Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!

Klik hier voor meer webcams !!

Watersport - 13622 keer gelezen
Testdrive

We hadden al vaak kontakt gehad via het forum en later via email. Daarbij waren de erotische vonken steeds heviger overgevlogen. Dubbelzinnigheden en uitdagingen hadden allengs plaats gemaakt voor opdrachten en gehoorzaamheid. Er had zich een heuse meester-slaaf verhouding ontwikkeld waarbij jij alles deed zoals ik je opdroeg. Tot een ontmoeting was het echter nooit gekomen maar daar zou nu gauw verandering in komen.

Aan het eind van het vaarseizoen had ik aangegeven dat ik mijn boot wilde verkopen. Tot mijn verassing zei je dat je wel geïnteresseerd was en wilde komen kijken of het iets voor jou was. Ik slikte even en dacht: is dit wel juist? Ach what the hell, wat kan er nu gebeuren en ik vertelde je welke dag en hoe laat ik je verwachtte. Ook gaf ik je daarbij een opdracht welke kleding je moest dragen.

Mijn hart klopte in mijn keel maar de eerste stap was gezet. De volgende dagen liep de spanning bij mij steeds hoger op. In mijn fantasie had ik je al 1000 keer aangeraakt en daarbij je hele lichaam verkend tot in de kleinste details maar nu zou het misschien echt gaan gebeuren. Ik werkte nauwgezet mijn plannen uit en verzamelde daarbij alles wat ik nodig dacht te hebben. Ik had zelfs al bedacht hoeveel korting ik je zou geven als je de boot werkelijk mocht willen kopen.

De dag waarop de ontmoeting plaats zou hebben brak eindelijk aan. Rond een uur of tien ’s ochtends zou je arriveren. Ik stond in de keuken en keek door het raam naar de parkeerplaats. Precies op tijd parkeerde er een klein autootje en er stapte een mooie dame uit, gekleed in een blouse, mantelpakje, nylons en hoge hakken. Je ogen verberg je achter een grote donkere zonnebril. In je hand houdt je een tas met wat gemakkelijker kleding voor straks.

Zoekend kijk je rond naar het huisnummer en als je het ziet adem je diep in en loopt naar de deur. Als je aangebeld hebt doe ik open en wat onwennig kijken we naar elkaar, allebei duidelijk een beetje verlegen met de situatie. Ik kus je op beide wangen en nodig je uit om binnen te komen. Nadat je je jas hebt uitgedaan ga ik voor op de trap naar boven. Je hebt per slot van rekening een korte rok aan en dan horen heren voor te gaan hoewel ik graag een blik op je draaiende kontje had geslagen als je voor me uit was gelopen.

Boven aangekomen nemen we in de huiskamer plaats, je slaat zedig je benen over elkaar. Ik moet inwendig een beetje lachen omdat we elkaar op papier al zo intiem kennen. Ik ga even koffie zetten terwijl jij het uitzicht over de plas bewondert. Het weer is warm en zonnig, uitstekend voor een dagje op het water. Ik ga naast je zitten op de bank en terwijl we onze koffie opdrinken praten we over van alles. Het gesprek verloopt naar het onderwerp waarover we al tijden bezig zijn met elkaar en langzaam raken we beide in onze rol. De aantrekkingskracht is overduidelijk bij allebei aanwezig. Voor ik het weet raak ik je gezicht aan en kus ik je, een kus die je gretig beantwoordt.

Tijdens de kus laat ik mijn handen langzaam over je lichaam dwalen. Ik streel je rug en laat mijn handen naar je onderrug en billen afdwalen. Dan breng ik mijn handen weer omhoog maar nu onder je jasje. Ik omvat je borsten en draai je tepels even tussen mijn handen. Je tepels zwellen gelijk op en genietend sluit je je ogen. Ik laat mijn handen weer wat zakken en knabbel aan je tepels door je blouse en bh heen. Je haalt je handen door mijn haar en drukt mijn gezicht tegen je borsten. Ik ruik je parfum en voel de begeerte door mijn hele lichaam gaan.

