en een spottas zijn niet bepaald overdadig, maar ik was ook niet van plan veel kleren te dragen) klaar voor vertrek. Ik moest in Hengelo opstappen op de bus, dus ik vertrok op tijd met mijn auto, die ik in een naburige wijk die ik daar kende parkeerde (ooit heb ik daar tijdens mijn studie een kamer gehuurd, maar daarover later meer). Tegen het middaguur zat ik in de bus onderweg naar het transferpunt, ergens bij Eindhoven. In de bus zaten slechts een tweetal bejaarde stellen uit het hoge noorden, en ik was de enige die in Hengelo op de bus sprong. Tja, hier had ik misschien iets eerder bij stil moeten staan; Eind september kun je niet al te veel jongeren meer verwachten. Gedurende de rit naar Eindhoven kwamen er steeds meer bejaarde stellen aan boord, maar uit hun gesprekken ving ik op dat ze bijna allemaal naar Benidorm onderweg waren. In Eindhoven zouden onze wegen zich sowieso scheiden, want tijdens de korte reis kreeg ik te horen dat ik als enige over moest stappen naar bus 43, naar de Costa del Sol. In Eindhoven aangekomen spoedde ik mij naar de genoemde bus, en daar stond slechts een handjevol jongeren te wachten, naast een evengrote hoeveelheid oudere stellen.De jongeren bestonden voornamelijk uit jonge stellen, slechts een meisje en twee jongens reisden alleen, net als ik. Had ik daar nu speciaal mijn korte rokje zonder slipje en een bijna doorzichtige tanktop onder mijn dunne jasje voor aangedaan? Ik moest er het beste naar van hopen. In de bus zocht ik meteen de achterbank op. Als het dan toch niet zo druk was, dan kon ik maar beter proberen een goede slaapplaats te veroveren. Ik ging meteen languit op de achterste twee plaatsen liggen, en tot mijn verrassing kwam het andere meisje ook naar de achterbank. Zij was jong, ongeveer 21 jaar, met donkerblond halflang haar en prachtige grijsblauwe ogen. Enthousiast zetelde ze zich naast mij in de ander hoek van de achterbank. We raakten in een kort gesprek, het bleek dat zij naar Blanes ging, dus we zouden elkaar niet meer zien na de busreis. Al gauw was haar aandacht opgeslokt door de tocht langs de rivier richting Luik, daarna totdat het donker werd tot ver in Frankrijk. Toen begonnen de hostesses dekens uit te delen, en werden de lichten gedimd. Ik ging in een kleermakerszit tegen het raam geleund naar haar toe zitten lezen, terwijl zij de gehele tijd maar naar buiten bleef kijken. Uiteindelijk begreep ik wat ze deed: doordat het donker was werkten de ramen als spiegels! Regel nummer 1 van het handboek voor exhibitionisten. Toen ik me dit realiseerde, begreep ik dat ze met enige belangstelling tussen mijn benen zat te gluren. Ik besloot haar nog meer waar voor haar geld te geven en trok mijn knieën omhoog terwijl ik mijn benen minstens 20 centimeter uit elkaar liet. Beneden moest ze nu uitgebreid mijn kale kutje kunnen bewonderen, en zelfs een deel van mijn strakke kontje. Ik voelde me zo ontzettend geil worden, het vocht droop tussen mijn lipjes naar beneden op de achterkant van mijn rokje. Toch keek ze nooit direct tussen mij benen, alleen via de ‘spiegel’. De bus draaide een parkeerplaats op, het was tijd voor een plaspauze. Ook ik voelde dat het tijd werd om iets te laten lopen. Snel probeerde ik bij de toiletten te komen, maar daar wachtte mij voor de damestoiletten een lange wachtrij. En zelfs voor de af te sluiten toiletten bij de heren stond een rij wachtende dames van allerlei andere bussen. Ik vertrok maar weer naar buiten, en liep verder naar achteren op de