Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!


Klik hier voor meer webcams !!

Exotische sexuele inwijdingsrituelen voor pubermeisjes - 21972 keer gelezen
Mijn oom was cultureel antropoloog, hij bestudeerde voor zijn pensionering de zeden en gebruiken van primitieve volkeren en heeft heel wat afgereisd. Hij kon zodoende prachtige verhalen vertellen, hier volgt er een dat me altijd is bijgebleven: De Bilikiri zijn een klein volk uit de oerwoudgordel van West-Afrika, waarvan de leden bij naburige stammen bekend staan om hun bizarre seksuele rituelen. Zo'n vijfentwintig jaar geleden heb ik een maand of drie bij dit volk doorgebracht om dit nader te onderzoeken. Daar aangekomen na een moeilijke tocht over rivieren en modderpaden kreeg ik van het stamhoofd een hut toegewezen om mij te installeren. Het viel mij direct op dat de Bilikiri fysiek een mooi volk waren: zowel de mannen als vrouwen hadden een trotse houding, ze waren relatief licht gekleurd, goed gebouwd met sensuele trekken in het mooie gezicht. Toen ik het stamhoofd vroeg mij uit te leggen hoe de inwijdingsrituelen bij zijn volk in elkaar zaten glimlachte hij geheimzinnig en zei alleen "Wacht drie dagen, dan zal ik het u laten zien." In de dagen die erop volgden was aan de sfeer in het dorp te merken dat er iets stond te gebeuren. De derde avond, de duisternis was net ingevallen, werd ik door het hoofd opgehaald en hij vroeg mij hem te volgen. Gelukkig droeg hij een fakkel bij zich want het was echt stikdonker. Na een minuut of vijf lopen kwamen we bij een grote langwerpige hut aan waar geluiden van trommels en geroezemoes uit klonken. We gingen binnen waar het v! ol met mensen was die om een aantal vuren zaten en stonden. Toen het hoofd met mij binnenkwam werd het stil, en iedereen leek te wachten op een teken van hem. Mijn ogen waren nu wat beter gewend aan het licht daar binnen en ik zag dat de aanwezigen voornamelijk bestonden uit een heleboel jonge meisjes en daarnaast een hoop mannen van zo tussen de 35 en 50 jaar. De meisjes hadden zoals bij de Bilikiri gebruikelijk alleen een kort grasrokje aan, de mannen ook zoiets maar van een wat ander model en kleur. Nu viel mij op dat de handen van de meisjes, het zullen er totaal zo'n twintig tot vijfentwintig geweest zijn, op hun rug vastgebonden waren met een touw dat door de oudere mannen werd vastgehouden. Het stamhoofd zei iets in het Bilikiri, en de mannen maakten de rokjes van de meisjes los en gooiden die in het vuur. Ook hun eigen kleding deden ze af, maar die legden ze netjes weg op de grond. Het hoofd legde mij zachtjes uit: "Deze meisjes zijn dit jaar voor het eerst ong! esteld geweest en zullen nu door onze overgangsrituelen overga! an van k ind naar vrouw. Als onze meisjes een jaar of tien, elf zijn worden zij besneden. Dat betekent dat we de naar buitenstekende delen van de schaamlippen verwijderen, zodat zij een geheel gladde vagina houden, als van een meisje van tien dus. De clitoris laten wij wel, in tegenstelling tot veel andere volken, zitten. Nu ze negentien zijn en genezen van hun besnijdenis, volgt de volgende fase. De mannen die u ziet zijn de vaders van de meisjes, of als ze die niet meer hebben, een oom of oudere broer." Ik keek naar de mannen die dicht achter de jonge meisjes stonden en zag dat ze stuk voor stuk een erectie hadden. De Bilikiri waren zelfs voor Afrikaanse begrippen erg groot geschapen. "En wat houdt deze volgende fase in?" vroeg ik. "Ja, dat weten deze meisjes zelf ook nog niet maar ze zullen vandaag gestekeld worden." ging het hoofd verder. "Gestekeld?" vroeg ik verbaasd, maar hij beduidde mij dat het verder ging en dat ik maar moest kijken. "Dj! oni-djoni" sprak het hoofd en er verschenen her en der wat oudere meisjes met potjes die gedienstig naar de mannen liepen en hun stijve penissen begonnen in te smeren met een soort crème. Later hoorde ik dat deze crème, naast dat het een glijmiddel was, kruiden bevatte die hun erecties zeer hard en langdurig maakte, en inderdaad leek het of de penissen, die toch gemiddeld al gauw zo'n 25 centimeter lang en zeven