Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!

Klik hier voor meer webcams !!

Mijn vriendin doet het overal - 9039 keer gelezen
Mijn ouders staan op een camping in nederland, wat bekend staat om de vele jongeren en leuke activiteiten. Ik kwam daar toen dit verhaal zich voordeed al een paar jaar, maar wat ik op die vrijdag voor de vakantie van 2003 heb, had ik nooit verwacht. Ik kom met mijn auto de camping op rijden en zie daar een groepje vrienden van de camping staan, maar er waren ook wat nieuwe gezichten. Ik zetten mijn auto even aan de kant om kennis te maken, ik liep op de groep af en het leek of er een lichtstraal ontstond toen ik dat ene meisje zag staan. Ik was opslag verliefd, wat een kanjer. Een vriend van mij stelde de nieuwelingen aan mij voor, Patricia, Bianca, Anna en Kelly. De laatste was het meisje waar ik mijn ogen niet van af kon houden. Ik stelde mezelf ook voor en ging mijn auto weg zetten, maar ik kon dat meisje niet uit mijn hoofd krijgen. Ik kwam bij de caravan aan en ging even wat te drinken pakken en wat makkelijkers aan doen. Na het eten s'avonds zouden van met de groep het dorp in gaan en lekker stappen. Nou rond half twaalf stand de taxi voor de deur, er waren tien personen en er mochten er maar acht per keer mee. Ik zeg tegen de anderen ik moet toch nog even plassen ga maar dan wacht ik wel met iemand tot de taxi weer terug is. Ik ben weer de cantine in gelopen zonder enig idee wie er met mij zou gaan wachten op de taxi. Toen ik klaar was met plassen, ging ik weer naar buiten en daar stond ze, met een glimlach op haar gezicht en zei:Ik heb ze maar laten gaan want niemand wou wachten en ik vind het niet erg om met jou op een taxi te wachten. We raakte aan de praat en we spreken over dat ze 18 was en uit Amsterdam kwam en een opleiding volgde. Ze zag er zo mooie en lekker uit dat ik mijn ogen niet van haar af kon houden. Na een twintig minuten was de taxi weer terug en stapte we in. Onderweg hadden we het nog over of ze vrijgezel was en of ik nog vrijgezel was en nog meer van dat soort vragen. We bleken beiden bij de vrijgezel te zijn en dat was een schot in de roos. Die avond was heel erg gezellig en er werdt veel gepraat en gezopen. Rond sluitings tijd besloten kelly en ik iets eerder naar huis te gaan want de rest was zo traag, daar wilden wij niet op wachten. We stapte in een gewone taxi en reden richting de camping, onderweg keken we elkaar eigenlijk gewoon aan, maar er sloeg een vonkje over en we raakte in een innige zoen. We kwamen na een minuut of twintig aan bij de camping. We stapte uit en liepen naar de bankjes die er bij de kantine staan en preten en zoende tot de rest er was. Rond een uurtje of 6 liepen we maar naar haar caravan die bij mijn ouders in het laantje bleek te staan. We praten en zoende nog wat en toen gingen we beiden naar ons eigen bedje. De volgende dag zijn we met nog een stelletje naar het strand gegaan en hebben daar de hele dag rustig met z, n viertjes zitten praten en relaxen. Rond 18u zouden we naar de camping terug gaan, maar we besloten toch maar in het dorp bij het strand wat te gaan eten. De meiden gingen samen zich even omkleden en wij wachten boven op de duin, mijn maatje zei tegen mij:Je hebt het wel voor elkaar, kelly schijnt een echt nymfomaan te zijn'dat was informatie die mij ook al bereikt had maar ik wou het relaxed aanpakken, want dit was mijn droom vrouw, dus. Na enkelen minuten kwamen de dames weer terug. We liepen naar het dorp en gingen bij een leuk klein restaurantje zitten. De meiden aan de ene kant en wij aan de andere kant. We zaten net toen ik kelly haar voeten tegen mijn been voelde, ze keek me aan en keek verschrikkelijk geil naar me en zei:je bent toch niet preuts?Ik stond een beetje paf van de vraag, maar ik zei dat ik daar geen last van had. Ze schreef met haar mobiel een smsje en vertelde daarin dat ik even on opgemerkt onder tafel moest kijken, Dus ik doe net alof ik mij slippers even uit moest kloppen en keek onder tafel in de richting van mijn nieuwe vlam en ik keek haar recht in haar glad geschoren kutje wat een uitzicht was dat. We gingen wat eten maar ik kon mijn gedachten niet van kelly haar kutje af houden. Na het eten zijn we nog even over het strand naar de parkeerplaats gelopen, waar de auto stond en we zijn weer naar camping gereden en daar hebben we ons omgekleed voor weer een avond feesten. S'avonds in de disco stonden we de hele tijd tegen elkaar aan te rijden en ik werd daar zo geil van maar ik wist dat ik rustig aan moest doen, want anders ging het te snel. Rond een uurtje of 4 zegt kelly tegen me:ik vind jou het einde en ik wil dat je me neukt nu!Ik stond een beetje perplex, maar ik wist dat dat mijn kans was. We liepen samen naar buiten en liepen in de richting van de camping, op een parkeerplaats onderweg trek ik kelly om de hoek en zoende haar hevig en ik legde mijn handen op haar billen en masseerde deze hevig. Kelly duwde haar hand in mijn broek en begon mijn lul te masseren. Ik tilde haar rokje op en merkte dat ze haar string al uit gedaan had, ik zakte door mijn knieen en streelde haar heerlijke kutje en duwde een vinger in haar heerlijke grotje en begon haar te likken. Na enkele minuten begon ze te kreunen en zij dat ze klaar ging komen, dus ik stop en stond weer op. Ze keek me aan en zei:'wat jij kan kan ik ook', en ze zakte door haar knieen en maakte mijn broek open en haalde mijn enorme stijve lul uit mijn boxer en begon met een plagerige beweging aan mijn lul te trekken, ze kwam steeds dichter bij mijn lul met haar mond en in eens nam ze mijn lul(ongeveer 22cm) in een keer helemaal in haar mond en begon er als een malle aan te zuigen en te likken. Na een aantal minuten kwam ze weer omhoog en keek me aan en zei:Ik wil dat je me neukt en lang ook. Ze draaide zich om enboog voorover, ze had wel echt zo'n lekker kontje en je zag zo dat lekkere kutje zitten, Ik deed een condoom om en zetten mijn lul tegen haar genots grotje en duwde hem er in een keer in, Ik neukte haar niet erg lang want er kwamen andere mensen aan. Het waren de jongens en meiden van de camping, we stopte en liepen met de groep mee terug naar de camping, op de camping ging iedreen direct naat de caravan, alleen wij niet. Ik liep naar de tafeltennistafel en zetten haar daar op en ik gign voor haar staan. Ik begon met haar te zoenen en ik deed mijn hand onder haar rokje en streelde haar kutje, Ik had haar borsten wel gezien in een bikini maar nog niet naakt en dat wou ik wel even zien. Ik maakte haar BH los en deed haar truitje omhoog en oooooo mijn god wat een grote ballen waren dat zeg, ik had meteen weer een harde lul en deed ook gelijk mijn broek omlaag en duwde mijn lul tegen haar gleufje en neukte haar in alle standjes die ik kon. Ik was vergeten een condoom om te doen en ik wou niet in haar klaarkomen dus op het laatste moment haalde ik mijn lul uit haar en neukte haar tussen tieten en spoot haar in haar mond en gezicht en ze slikte alles door. We hebben nog ruim een jaar een relatie gehad waar het neuken centraal stond en veel plezier en liefde een bij zaak.