parkeerplaats waar alleen een aantal auto’s geparkeerd stonden. Het was op deze plak niet verlicht, niet zoals daar waar de bus stond. Ik herkende dit meteen, dit was een homo-ontmoetingsplaats. Aan de zijkant stonden in het gras een paar tafeltjes met een bankje, daarachter begonnen wat struiken en ik zag na enige gewenning aan het duister al de looppaden in het gras. Ik haastte mij die kant op, want veel tijd had ik niet meer. In de struiken werd het pas echt donker, maar al gauw zag ik wat contouren van mannen in een groepje. Ik liep erheen, en zag op een soort tafel een man naakt voorovergebogen liggen. Zowel aan hoofdzijde als kontzijde stond een man met zijn broek op de enkels, waarbij ik twee keiharde penissen in en uit de kont en de mond zag schuiven. Twee andere mannen stonden er bij te kijken en loom aan hun pik te snokken. Ik weet uit ervaring dat ik in dit soort omgevingen weinig gevaar loop, dus stroopte ik mijn rokje omhoog en knielde, al kijkend naar wat er voor mij ontrolde. Met een donderend geruis spoot ik mijn volle blaas leeg in het gras. Terwijl ik bleef kijken en ook geknield bleef zitten, begon ik mijn kutje te vingeren, opgewonden als ik was van deze homo-uitspatting. Het duurde maar eventjes, toen ontlaadde er een rollend orgasme door mijn onderbuik. Bijna duikelde ik achterover. Na een kort moment van uitblazen, stond ik weer op, trok mijn rokje recht en liep vervolgens de struiken uit. Bij de bus aangekomen vroeg een van de vrijgezelle medepassagiers mij wat ik daar gedaan had. Ik vertelde hem dat het toilet te druk was, en dat ik mijn blaas in de struiken geleegd had, waarna ik van hem een verhandeling van wel een half uur kreeg over hoe gevaarlijk het wel niet kan zijn in de struiken bij een homo-ontmoetingsplaats. Uiteindelijk kapte ik het af door te zeggen dat hij wel erg goed op de hoogte was wat er in die struiken gebeurde. Met een kleur tot diep in z’n nek droop hij af. Na een lange nacht werd ik uiteindelijk wakker in de bus, doordat onze begeleider een opgewekt verhaal afstak van “we zijn er bijna”. Er werd ons verteld in welke volgorde de bus bij de diverse hotels aan zou komen. Mijn hotel was een van de laatste van Lloret, want het lag dicht bij de boulevard. Eindelijk was het moment daar: koffers pakken en het hotel in. Er waren nog 3 andere stellen en een alleenstaande meisje (Marieke) die hier zouden inchecken. Bij de balie kregen we allemaal een sleutel in de handen gedrukt, waarna we richting lift geduwd werden. Onderweg stopten we op de 2e, 3e en de 4e verdieping, waarbij telkens de liftdeur opende en een helder verlichtte hal verscheen met aan weerszijden kamertjes, waarna enkele gasten richting hun kamertjes vertrokken. Op de 4e ging ook Marieke er uit. Ik was de enige die door moest naar de 5e en bovenste verdieping. Wat een teleurstelling toen de liftdeuren open schoven: een donker gangetje met vaag herkenbaar een drietal kamers aan de linkerzijde. Ook was er direct aan de linkerzijde een glazen deur (zodat er tenminste nog iets licht in de gang kwam) waardoor je op een groot balkon op het dak terechtkwam.