Ik zeg tegen je dat je op moet staan en me je even moet laten bekijken. Gehoorzaam sta je op en draait bevallig een rondje voor mijn neus. Ik knik goedkeurend en beveel je even te bukken. Met je achterste naar mij toe buk je. Ik strek mijn handen uit en raak je billen aan. Ik laat mijn handen langs je benen glijden tot onder je rokzoom. Daarna weer omhoog maar nu onder je rok. Als ik weer bij je billen aankom voel ik dat je geen slipje aan hebt. Dat was ook de opdracht en ik geef je goedkeurend een klapje op je billen. Je kreunt even en ik sla nogmaals. Met mijn handen spreid ik je billen en onderzoek met mijn vingers je spleetje. Weer kreun je en ik geef je weer een klap op je billen. Nu voel ik aan je gladgeschoren schaamlippen en laat mijn vinger er tussendoor glijden. Ik pas ervoor op om je kittelaar niet te raken. Nu nog niet, de spanning moet nog verder opgevoerd worden. Terwijl je gebukt staat laat ik mijn tong even door je spleetje dwalen. Ik word hier behoorlijk opgewonden van maar laat nog niets merken. Ik draai je om en laat je je eigen vocht proeven op mijn lippen. Onze tongen dansen daarbij hun eigen dans in een lange tongzoen. Je bent zo nieuw voor me maar ook zo vertrouwd. Net of ik je al jaren ken.

Terwijl ik je kus druk ik mijn onderlichaam tegen je aan. Je duwt gelijk terug en ik voel mijn erectie tegen je buik. Ik wil je eigenlijk ter plekke uitkleden en je gelijk een goede beurt geven maar ik weet dat het nog even moet wachten. Ik laat mijn handen over je rug en je billen dwalen en sla geen plekje over. Onderwijl kus ik je in je nek en laat mijn tong over je huid glijden. Zachtjes lik ik aan je oorlelletje om vervolgens mijn tanden te gebruiken om je even in je lelletje te bijten. Je kreunt weer even maar ik heb gezegd dat dat niet mocht en voor straf geef ik een ferme mep op je bil. Ik til je op en je slaat je benen om mijn middel. Hierbij wrijf je je kutje over mijn pik die nog steeds gevangen zit in mijn broek. Volgens mij ben je lekker geil, is het niet, mijn geile slaafje? Oh ja meester, ik wil dat je me neukt, ik wil graag klaarkomen, mag dat alsjeblieft? Met mijn handen ondersteun ik je billen terwijl ik met mijn middelvinger je kittelaar vinger. Het duurt niet lang en sidderend in mijn armen kom je klaar. Genoeg, zeg ik, en gehoorzaam laat je je benen zakken tot je weer op de grond staat. Berouwvol sla je je ogen neer maar je glimlach zegt me genoeg. Ik streel je even over je wang en zeg: Pak de picknickmand maar, we gaan weg. Maar voordat we gaan nog even dit:

Uit de picknickmand pak ik een vibrator met afstandsbediening en laat deze in je kutje glijden. Even de batterijen proberen en ik zie aan je reaktie dat het werkt. Ik zet de vibrator stop en stop het snoertje met de afstandsbediening in je zak. Afblijven tot ik het zeg! Gebied ik je. Ja Meester, zeg je. Goed zo lekker ding, denk ik.

Laat mij de picnicmand maar dragen voordat alles over straat rolt zeg ik. Neem jij je tas maar mee. Gehoorzaam volg je me de trap af naar buiten. Is het ver lopen, vraag je. Nee, het is hier gelijk om de hoek op de steiger. We lopen naar de boot en gaan aan boord. Ik controleer of we genoeg brandstof hebben en start de motor. Maak jij het touw bij de boeg even los? En val niet overboord hè.