cm breed waren, nog voller en harder werden. "Mahen!" zei het hoofd en de vaders gingen als een man op eenvoudige houten banken zitten, het touw met hun dochtertjes eraan in hun hand vasthoudend. Eén voor één trokken de vaders vervolgens de meisjes op schoot, waarbij ze hun stijve penis langzaam geheel in de anus van hun dochtertjes lieten verdwijnen. Aan het gekerm en gehuil en de vertrokken gezichtjes van de meisjes was goed te merken hoe pijnlijk dit moest zijn, hoewel ze zo min mogelijk tekenen van pijn lijden mochten laten blijken. Daarnaast werk! te het spul aan vaders penis natuurlijk ook lustopwekkend voor! de meis jeskontjes, waardoor er ook al sporen van opwinding in hun gezichtjes vielen af te lezen. Als een meisje eenmaal op haar vaders penis gespietst zat werden door een paar van de andere mannen, die nog niet aan de beurt waren geweest, de enkels van het meisje aan die van haar vader gebonden zodat zij niet kon ontsnappen. Toen alle dochters zo vastzaten werd het opnieuw stil in de hut. Vanaf de ingang kwamen er opeens twee volwassen vrouwen binnen die een aantal mandjes en kalebassen met zich mee droegen. Een siddering van angst ging door de jonge meisjes heen toen zij deze vrouwen zagen aankomen. "Dat zijn de stekelaarsters" legde het hoofd snel uit. Hij zei weer iets in het Bilikiri en de stekelaarsters liepen op het eerste, vastgebonden meisje toe. De oudste van de twee, een zeer mooie vrouw van rond de vijfentwintig met een heel bazige uitstraling, keek het meisje strak aan en sloeg haar vervolgens drie keer keihard in het gezicht. Ze sprak een aantal woorden tegen! het huilende kind, die op vloeken leken. "Het uitdrijven van de geest van de jeugd" lichtte het hoofd toe. Nu zei ze iets tegen haar metgezellin, die uit een van de mandjes iets pakje en het in een van de kalebassen doopte. "Dat is een naald van de stekel-baobab, de grootste stekels van die boom kunnen wel twee centimeter dik worden en zijn vlijmscherp. Het hulpje doopte nu ook haar hand in een kalebas en begon de tepels van het meisje met haar vochtige vingertoppen in te smeren. Deze reageerde zichtbaar opgewonden op de behandeling, want in de kalebassen zat hetzelfde lustopwekkende goedje als waarmee haar vaders penis in haar anus was ingesmeerd. De bazin had nu de grote naald in haar ene hand en een van de stijve tepelts in haar andere. Iedereen keek ademloos toe toen ze de stekel langzaam maar gestaag door het meisjes-tepeltje heen perste. De tranen stroomden het kind over de wangen en een straaltje bloed over haar prille borst en buikje. Vervolgens kwam de andere tepel aan de beurt, ook hier kwam een stekel van 2 cm dik doorheen te zitten. De andere mannen keken met zi! chtbare opwinding, de andere meisjes met zichtbare angst toe. De meeste vaders bewogen het lichaam van de meisjes op en neer en neukten hun dochtertjes zo zachtjes met hun enorme penis in hun jonge kontjes. De bazin was nog lang niet klaar met haar tepelmarteling want nu werden er stekels horizontaal door de tepeltjes gepriemd (de eerste waren van links naar rechts aangebracht) en zo ging het nog even door tot elke tepel door vier dikke stekels doorboord was: een horizontaal, eentje verticaal en twee diagonaal. De tepeltjes waren dan ook vier keer zo groot geworden. Nu bevestigde de bazin onder de stekels een touw met een lus en trok deze strak aan om het tepel. De andere einden van het touw werden door de vader in zijn handen gepakt en die trok hij strak naar beneden, het meisjeslichaam zo dicht tegen zich aan dwingend. Nu was het onderlichaam aan de beurt: het hulpje smeerde het besneden jonge kutje goed in met het spul uit de kalebas en de stekelaarsters nam weer een aan! tal naalden ter hand en wederom keek ze het meisje aan. Ditmaa! l kreeg ze zeven klappen in haar gezicht te verwerken, die zo hard waren dat ik er van in elkaar kromp. Nu knielde de bazin weer tussen de benen van het bange meisje en duwde de eerste stekel eerst door het ene en vervolgens door het andere schaamlipje door. Dit ging van onder tot boven door tot er vijf stekels de schaamlippen