Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!


Klik hier voor meer webcams !!

Onverklaarbaar - 12466 keer gelezen
Meer jongens en meisjes hebben hun eerste seksuele ervaringen met vrienden of vriendinnen. Volgens psychiaters en psychologen niks mis mee. Die ervaringen is een soort revalitaire aangelegenheid. Vaak worden die eerste seksuele ervaringen dus afgedwongen doordat vriend en of vriendin in een bepaalde chantabele positie worden gemaneuvreerd. Of ze moeten een op een of binnen een groep participeren. Toekijken meedoen of met veel uitgedachte op seksualiteit gerichte varianten. De aanloop naar puberaal gedrag niks mis mee. Beide partijen leren er iets van. Hoe sterk ze in hun schoenen staan of manipulatief ze zijn. Soms als er iets stokt in de opvoeding schudden anderen jongeren wakker. De hele discussie over waar grenzen liggen wat goed of fout zou zijn is een non discussie. Omdat het altijd achteraf oordelen is over. De meeste jongens hebben hun eerste gemeenschap met iemand die ze kennen. Daarbij zo verklaarde een Zweedse deskundige moet je verschil maken tussen het fysiek of in een droom vangen. Zo denken jongens het meeste aan een oudere zoals vader leraar voetbaltrainer oom, broer, je kan het zelf aanvullen tot het oneindige. Meisjes daarentegen denken altijd aan mooier vrouwen schoonheidsidealen gerelateerde voorbeelden. Er zijn uitzonderingen die wel en niet geaccepteerd zijn. Seksuele ervaringen binnen de eigen groep zijn niet geaccepteerd maar komen wel het vaakst voor. In autochtone minder dan in allochtone groepen waar het meer normaal is met de eigen groep eerste maar ook verdere seksuele relaties te hebben. En dat klopt wel zo'n beetje in de praktijk.




Senol zijn vader trouwde met een Hollandse vrouw. het werd binnen de familie niet geaccepteerd maar Camal de vader van Senol hield gewoon voet bij stuk. Bij de jaarlijkse bezoeken van Turkije werd op een geraffineerde manier steeds op Camal ingespeeld. Hij moest trouwens met de vrouw waaraan hij was uitgehuwelijkt. Senol was een bastaard en dus moest je daaraan geen enkele verplichting hebben. je ziet nu een hele grote groep zowel Turkse als Marokkaanse jongens die niet worden geaccepteerd. Ze voelen zichzelf geen Turk of Marokkaan maar ook geen Nederlander. het zijn min of meer slachtoffers. Dat is met meisjes anders. De rol van de vrouw is dan ook een heel andere namelijk geen enkele statuserkenning.

Dat Senol een kind bij zijn moeder maakte op zijn veertiende glipte gek genoeg door alles heen. De moeder van Senol woonde toen zij Senol als baby opvoedde bij haar moeder die gescheiden was en haar grootmoeder de moeder van haar moeder. Senol groeide zeer beschermd op. De Harem van Senol zou je het verhaal kunnen noemen. Senol had alleen Hollandse oom, neven maar die hadden zeg maar de Harem allang links laten liggen. Ruzie in de familie isoleerde Senol totaal. Komt het nu vaak voor eerste seksuele ervaringen met vrienden of vriendinnen. Ja. Bij autochtonen jongens zes of de tien bij meisjes negen op de tien. Bij allochtonen jongens negen op de tien en bij meisjes vier op de tien. Het isolement of controle bij allochtone meisjes spelen een belangrijke rol in hun vrije keuze. Religie speelt ook mee. Zoals onlangs in het nieuws een vader in Groningen een kind maakte bij zijn twaalfjarige dochter is een uitzondering namelijk twee op miljoen. Echter tussen broer en zus is dat één op honderdduizend. Maar familie gerelateerde kinderen dus qua bloedlijn familiaire kinderen is één op de duizend bij autochtonen maar tien op de honderd bij allochtonen.