We varen de plas op en zetten koers naar de sluis om het open water op te gaan. We zijn nog maar net weg of je gaat op de bank zitten met je gezicht naar me toe. Terwijl je lacht spreidt je je benen en trek je je rok omhoog. Om me te plagen lik je aa n je vinger en brengt deze naar je kut. Terwijl je andere hand je lippen spreidt laat je je vinger over je kittelaar glijden. Je draait nu met je onderlichaam op het ritme van je vinger die je in je kut stoot. Ik lach naar je en schop mijn schoenen uit, mijn sokken volgen er achteraan. Ik strek mijn been en volg met mijn tenen de binnenkant van je been. Het voelt zijdezacht aan en ik voel je been trillen als ik dichter in de buurt van je kruis kom. Ik kan het roer niet loslaten dus ik vraag je om de afstandsbediening van de vibrator aan mij te geven.

Terwijl ik de vibrator aanzet draai jij rondjes met je vinger over je kittelaar. Je sappen lopen langs je lippen in je bilnaad. Doe je rokje maar even uit voor het helemaal nat wordt zeg ik tegen je. Als je opstaat en je rok laat zakken zet ik de vibrator even voluit. Je knieën knikken even maar dan valt je rokje op de vloer en blijf je genietend staan. Ik geniet van het feit dat jij zo geniet en kijk bewonderend naar je kale kutje en volle billen.

We naderen nu de brug en daarachter ligt de grote sluis. Misschien is het goed om even een broekje aan te trekken of een handdoek om te slaan zodat niet iedere voorbijganger, automobilist en brugwachter een royaal uitzicht op je kutje heeft, suggereer ik. Je lacht en wijst op de bult in mijn broek, is dat niet aanstootgevend dan? Misschien wel maar iets minder opvallend wellicht, dat was wel anders geweest als ik een bermuda zwembroek had gedragen of ook naakt was geweest want ik heb ook een enorme stijve lul gekregen van ons spelletje.

Als we de brug naderen is het licht rood/groen hetgeen betekent dat als de deuren zo geopend worden en de eventuele andere schepen uit de sluis gevaren zijn, wij na het openen van de brug ook de sluis in kunnen varen. Ik moet wel even opletten nu en de opwinding valt even weg als ik me concentreer op wat er eventueel kan gaan gebeuren. Het blijft allemaal mensenwerk en de beroepsvaart gaat gewoon door. Het is geen kleine sluis en we moeten een verval van 5 meter overbruggen. Ik geef je aanwijzingen over wat we kunnen verwachten en hoe je met een touw het schip in de sluis langs de kant houdt zodat er geen ongelukken ontstaan. Op deze doordeweeksedag is het gelukkig rustig en nadat het licht op groen is gegaan varen we de sluis in en meren we af aan de stuurboordzijde van de sluis. De kale natte wanden rijzen hoog boven ons uit en het is koud in de schaduw. Ik zie de puntjes van je tepels verschijnen als je het koud krijgt maar omdat jij op de boeg staat en ik achter bij de motor en het roer kan ik er niet bij om er eens even lekker in te knijpen.

De deuren zijn achter ons gesloten en het water stroomt met kracht de sluis in. Het gaat gelukkig snel en voordat we het weten zitten we weer in het zonnetje. De deuren aan de andere zijde gaan open en na een groet aan de sluiswachter vervolgen we onze weg. Je zit nu gezellig naast me en ik vertel je een voorval uit mijn jeugd. Ik sliep op een kamertje met mijn broertje en had een heerlijke erotische droom. Ik droomde over een vrouw die haar benen spreidde en me haar kut liet zien, daarbij schijn ik de woorden gesproken te hebben: zet die sluisdeuren maar open, volgens mijn broertje. Hij plaagt me er nog weleens mee maar tot op heden heb ik nooit iemand verteld waar mijn droom over ging, tot nu. Bij jou kan ik me helemaal geven en ik vertel je graag alles. Gek dat bepaalde dingen zolang in je geheugen kunnen blijven hangen.