Mijn kamer was de middelste van de drie, en na opening van de deur was ik toch wel even verbaasd: het was een heel grote, schone en helder verlichte kamer, voornamelijk omdat er aan de zijde van het balkon een glazen wand zat van muur tot muur, alleen onderbroken door twee grote tuindeuren. Ik moet bekennen dat ik in eerste instantie meteen naar beneden had willen lopen en een goede kamer wilde eisen, maar nu begon mijn perverse brein (en ook mijn kutje) al te druppelen. Hier lagen zoveel mogelijkheden voor een goede exhibitionist, hier zou ik het wel een weekje uit kunnen houden! Het eerste wat ik deed was de gordijnen en vitrage volledig open gooien, en de tuindeuren eveneens. Prachtig was dit, dat grote raam met een direct uitzicht op het balkon en eveneens op het tegenover gelegen hotel, dat nog een aantal verdiepingen hoger was. Na deze lange reis wilde ik wel eens een lekkere warme douche nemen, dus ik begon in rap tempo mijn koffer te openen en direct daarna mijn kleren uit te gooien. Ik stond zo naakt voor de grote, open tuindeuren, en zag al meteen een reactie in een van de kamers van het tegenover gelegen hotel. Een balkondeur opende zich, en een kwijlende knul van ongeveer dertig jaar kwam op het balkon staan geilen. Hier had ik nog even geen zin in, dus ik ging richting badkamer om mezelf eens heerlijk te verwennen. Na de heerlijke douche kwam ik als verkwikt uit de badkamer in de ‘woonkamer’. Mijn kwijlende jochie was niet meer te bekennen, maar er deed zich al een volgende gast voor: Er stond een oudere vrouw op het balkon te roken, met haar rug naar mij toe gericht. Zo te zien was het een van de schoonmaaksters, getuige haar schort. Ik realiseerde mij plotseling dat deze verdieping gewoonlijk alleen maar voor personeelsleden gebruikt werd, waarschijnlijk werden de kamertjes gebruikt voor de personeelsleden die nachtdienst hadden. Ik gooide de badkamerdeur met iets meer dan normale kracht dicht, waardoor de vrouw zich door het lawaai omdraaide. Geweldig was het om de schok op haar gezicht te zien, alsof ze nog nooit een naakte vrouw gezien had. Toch bleef ze iets langer kijken dan je normalerwijze kunt verwachten, toen echter draaide ze zich om met een rood hoofd en liep snel naar de balkonuitgang. Ik bleef zo een tijdje in m’n nakie rond rommelen. Even later meldde zich een volgend slachtoffer. Dit maal een wat oudere man, die snel het balkon op liep en nadat hij me gezien had (en ik liet merken dat ik hem ook opgemerkt had) verdween hij weer snel. Een goed begin alvast, ik stond al lichtelijk trillend in de slaapkamer. Ik kleedde me aan en ging eerst maar eens op onderzoek uit in Llorett. Na het avondeten begon het al snel donker te worden. Ik besloot om vanavond vroeg naar boven te gaan en me rustig aan mijn hobby te wijden. Boven aangekomen vertrok ik eerst naar mijn kamertje, waar ik me snel in het donker uitkleedde. Ik gooide de tuindeuren open en liep het balkon op in het schemerdonker. Vanuit de deuren kwam ik uit op het achterste deel van het balkon, het verst verwijdert van de toegangsdeur bij de lift. Hier leunde ik over de balustrade, die bestond uit twee pijpen boven elkaar. De bovenste pijp zat net onder mijn borsten, de onderste net boven mijn schaamheuveltje. Ideaal, want de balkonafzetting belemmerde het zicht dus niet. Zo stond ik een tijdje te kijken naar de overkant, waar diverse kamers verlicht waren. Enkele personen stonden op het balkon, maar veel zullen ze niet hebben kunnen zien. Plotseling gaat met wat lawaai de deur bij de lift open. Ondanks de warmte gaat er een rilling over mijn rug, aangezien ik hier nu naakt sta terwijl er iemand het balkon op loopt. Ik kijk opzij, en zie dat het Marieke is. Ik krijg kippenvel over mijn hele lichaam, en mijn tepeltjes worden ter plekke keihard. Traag begint mijn sapmachientje het vocht produceren, dat langzaam tussen mijn