Bij het minste of geringste gevaar werd Senol door de drie vrouwen in bescherming genomen. Ruzie en het hele peloton vrouwen stormde naar buiten naar de boosdoener. Onweer, duisternis het jochie sliep bij het minste of geringste bij één van de vrouwen in bed. Dat zie je bij veel allochtone jongens dat een vrouw een overheersende rol vervuld en wel een geaccepteerde rol. Senol was twaalf toen hij seksueel actief al uit onderzoek een volwaardige seksuele rol vervulde binnen zijn gezinssituatie. Vaak worden de codes nooit verbroken dus kun je er niet of heel moeilijk onderzoek naar doen. Het behagen van jongens is iets wat normaal is binnen een bepaalde cultuur. Incest zoals wij dat benoemen is dagelijkse praktijk. Je moet ook niet alles willen verklaren of nog beter gezegd willen veroordelen. Is het slecht voor jongens en meisjes. Neen als het geen extremiteiten aanneemt is het niet slecht. Dus als er geen kinderen uit voortkomen behoeft het helemaal niet raar, gek of abnormaal te zijn. Onderlinge vriendschappen of eerste seksuele ervaringen gaan vanzelf weer over. Hoe grillig ze soms ook lijken. Leeftijd speelt daar ook geen enkel rol in. Een oudere tante met een puber verschillen van tientallen jaren allemaal helemaal niet relevant. Homoseksualiteit speelt ook geen enkele rol. Lesbische of homo ervaringen hebben onder de zestienjaren geen enkele invloed op latere keuzes. Als het een eerste ervaring is, is dat nooit een bindende factor maar experimenteel leermoment. Men leert zijn of haar eigen kunnen gevoelens t.o.v anderen. Het niet ondergaan van die momenten hebben vaak een veel grotere negatief effect. Met andere woorden diegene die niets ondergaat raakt explosief heeft een lagere dunkt van zichzelf, isoleert zichzelf sneller voelt zichzelf minder geaccepteerd isoleert zichzelf sneller van de samenleving. Boer zoekt Vrouw participeert daarop op mannen of vrouwen die min of meer in een isolement geen normale puberale ontwikkeling hebben kunnen doormaken. Bestialiteit.

Verhalen die een inkijk geven interessant voor gedragsonderzoekers. Zeventien was Senol toen hij zijn schild kwijtraakte. Grootmoeder was inmiddels overleden en Oma en moeder hadden Senol beschermd opgevoed. Beide vrouwen kochten als het ware hun schuld of grote geheim af. Senol was hebzuchtig. Vanaf zijn vroege jeugd had hij niks anders dan zijn zin gekregen. Binnen de financiële mogelijkheden en zelfs daarboven dus de vrouwen maakten voor hem grote schulden. Het kind dat Senol verwekte bij zijn moeder werd weggehaald dus nooit geboren. Die medische ingreep werd wel binnen het medische dossier vermeld.




