Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!

Klik hier voor meer webcams !!

Chantal op vakantie - 6092 keer gelezen
Toen ik een paar maandjes bij Delight werkte werd het zomer, Eric had besloten de zaak twee weken dicht te doen zodat wij ook op vakantie konden. Hij had een heerlijke vakantie naar Aruba geboekt en we gingen met een nachtvlucht richting het de zonnige Caraïben. Op schiphol aangekomen probeerde ik hem het toilet in te lokken voor een spannend verzetje als voorbereiding op een lange saaie vlucht, tot mijn verbazing wilde hij niet en fluisterde hij me toe dat we nog genoeg tijd hadden om te genieten. Iets wat verbaasd zijn ben ik toen het vliegtuig ingestapt, waar een aardige stewardess ons naar onze plaatsen wees. De vlucht begon heel saai, zoals op alle vliegtuigen stond er een film op waar ik niks aan vond, dus er zat niks op om mijn stapel Privé’s en Weekends van de afgelopen twee maanden nog maar eens door te bladeren. Ergens halverwege de vlucht gaf Eric me een zoen en fluisterde me in het oor “kijk nog een toilet”. Die hint was niet aan dovemansoren besteed en ik dook direct het toilet in, niet lang daarna ging de deur van het toilet weer open en rook ik de het bekende geurtje van mijn Eric. Ik voelde hoe mijn rokje werd open geritst en mijn slipje naar beneden werd getrokken. Na een minimaal voorspel van Eric zijn vingers voelde ik zijn dikke eikel mijn poesje binnenstoten. Hij wond er geen doekjes om en begon direct te pompen alsof er geen morgen was. Normaal ben ik niet zo van de vluggertjes, maar in dit kleine vliegtuigtoilet met een vliegtuig vol met getuigen was het toch wel een ultieme opwinding. Het duurde niet lang voor ik voelde hoe mijn poesje werd gevuld met zijn war! me sperma, hij gaf me nog een zoen in mijn nek en ik voelde hoe hij iets in mijn poesje stopte. Direct begon het vreemde object in mijn grotje te trillen en het vulde me met een heerlijk gevoel. Helaas hield het na een paar seconden al op, ik hoorde hoe Eric zijn broek weer aandeed en zijn gordel dicht gespte. Voor Eric het toilet verliet fluisterde hij me nog toe dat ik het cadeautje er niet uit mocht halen. Na vijf minuutjes te hebben gewacht ging ik ook nog terug naar mijn stoel, toen ik terugliep naar mijn stoel zat Eric daar al met een dikke glimlach op zijn gezicht. Ik vroeg hem wat mijn cadeautje was en hij liet me een kleine afstandsbediening zien met maar één knopje, toen hij op het knopje drukte begon mijn cadeautje zich te roeren en vulde me met een heerlijk geil gevoel. Met alle macht lukt het me om mijn gezicht recht te houden zodat niet iedereen in het vliegtuig doorhad dat ik op het punt stond om klaar te komen. Tijdens de rest van de vlucht was Eric een echte man, hij kon maar niet van zijn nieuwe speeltje afblijven al moet ik bekennen dat ik dit niet erg vond. Toen we het vliegtuig verlieten kwam de stewardess nog even naar ons toe en stopte me twee kaartjes toe, buiten het vliegtuig had ik pas de kans om te zien wat er op stond. “Welcome to the mile high club” Na een korte taxirit kwamen we bij het hotel aan, een prachtig luxueus 5 sterren hotel met alle pracht en praal die je in je dromen kan voorstellen. Eric liep naar de balie om ons in te checken toen ik voelde hoe mijn cadeautje zich begon te roeren, maar Eric had niks door en kletste gezellig met de dame aan de balie. Aan Eric zijn lichaamshouding te zien had hij niks door en durfde in zo’n chique hotel ook niet aan de balie te vragen of Eric zijn afstandsbediening uit zijn zak wilde halen en het trillertje uit wilde zetten. Hoe langer het inchecken duurde hoe geiler ik werd, het trillertje vulde mijn hele lichaam met pure geilheid en ik stond op het punt om klaar te komen. Eric kwam lachend op me af en