Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!

Klik hier voor meer webcams !!

Gran Canaria - 5068 keer gelezen
Afgelopen zomer zijn we met nog een stelletje voor een 2 weekse zomervakantie vertorkken naar Gran Canaria. Wij ( Erik en Mirjam )en onze vrienden ( Marc en Sara )

We hadden een leuk appartement geboekt waar we met z'n vieren in verbleven deze twee weken.

Nadat we 's avonds aangekomen waren hebben we bij het zwembad nog wat gedronken en zijn toen gelijk gaan slapen om de volgende dag fit van onze vakantie te genieten.

We lagen net op bed toen we op de andere kamer wat gekreun en gepiep hoorden. Dit maakte ons wel erg geil en we besloten een kijkeje te nemen door de kier van de deur. Ik zag daar sara boven op marc zitten en zij bereed hem als een wilde. Sare is een mooie meid van 21 jaar met lang blond haar en een goed figuur met redelijke borsten.

Ik stond achter mijn vriendin en zij voelde mijn bobbel in mijn boxershort. Ze duwde haar kontje wat naar achter zodat ze het nog beter kon voelen.
Hierna zijn we naar onze eigen kamer gegaan en hebben elkaar heerlijk verwend.

De volgende dag gingen Mirjam en Marc boodschappen halen en Sara en ik gingen de koffers uitpakken. Elke keer keek ik even om en zag de heerlijke kont van Sara. Ze kreeg dit door en begon geil met haar kontje te pronken.

Toen we hiermee klaar waren, moesten we wachten op Marc en Mirjam met de boodschappen. We besloten om een sigaretje te doen en gingen heerlijk in de zon zitten. Sara had haar bikini aangedaan. Ik kon me ogen moeilijk van hara afhouden. Ze vroeg me of wij een goede nacht hadden gehad en ik vertelde haar dat wij goed hadden geslapen. Ze zei dat zij ook gelijk in slaap waren gevallen omdat ze moe waren van de reis. Ik wist wel beter.

Nadat we ontbeten hadden, vertrokken we richting strand. Ik vind het heerlijk om in de zee te zijn. Lekker op je luchtbedje of een beetje beachballen. Mirjam daarin tegen houd van lekker zonnen. Marc ging op een gegeven moment een rondje strand af. Hij was echt een beetje macho figuur die alleen maar naar de vrouwtjes keek. Nou ik hoefde alleen maar naar Sara te kijken en met de gedachten wat zij die nacht heeft gedaan.

Ik vroeg Mirjam of ze meeging de zee in. Mirjam antwoorde dat ze liever in de zon bleef liggen. Sara had wel zin om even af te koelen en ging met mij mee. We zwommen een eind de zee in en al gauw waren we ver van het strand waar Mirjam lag te zonnen. We zwommen nog iets verder zodat we de hoge golven het uitzicht op het strand deed belemmeren. Sara was wat moe en wilde even uitrusten en klom op mijn rug. Ik kon er tenslotte staan. Ik voelde haar heerlijk borsten in mijn nek. Ineens gaf ze me een zoen in mijn nek. Ik was verbaasd en wist niet goed wat ik moest doen. Je bent een schat ze zei. Ze ging van mijn rug en kwam aan de voorkant aan me hangen. Haar armen om mijn nek en haar benen om mijn middel. Ik had inmiddels al een aardige harde lul. Nu zoende ze me vol op de mond en al snel vonden onze tongen elkaar. Ze duwde haar nog dichter tegen mij aan en ik voelde mijn lul tegen haar schaambeen. Ik wil dat je me neukt zij ze zachtjes in mijn oor. Ze haalde mijn lul uit mijn zwembroek en schoof haar slip iets opzij. Ze was kleddernat en ik schoof zonder pardon met heel mijn lul in haar natte gleuf. Ik stampte steeds harder in haar en ze schreeuwde het uit van genot. Ik wil je dieper, dieper. Spuit me vol met dat geile zaad van je. Ik hield het niet meer en spoot al mijn zaad in haar. Tegerlijkertijd kwam zij ook schokkend en schreeuwend klaar. Ze gaf me een zoen en zijn toen terug gezwommen naar de kant en hebben heerlijk liggen zonnen.

Tijdens deze vakantie heeft zij mij diverse keren heerlijk gepijpt. Ik heb haar aan alle kanten geneukt, terwijl ik 's avond ook nog mijn neuk verplichtingen had bij Mirjam.

Al met al was ik na deze "vakantie" wel weer aan vakantie toe.