Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!

Klik hier voor meer webcams !!

Verkracht - 36796 keer gelezen
Veerkracht en misbruikt Hoi ik ben Marina 19 jr. lang blond haar, 1.62cm lang en een slang lichaam. Vorig jaar ben ik met een vriendin' (Lotte) in de vakantie gaan zeilen. Het was een warme dag en het was wind stil, we zaten midden op het ijsselmeer. Als er geen wind zou komen kwamen we vandaag niet meer aan land.Dus toen er een moterjacht niet te ver van ons voer zijn we gaan zwaaien. We hadden geluk de boot kwam naar ons toe.Er zaten 2 jongens op niet veel ouder dan wij. Ik vroeg of ze ons een lift konden geven, en dat deden ze.Ik en lotte zaten lekker in de zon met wat drinken en het was best gezellig. Een paar uur later vroeg ik of we er niet bijna waren? Een van de jonges (Mark )die ook voer zei ik heb net met de haven gebeld maar ze zitten vol. We moeten dus voor anker. Als jullie willen kunnen jullie blijven. Ik keek Lotte aan dit was niet de bedoeling maar we moeste wel.Tegen de avond gingen we naar binnen en dronken nog wat ik voede me al best wat aangeschoten. Toen zei Mark tegen peter pak jij de camera eens.Hij ging weg en kwam met camera terug. Ik vroeg wat ga je filmen? En dat had ik niet moeten vragen. Jullie zei Mark. Maar niet in badpak die gaat uit en die van lotte ook en jullie gaan lekker met elkaar spelen. Ik keek hem verbaast en geschrokken aan en zag dat hij geen grapje maakte.Rot op dat doe ik niet zei ik maar ik kreeg een harde klap in me gezicht. Niemand kan jullie hier helpen zei Mark. Dus we moesten wel.Lotte en ik kleden ons uit dit was de eerste keer dat ik Lotte’s kutje zag hij was net als die van mij mooi kaal geschoren.Ik moest met me benen wijd op de bank gaan liggen. Steek je vinger in haar doos zei Mark tegen Lotte.Ik had nog nooit iets met een vrouw' gedaan en was ook niet geil' en mijn kutje was kurk droog en ook al probeerde Lotte me geen pijn te doen dat deed het wel toen ze haar vinger in mijn spleet drukte.kom op vinger haar en met al je vingers en niet zo langzaam zei Mark.Ik voelde een tweede vinder in me komen en een derde.als Lotte ook maar iets bewoog deed het zo veel pijn, ik had de tranen in me ogen.goed dan lik haar dan eerst maar hoorde ik Mark zeggen. De vingers gleden uit me kutje en er kwam een tong voor terug ze likte tussen me schraal geworden schaamlipjes zoog aan me klitje. Ik voelde dat ik nat begon te worden en om eerlijk te zijn werd ik er zelfs een beetje geil van.toen moest ze haar tong in mijn anus' drukken.

Dit ging Lotte te ver dat nooit zei ze waarop peter haar een paar goede klappen gaf en nu snel zei hij. Ik voelde hoe Lotte met trillende handen mij billen uit elkaar trok en mijn poepgaatje begon te likken ik voelde hem soepeler worden en ik was goed nat van onderen geworden.toen werd Lotte vast gepakt en over de tafel voorover gedrukt. En Mark ging achter haar staan en liet zijn broek zakken hij had een grote lul' die goed hard was. Hij trok haar billen wat uit elkaar en spuugde een paar keer op haar anus. Toen pakte hij zijn lul en zette hij tegen haar kontgaatje aan en begon hem er in te drukken met veel moeite ging het. Lotte schreeuwde het uit maar hij drukte gewoon door en begon hard heen en weer te gaan. Bij elke stoot zach ik de borsten' van haar schudden. Eindelijk hij stopte hij trok zijn lul uit haar en hij kwam voor me staan pijpen zei hij. Ik zag toen ik zijn lul in mijn mond nam dat deze onder het bloed zat.schoon likken zei hij en ik likte en zoog en liet hem diep in mijn keel gelijden.ik zag dat lotte op de grond lag en dat Peter nu met geweld haar drogen kut' je aan het binnen dringen was. Mark haalde zijn lul uit me mond en nam me mee naar de douch. Je zult je wel vies voelen zei hij. Hij draaide de douche kop van de slang af drukte me voorover en deed de slang in mijn anus het deed niet echt pijn me anus was nog nat. Maar toen hij zijn lul in me vagina drukte en de kraag open deed, ik dacht dat ik dood ging ik weet niet hoelang het duurde voor dat hij klaarkwam en de kraan weer uit deed. Ik smeekte of de slang uit mijn kontje mocht en of ik mocht poepen. Hij gaf me een emmer doe het daar maar in. Er kwam een hoop water vermengt met poep uit geen bloed gelukkig. En nu op drinken zei hij ook dit heb ik gedaan. De hele nacht door zijn er van deze vieze spelletjes met ons gedaan.