We zijn de haveningang voorbij en ik vraag je om het roer even over te nemen en de boeg met de kop in de wind te houden. Ik had de zeilen al gereedgemaakt en nadat ik ze gehesen heb loop ik terug naar de kuip. We wenden de steven en varen voor de wind. De motor kan af en een weldadige rust daalt neer. De zeilen staan strak en ik kleed me uit tot in mijn zwembroek. Hmmm lekker maar eigenlijk wil ik je helemaal naakt zeg je. Omdat er weinig scheepvaart is denk ik: What the hell en laat mijn broek ook zakken. Op de dijk in de verte staat iemand met een kijker die even wuift en zijn duim opsteekt. Als ik je dit vertel sta je op en knoopt gelijk je bloes open, je trekt deze uit en ik maak je bh los zodat ook jij helemaal naakt staat. Je draait je om naar de dijk en houdt je borsten met je handen even omhoog naar de man met de verrekijker. Hij steekt zijn hand op en wuift. Zo die heeft ook weer een goeie dag zeg je. We zitten nu naakt naast elkaar en ik geniet van je huid die koel aanvoelt onder mijn arm die ik om je heen heb geslagen.

Ik heb nog nooit naakt gezeild en met slechts mijn slippers aan moet ik weer even het dek op om de kraanlijn wat losser te maken en de neerhouder iets vaster te maken. De wind blaast rond mijn kale ballen en voelt weldadig aan. Als ik terug kom neem ik het roer weer over en jij gaat voor me zitten. Je hand pakt mijn been vast en tastend voel ik je vingers naar boven gaan. Je kijkt me aan en ik grinnik want ik weet precies wat je wilt. Ik strek mijn arm uit en pak je borst met je tepel tussen duim en wijsvinger. Ik knijp wat harder en een kreun verlaat je lippen. Ik buig voorover en geef je een heerlijke tongzoen waardoor ik mijn pik weer voel opzwellen. Je hand gaat naar mijn kruis en omvat mijn pik. Langzaam beweeg je mijn voorhuid heen en weer. Je gaat met je mond naar mijn been en likt over mijn dij naar boven tot je bij mijn pik bent.

Je trekt de voorhuid nu helemaal naar achteren en neemt mijn glanzende eikel in je mond. Je tong beweegt zich overal en het lijkt wel of ik in een nat en warm kutje zit met mijn pik. Ik leun achterover en geniet van jouw behandeling. Af en toe kijk ik even naar de windvaan en corrigeer de koers maar het water is wijd en het geeft niet of we een beetje een zigzagkoers varen. Het is moeilijk om je aandacht bij het zeilen te houden als je zo geweldig gepijpt wordt. Je had al aangegeven dat je dit erg goed kon maar het overtreft mijn stoutste verwachtingen. Als je even bezig bent voel ik mijn ballen al verkrampen en kreun van genot. Je knijpt nu in de basis van mijn pik en mijn opkomende orgasme ebt weer weg. Als je opkijkt kus ik je weer en vertel je dat dit geweldig was.

Zo, en nu jij! Opstaan en het roer overnemen! Houdt deze koers aan en let op waar je vaart. Ietwat beduusd door de ommezwaai sta je op en neemt naast het roer plaats. Hmm, brom ik, doe je benen wijd lekker sletje, dan zal ik jou eens even verwennen met mijn tong. Haastig spreidt je je benen en biedt mij het volle uitzicht op je kale kutje dat al verlangend openstaat en nat glinstert van je eerdere orgasme. Je gaat iets verder onderuit zitten en ik buig me over je heen. Met mijn tong trek ik een nat spoor van je knieën naar je kruis. Je siddert even en ik pak met mijn hand je tepel vast terwijl ik er stevig in knijp. Ik pak nu ook de andere tepel en begraaf mijn mond in je kut. Ik lik je lippen en omcirkel je kittelaar met mijn tong terwijl je je ogen sluit en luidkeels kreunt. Hé, let op je roer zeg ik bars en verschrikt doe je je ogen open en corrigeert tot we weer op koers liggen.

We genieten van de wind in ons haar en de zon op onze naakte huid terwijl we met een slakkegangetje voortzeilen. Mij maakt het niet uit waar we terechtkomen, of we überhaupt ergens aankomen, de tijd kan me niet langzaam genoeg gaan. Als we op het meer gebleven waren dan had ik nu een verlaten ligplaatsje opgezocht om ongestoord onderdeks in de kajuit op het tweepersoonsmatras eens lekker uit ons bol te kunnen gaan. Nu moet ik toch wel steeds een beetje opletten of er geen gekke dingen kunnen gebeuren, het blijft het Markermeer tenslotte hoewel de reddingsbrigade van Marken in luttele minuten ter plaatse kan zijn in geval van nood.