schaamlipjes wegdruppeld. Desondanks ziet ze me niet. Zo staan we een tijdje op het balkon, ongeveer 10 meter van elkaar vandaan. Ik blijf op haar letten, en zie tot mijn verbazing dat ze de knoopjes van haar jurk op de rugzijde opent. Even later maken haar handen een veegbeweging langs haar schouders, en met een ruisent geluid valt haar jurk op de grond. Omdat mijn ogen al gewend zijn aan het donker, zie ik dat ze er niets onder aan heeft. Dat is nog eens een verrassing! Ik besluit om haar kant op te lopen. Als ik ongeveer 2 meter van haar verwijdert ben, hoort ze me, maar ze reageert niet verbaast. Zonder iets te zeggen vallen we elkaar in de armen. Zachtjes stel ik voor om naar mijn slaapkamer te gaan, waar we het licht aandoen en ons op het grote bed nestelen. Nu zie ik dat Marieke een paar mooie cup C borsten heeft, mooi rond van vorm, en verder een prachtig kaalgeschoren tienerkutje. We bevoelen elkaars lichamen, op zoek naar de lekkere plekjes, en al gauw zitten we in elkaars kletsnatte kutjes te graaien. Allemachtig, ik dacht dat ik zelf nat was, maar Marieke leek wel een waterval. Zoveel vochtigheid, dat moest ik proeven. Ik dook tussen haar benen om haar sappen te proeven, en tevens haar het plezier te geven waar ze op wachtte. Al gauw retourneerde ze het genot door bij mij ook met haar tong naar de natte plekjes te zoeken, even later lagen we in een hartstochtelijk standje 69 over het bed te rollebollen. Met onze tongen likten we elkaars sappen naar binnen, terwijl we nieuw sap opwekten door zo nu en dan een lik over elkaars klitje te geven. Ik liet een middelvinger bij Marieke naar binnen glijden, al snel gevolgd door een tweede vinger. Na ook nog enig stimuleren van elkaars G-spot borrelde er een gierend orgasme vanuit mijn tenen omhoog richting mijn geurende driehoek. Al mijn spieren spanden zich, en met een dierlijke kreet liet ik mijn orgasme uit mijn keel schallen. Ook Marieke had niet veel langer nodig, ook zij knalde er een klaarkomen uit zonder weerga. Zo bleven we een aantal minuten stil tussen elkaars benen stilliggen en uitrusten van deze inspanning, genietend van het langzaam wegebbende, tintelende gevoel. Langzaam kom ik weer bij m’n positieven, en komt het besef boven dat hier een tweetal mooie, naakte vrouwen in elkaar verstrengeld liggen in het volle licht, aanschouwd door waarschijnlijk een aantal overburen. Ik sta op, en trek Marieke ook omhoog. Samen lopen we weer naar de deur het balkon op. Daar zien we op de balkonnetjes tegenover ons een jong stelletje, een tweetal alleenstaande mannen en eveneens een vrouw alleen. Als we bij de balustrade aankomen beginnen de mannen zachtjes te klappen. We slaan de armen om elkaars schouder en kussen elkaar hartstochtelijk, terwijl er nog meer instemmend geklap opzwelt van de overzijde. Zo blijven we een tijdje nagenieten op het balkon, waarna na een half uurtje Marieke haar jurkje weer aantrekt en naar beneden gaat. Ik blijf alleen achter. Ik doe het licht uit en blijf nog een tijdje op het balkon genieten. Dan voel ik de echte vermoeidheid toeslaan, waarna ik de balkondeuren met een kier afsluit en naar bed verhuis. De volgende ochtend word ik wakker door een licht lawaai. Ik lig naakt op het bed, de gordijnen vol open en op het balkon staan een groepje schoonmaak vrouwen zachtjes te praten. Door mijn ogen iets te openen zie ik hen wel staan, maar zij zien niet dat ik ondertussen wakker ben. Ik zie dat er twee kampen zijn, een klein groepje die afkeurend