Elf jaar moet Senol toen geweest zijn dus op zijn twaalfde vader geworden zijn indien er medisch niet zou zijn ingegrepen. Op zijn zeventien kwam hij met justitie in aanraking en omdat beide vrouwen zijn criminele daad veroordeelden dus hij zijn beschermend schild dreigde kwijt te raken nam hij zoals hij gewend was wraak en repte tegen zijn onderzoekers over zijn seksuele leven. Een kans om te kunnen inkijken in de verborgen geheimen. Daar leren gedragswetenschappers van. Vanaf zijn vroege jeugd sliep Senol bij een van de vrouwen in bed. Hij maakte keuzes maar bediende in zijn slimheid alle vrouwen. Op zijn achtste spelenderwijs blijkt bij begonnen te zijn de vrouwen ook seksueel te benaderen. Zijn wijsheden haalde Senol door onbeperkt om internet te kunnen speuren. Er werd hem geen strobreed in de weg gelegd televisie te kijken, achter zijn computer te zitten. Ach het was zo'n lief rustig jochie. Die nooit met zijn vriendjes en vriendinnetjes uit de buurt in aanraking kwam. Alles kreeg en naar zijn wensen snoepte of eenzijdig eten kreeg voorgeschoteld. Alles draaide om Senol. Hij was de man in huis. Hij had invloed op de vrouwen wat hij slim uitbuitte. Die invloed vergrootte Senol doordat hij de vrouwen op zwakke momenten bespeelde. Bij verdriet troostte Senol. Bij hunkering naar liefde en aandacht gaf hij dat en ging bewust daarin verder. Kriebelen, koesteren, knuffelen; lief zijn voor de vrouwen hun warmte geven, de vrouwen werden afhankelijk van Senol. Grenzen werden eerst per ongeluk overschreden. Tot zijn tiende jaar werd Senol dagelijks door een van de vrouwen gewassen of gedoucht. Bij een erectie toonde Senol dat triomfantelijk ach het werd een gewone aanblik naarmate hij ouder werd. Dan werd zijn geslachtsdeel soms wat zorgvuldiger gewassen. Onder het af douchen van het schuimende douche zeep draaide Senol dan zijn kontje aan zijn wasvrouw toe al bijna aan zijn hoogtepunt gekomen, maakte hij dit dan zelf even af. Dat verwerd dat hij gewoon zichzelf door zijn wasvrouw moeder of Oma liet masturberen onder de douche wel verborgen door het schuimende sop. Vrouwen die idolaat zijn voor hun eigen mannelijk vlees is een Arabische studie. Senol is gewoon een verzonnen naam het Achmed kunnen heten. De studie is leerzaam. Wat de vrouwen in een schijnbare onschuld gecamoufleerd deden is niet uitzonderlijk. Senol nam dan zijn rechten op het bijslapen en seksueel experimenteren met de vrouwen. O en ach van de vrouwen, werden door Senol genegeerd. Immers zij masturbeerden hem onder als eerste onder het douchen. Zijn studie naar vrouwen was tijdens het bijslapen. Hij zal dus elfjaar geweest zijn toen hij zijn moeder penetreerde. In veel verborgen studies zoals die van normatief gedrag van Arabische jongens t.o.v. vrouwen zien wij dit terug. Arabische jongens vinden binnen de Hammam Arabische studie hun homoseksuele genoegens, homoseksualiteit komt niet voor in Islamitische geloofsovertuiging omdat het een versluiering is. Mannen t.o.v elkaar zijn altijd gelijkwaardig. Een zwakke jongen binnen de groep word veelal geaccepteerd travestie geaccepteerd fenomeen. Binnen detentie welkome vervanging in Arabische detentie zettingen. Normatieve vervaging van gehandicapten of geestelijk gestoorden waar nimmer op welke wijze ook binnen Arabische landen moeilijk over word gedaan als het om seksualiteit gaat. Over homoseksualiteit indien dat niet openlijk is is een geaccepteerd begrip. Binnen andere culturen zien wij dat terug. Hoe hoger de normatieve waarden binnen een cultuur groei van de beschaving is de zichtbaarheid van veroordelen groter. We spreken dan altijd van de adder slachtoffer rol. het slachtoffer is vaak dan diegene die het zwakste is binnen de groep naar gestelde normen. Een zielig meisje of jongetje krijgt dat dan nogmaals bevestigd. De gehandicapte dus ook. Die is toch geestelijk onvolwaardig dus slachtoffer. Zo zit nu eenmaal het systeem in elkaar. Dat vervaagd binnen die culturen waar een stille en geen openlijke acceptatie groot is. De Arabische studie geeft goed weer dat buitenechtelijke relaties al gezien worden vanaf de geboorte. Jongens worden uitgehuwelijkt. Als ze buiten de pot pissen is dat dus al een heimelijke relatie. Voor het huwelijk hebben ze daar al tientallen van gehad. De familie beschermd de maagdelijkheid van meisjes immer als eer een maagdelijke vrouw in het huwelijk te brengen. Dat geld niet voor jongens. Bij meisjes is anale penetratie voor het huwelijk de meest voorkomende seksuele daad. Jongens penetreren anaal zowel jongens als meisjes voor en tijdens hun huwelijk. De Arabische studie laat zien dat negen van de tien jongens anale seks hebben. Dat zien als een buitenechtelijke lust. Dus negen op de tien jongens accepteert anale seks als normaal. Jongens die niet gepenetreerd zijn is uitzonderlijk. Op het platte land is dit een normaal versluierd iets. Vandaar dat in een normatief land " lover boy " activiteiten gezien worden als abnormaal. het openlijk ageren tegen homoseksualiteit eveneens veroordeeld word. Onderzoek onder dienstplichtige soldaten in Turkije en Marokko waar voor vermogende dienstplichtigen een vervanging betaald kan worden dienstplicht kan worden afgekocht is de rede voor afkopen onderlinge seksualiteit die normatief geaccepteerd. Het is dus erg cultuur bepalend. Maar door normatieve veranderingen voortgang van beschaving democratisering emancipatie vervagen cultuurbepaalde tradities. Hoe verder wij van de Aap komen te staan, hoe verder wij van de mens verwijderen. Vaak worden zaken overdreven opgeklopt. Vandaar ook dat geweld om ontdekking te voorkomen in de loop van vele jaren erg is toegenomen. Meisjes worden dus meer en meer onderdrukt en met de dood bedreigd of vermoord en zwakkeren eveneens waardoor groepen ontstaan met het doel zaken versluierd te houden geheim binnen de daarin eigen cultuur verborgen geheimen. Dat kan zijn geloofsrichtingen, sektarische groepen maffia of cultuur. De koorknapen moeten achteraf niet zo zeuren riep een kardinaal. Daar heeft hij wel een beetje gelijk in. De chantage ligt op de loer. Net als Senol in deze verhaallijn.








Copyright © www.oops.nl
----oops.nl----
Home
Sexverhalen
Hetero
Eerste keer
Homo
Lesbisch
Plassex
Tieners
SM
Groepsex
Overspel
Familie
Bisex
Overige
Partners