Misschien niet eens zo’n slecht idee om even de vluchthaven bij het Muiderzand op te zoeken en daar het anker uit te gooien. Ik geloof niet dat je daar bezwaar tegen zou hebben. Ik vraag je hoe jij er over denkt en wat mijn beweegredenen zijn om dit te doen. Met glanzende ogen en een geile blik kijk je me aan en geeft met een hese stem aan dat het wat jou betreft niet snel genoeg kan. Ok dan, leg hem maar even met de kop in de wind dan laat ik het zeil zakken zodat we op de motor verder kunnen want de vluchthaven ligt precies tegen de wind in. Zo gezegd zo gedaan en na een 5 minuten tuffen we met gestreken zeilen op de hoogste snelheid naar de vluchthaven. Terwijl jij het roer neemt maak ik de tafel even los en verander deze in een tweepersoonsbed zodat we straks alle ruimte hebben om ons spel te vervolgen. Heb je eigenlijk een toilet vraag je opeens. Natuurlijk, binnen, achter dat deurtje links. Eerst even wat water erin pompen, plassen en weer eruitpompen met dat handeltje dat er naast zit. Je geeft het roer over en beweegt je naar binnen, je laat de deur open, ik zie je scharrelen en kijk naar je lekkere kont. Als je zit kan ik met enig nekstrekken precies zien hoe je plast en ik zie de gele straal tussen je lippen vandaan komen. Hmm, enig voyeurisme kan me ook al niet ontzegd worden. Je ziet hoe ik naar je kijk en perst de laatste druppeltjes eruit. Je lacht en maakt met een tissue je kutje droog. Dan draai je je kont weer naar me toe en begint door te spoelen.

We naderen nu de vluchthaven en ik schiet even mijn bermuda aan zodat ik straks het anker kan laten vallen en we ongestoord een paar uur voor onszelf hebben. Geen telefoon, geen gezin, alleen wij twee. De vluchthaven is verlaten maar ik besluit toch om mijn bermuda even aan te houden hoewel de verleiding erg groot is om mijn broek te laten zakken en de wind even met mijn zakie te laten spelen. Op de dijk zie ik echter een vrouw met een hond lopen en besluit om niet de aandacht te trekken door naakt te lopen. Ik heb geen zin in controle van de waterpolitie. Als we ver genoeg de vluchthaven in zijn geef ik je een signaal om de motor langzaam te laten draaien terwijl ik het anker uitgooi. Volgens de kaart moet het ongeveer 3 meter diep zijn en ik besluit dat 7 meter ketting wel voldoende is. Het anker pakt en ik voel het schip deinzen. De motor kan af. Even de ankerbal hijsen en ons spel kan gaan beginnen.

Ik loop terug naar het achterschip en pak een flink stuk zacht touw. Je kijkt me aan en lacht want je weet wat er komen gaat. Als je voor me uit de kajuit in gaat en je bukt om het trappetje af te gaan kan ik het niet laten om je een stevige klets voor je kont te geven met het touw. Een rode striem verschijnt en je kreunt even terwijl je op je onderlip bijt. Wacht maar jochie, straks draai ik de rollen om en krijg jij er even goed van langs meen ik je te horen mompelen. We hebben allebei dom en sub gevoelens, dat hebben we al eerder ontdekt in onze mail en chat kontakten dus dat kwam me niet helemaal onbekend voor.

Beneden aangekomen duid ik je aan dat je op je knieën op het bed moet gaan zitten. Links en rechts bovenin heb ik twee zware ogen geplaatst. Zogezegd voor een hangmat maar dat je ze ook voor iets heel anders kan gebruiken heb ik er niet bijgezegd. Met een klik plaats ik de twee polsbanden en zeg: steek je armen uit