vroeg me wat er met me aan de hand was, ik bitste hem toe dat zijn cadeautje al vijf minuten aan stond en ik alle moeite deed om niet op te vallen in zo’n mooi hotel. Hij haalde de afstandsbediening uit zijn zak en direct ging het trillertje uit, Eric lachte dat het knopje ze! ker tegen zijn telefoon drukte. Eenmaal in de hotelkamer aangekomen gooide ik mijn kleren uit en bestormde ik Eric, het incident in de balie had me geil als boter gemaakt. In een paar seconden had ik zijn broek met los en rukte ik zijn boxer naar beneden. Zijn halfharde lul bengelde een beetje zielig naar beneden, maar ik begon hem direct af te trekken. Hij reageerde direct en zijn lul werd bij elke haal een stuk harder toen ik mijn lippen om zijn lul zette voelde ik hoe er weer leven kwam in mijn cadeautje. Terwijl ik Eric verwende voelde ik hoe mijn poesje bijna explodeerde van geilheid. Ik ging op mijn knietjes voor Eric staan en bood mijn poesje aan hem aan, hij haalde eerst het trillertje uit mijn poesje en gooide het voor mijn hoofd neer. Daar lag een klein eivormig plastic dingetje wat zo af en toe trilde als mijn telefoon. Terwijl ik vol aandacht mijn cadeautje bekeek voelde ik hoe Eric zijn eikel tegen mijn kletsnatte poesje zette en langzaam zijn volle twintig centimeter naar binnen duwde. Dit was het gevoel waar ik in de balie zo naar verlangde. Ik voelde zijn handen op mijn heupen en hij begon te stoten, ik genoot van elke stoot. Het soppende geluid vulde de kamer en mijn hele lichaam kronkelde van genot. Toen ging Eric op zijn rug op het kingsize ben liggen, zijn lul torende boven hem uit als een kleine dom. Ik kwam op zijn lul zitten en liet hem langzaam in me komen, zijn grote lul vulde mijn geile poesje diep. Ik bereed mijn mannetje als een echte amazone. Hij kneedde mijn borsten terwijl ik me keer op keer diep op zijn lul stortte, zijn ballen als kussen voor mijn lekkere ronde kontje. Hierna kwam ik gillend klaar, ik was al geil toen we het vliegveld op kwamen en eindelijk kwam ik klaar. Mijn hele lichaam trilde van genot en het geil stroomde bijna uit mijn poesje, terwijl ik klaar kwam stootte Eric door. Dit maakte mijn orgasme alleen maar langer, ik genoot van elke seconde en toen ik weer wat bij mijn positieven kwam tilde Eric me van zijn lul en legde me op mijn rug op de pas gewassen dekens op het bed. Ik voelde de heerlijke verse dekens me omringen en zakte langzaam weg in het heerlijke bed, Eric rukte een paar keer aan zijn lul en spoot zijn sperma over mijn borsten. Hij smeerde het goedje uit over mijn volle C cup en kwam naast me liggen. We hebben nog wel een uur geknuffeld en gezoend en hebben daarna een douche genomen. Na de douche stopte ik het eitje weer in mijn poesje en heb ik me aangekleed. Een kort roze topje met een wit rokje, daaronder witte kanten lingerie en een paar slippers. Toen was het tijd om even met mijn moeder te bellen dat ik veilig we veilig waren aangekomen, tijdens het bellen kon de plaaggeest Eric zijn hand weer niet van het knopje houden. Terwijl ik met mijn moeder besprak hoe mooi het eiland was en wat voor geweldig weer het was voelde ik diep in me een ontploffing van geilheid. Toen mijn moeder eindelijk klaar was met bellen stortte ik me op het bed en begon ik mezelf te vingeren, ik deed mijn slipje uit en duwde mijn rokje omhoog. Mijn mooie gelakte nageltjes masseerden mijn heerlijke klitje terwijl Eric lekker zat te kijken. Zachtjes kon je horen hoe het eitje diep in mijn poesje vibreerde en me heerlijk geil maakte. Langzaam verdween er een vingertje in mijn poesje en ik begon mezelf te vingeren. Hierna twee en drie vingers tot ik heerlijk klaar kwam, mijn lich! aam kronkelde op het grote bed. Hmm ik was pas een paar uurtjes op vakantie, maar ik genoot nu al.