met elkaar verbonden. Het hoofd kwam naast me staan en sprak "Dit doen we om te voorkomen dat de meisjes ontmaagd worden voordat ze worden weggegeven om te trouwen, en dat gebeurt bij ons doorgaans met vijftien of zestien jaar. Nu zijn ze al geslachtsrijp dus de komende drie of vier jaar moet hun maagdelijkheid beschermd worden." Zijn aandacht ging weer naar de stekelaarsters, die blijkbaar ook nu nog niet klaar was. Zij begon de clitoris van het meisje in te masseren met het spul uit de kalebas en deed dit zo vaardig dat het kind begon te kronkelen en kreunen van genot. Een glinsterend vocht begon tussen de bebloede en doorboorde lipjes door te stro! men. "Zo maakt zij de kittelaar zo groot en stijf mogelijk," aldus het stamhoofd "en dat is nodig voor de volgende stap." Nu haalde de bazin weer een stekel tevoorschijn, en zelfs van een afstand kon ik zien dat deze nog een stuk groter en dikker was dan alle vorige naalden. Ze hield de naald voor de neus van het bange meisje, lachte gemeen en beet haar iets toe. "Ze zegt: nu ga je echt pijn lijden, alles hiervoor was niets, hierna zul je echt een vrouw zijn." legde het hoofd verder uit. De stekelaarsters pakte de opgezwollen clitoris van het meisje tussen haar vingernagels en duwde de punt van de stekel erin. Het meisje gilde het uit van de pijn, toen de naald stukje bij beetje haar kittelaar doorboorde. Het ging stroever dan bij de tepels en de schaamlipjes, deze stekel was waarchijnlijk wel zo'n vier centimeter dik en moest echt met geweld door het klitje worden gwurmd. Uiteindelijk was het toch gelukt en de stekelaarster bond ook om deze pi! ercing een touw waarvan het andere eind strak door vader werd ! aangetro kken. Nu stond de stekelaarster op en waren alle ogen weer gericht op het stamhoofd. Die liep op het meisje af en sloeg haar twaalf keer keihard in haar gezicht. Vervolgens maakte hij de touwen die haar enkels met die van haar vader verbond los en dwong de dochter door aan de touwen aan haar tepels en clitoris te trekken om op haar knieën te gaan zitten, hetgeen ze met veel moeite deed. Het hoofd deed zijn lendedoek af en een penis die nog groter en stijver was dan die van alle anderen in de hut kwam tevoorschijn. Toen sprak hij een paar woorden tot de vader. "Kumete kumete!" dat betekende "neuk haar kontje". De vader begon zijn penis als een bezetene in en uit het jonge kontje te bewegen, terwijl het stamhoofd het meisje bij de oren greep en haar zo dwong om zijn enorme geslachtsdeel in haar mond te nemen. Zo werd het jonge meisje oraal en anaal verkracht. Het hoofd ging hard door, hij stopte alleen af en toe heel even als het meisje echt bijna stikte, e! n spoot zijn zaad uiteindelijk diep in haar keeltje uit. Haar vader kwam tegelijkertijd in zijn dochtertjes jonge kontje klaar, en op het moment dat beide mannen hun orgasme bereikten viel het meisje bewusteloos op de grond neer. En zo ging het de hele avond verder met alle andere meisjes en hun vaders. De Bilikiri hadden hun naam op het gebied van bizarre sexuele inwijdingsrituelen meer dan waar gemaakt. De komende paar jaren, tussen hun 17 en 20 of 21 jaar, als ze werden uitgehuwelijkt, dienden de jonge meisjes enkel als neuk- en pijpslavinnetjes voor de oudere mannen van de stam, en de mooiste meisjes werden vaak wel een keer of tien - vijftien per dag anaal en oraal verkracht. Velen van hen haalden de zestien jaar dan ook niet maar stierven voortijdig aan uitputting, interne verwondingen of geslachtsziekten. Op hun trouwdag werden de meeste stekels met harde hand uit hun tepels en schaamlippen gerukt, maar die in hun clitoris en de verticale door de! tepels werden vervangen dor metalen ringen, waar hun nieuwe e! chtgenoo t kettingen aan bevestigde om hen vast te zetten als hij van huis was, om te voorkomen dat zij, uit gemis aan haar seksueel actievere jaren, haar lichaam aan de mannen van de stam zou proberen op te dringen...





Copyright © www.oops.nl
----oops.nl----
Home
Sexverhalen
Hetero
Eerste keer
Homo
Lesbisch
Plassex
Tieners
SM
Groepsex
Overspel
Familie
Bisex
Overige
Partners