blikken in mijn richting werpen, en een grotere groep dames die met bewonderende blikken mijn lichaam aftasten. Na ongeveer 5 minuten vertrekken de dames, waarschijnlijk richting de kamers. Ik kijk vluchtig op mijn klokje, en zie dat het al 9 uur is. Ik loop naar de balkondeuren en open ze volledig. Eventjes loop ik naar de reling, en zie aan de overzijde enkele blikken van mensen aan de overzijde in de verschillende slaapkamers. Ze hebben ook wel een uitermate goede inkijk in mijn opnieuw nat geworden kutje. Ik draaide me om en ging terug naar mijn bed. Opeens hoorde ik het geluid van de deur bij de lift. Ik besloot stil te blijven liggen. Even later zag ik een van de schoonmaaksters, een jonge, slanke vrouw van ongeveer 30 jaar, in het beeld verschijnen. Ze was langs de reling gelopen totdat ze voor mijn raam stond, waarna ze met enige regelmaat e in mijn kamer wierp. Tot nu toe had ik alleen maar op mijn buik gelegen, met mijn benen naar het raam. Nu keerde ik mij om en spreidde mijn benen weid open. Door de spleetjes van mijn oogleden zag ik haar ogen groter worden. Ik besloot om zo een tijdje te blijven liggen, en te zien wat ze zou gaan doen. Ik hoefde niet lang te wachten: al gauw hoorde ik een zacht sluipen en zag ik haar even later naast mijn bed staan. Ze kon zich blijkbaar niet meer beheersen, en streek met haar wijsvinger een hoeveelheid vocht uit mijn spleetje. Een rilling liep over mijn hele lichaam toen ik zag dat ze de vinger met veel genoegen in haar mond stopte. Met een vlugge beweging schoot ik overeind en liet mijn hand direct onder haar korte jurkje verdwijnen. Tot mijn verrassing voelde ik geen ondergoed, maar direct een nat kutje. Ze schrok behoorlijk van mijn snelle actie, maar haar geilheid overwon haar schrik. Ik hielp haar uit het jurkje, waarna ik haar naast me in bed duwde. Ze had een paar grote cup-d borsten, en een grote harige ongeschoren driehoek, maar het geheel zag er zo geweldig geil uit! Met een snelle beweging lag ik in een standje 69 aan haar borsten te likken, terwijl mijn eigen hangertjes boven haar lippen hingen. Ze tastte meteen toe. Even later schoof ik iets lager, en belandde bij de harige driehoek. Ik begroef mijn gezicht in de harige muts, op zoek naar een spleet met nattigheid, die ik al snel vond. Met mijn tong begon ik te graven, en slikkerde alle nattigheid naar binnen. Al snel vond ik haar overmaatse klit, die meer op een jongenspikkie leek, en begon hierop te zuigen terwijl ik met twee vingers probeerde haar kutje te penetreren. Ik voelde nauwelijks weerstand, en uiteindelijk zat mijn hele hand tot mijn pols in haar grote kut. Al zuigend en stotend joeg ik haar naar haar eerste orgasme, die zich met een geloei aanmeldde. Ik bleef doorzuigen en stoten, waarna er diverse orgasme’s volgden. Uiteindelijk rolde ik van haar af, waarna we beiden wat verdwaasd bleven liggen na zoveel orgastisch geweld. Toen ik mijn hoofd oplichtte, zag ik op het balkon een aantal toeschouwers staan. Het waren een aantal dames van de schoonmaakdienst, die met open mond en rode wangen stonden te kijken. Nu ik opkeek, verdwenen ze al snel één voor één. Alleen eentje bleef staan kijken, terwijl mijn vriendin zich uit het bed hees en haar jurk weer aantrok. Ook ik richtte me op en omhelsde haar ter afscheid bij de balkondeur. Ze zei nog wat in het Spaans tegen de wachtende vrouw, waarna ze beiden vertrokken. AL met al een goed begin van de vakantie, en dit zou ongetwijfeld meer opleveren de rest van de week.