Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!

Klik hier voor meer webcams !!

Op vakantie in Limburg - 5849 keer gelezen
Het speelde zich af in 1978 na het afsluiten van onze opleiding besloten wij ( 2 van mijn collega’s en vrienden en ik) gezamenlijk op vakantie te gaan in Limburg. We zouden 14 dagen op de camping ‘de Heldense bossen bij Blerick gaan staan, dit omdat Dirk zijn vriendin ook op deze camping stond met haar ouders. Bert en ik waren nog vrijgezel en hadden daar geen problemen mee, weer een jager minder op het vrouwelijk schoon. Dus ging ik op de afgesproken Zaterdag met de trein naar Venlo waar ik door hen opgehaald zou worden en wij met de bus naar de camping zouden gaan. Op de camping aangekomen snel mijn spullen in de tent omkleden en naar het zwembad want het was aardig warm aan het worden ondertussen. Daar troffen Bert en ik onze eerste prooien aan want jagen dat zouden we zeker doen. Dirk hield zich enig sinds afzijdig van ons gestoei met de aanwezige meiden, zijn vriendin was erg snel jaloers, oen ik hem vroeg waarom we niet naar een andere camping gegaan waren zei hij “dat pikt ze helemaal niet dan heb ik echt een probleem”. Na een paar uurtjes was Irene de vriendin van dirk moe en wilde bij haar tent wat gaan rusten. Mooi riep Bert des te meer plek hebben wij straks in de tent. Plots viel mijn blik op een leuke meid met half lang bruin haar en een lichaam om op te vreten, met een sierlijke duik dook ze in het water en ik haastte mij om voor haar in het water te komen. Toen ze boven kwam om adem te halen keek ik haar recht in haar ogen en zei “Hoi ik ben Rob en volgens mij ben ik verliefd op je” terwijl ze mij dwong om achteruit te zwemmen keek ze me aan en zei” Is dat zo, ik heb je anders nog nooit eerder gezien hier maar je lijkt me wel een leuke jongen”. Toen zwom ze rustig van me weg mij een blik gunnend op haar heerlijke billen, snel zwom ik achter haar aan en probeerde een gesprek te beginnen door te vragen of ze een vriend had en of ze alleen was, al snel kwam ik er achter dat ze Jacky heette 18 jaar was en uit Uden kwam en samen met haar ouders op vakantie was. Ondertussen was ze op de rand van het zwembad gaan zitten en hield mij met haar voeten op een afstandje, plots greep ik haar voeten vast en trok aan haar benen terwijl ik mijn voeten tegen de badwand plaatste en met een ruk trok ik haar weer in het water. Min of meer bedoeld kwam zij met haar billen op mijn kruis terecht en terwijl ik deed als of het erg pijn deed schrok zij en zei “sorry dat was niet mijn bedoeling” en sloeg een arm om mij heen op dat moment nam ik haar in mijn armen en kuste haar op de mond. Even verstarde ze, maar toen ik zachtjes mijn tong tegen haar lippen duwde deed zij haar mond open en beantwoorde mijn tongzoen. Door de druk van haar borsten op mijn borst begon er iets te groeien in mijn zwembroek zo geil werd ik al van haar, plots voelde ik een hand op mijn kruis die zachtjes in mijn half harde pik kneep. Zachtjes fluisterde zij in mijn oor”zo te voelen doet het geen pijn meer” en ze kneep nog een keertje in mijn lul waardoor deze nog harder groeide. Toen liet ze mij los en ging snel het water uit en zij “zie mij nu maar eens te volgen Robbie “greep haar handdoek en rende naar de zonnewijde en ging liggen zonnen op haar buik terwijl ze mij in de gaten hield. Snel klom ik uit het water en liep iets gebukt omdat anders mijn eikel boven mijn broek te zien zou zijn naar mijn handdoek en rende naar haar toe, waarna ik snel op mijn buik ging liggen. Zo hebben wij de rest van de middag samen vrijend en knuffelend de middag door gebracht en afgesproken dat we die avond samen naar de zomercarnaval zouden gaan. Toen ze zag dat het al 6 uur was vloog ze omhaag en rende snel naar haar tent met de mededeling dat ze me daar wel zou zien. Ik keek in het rond en zag dat Bert al terug gegaan was naar de tent, dus ben ik ook maar daar naar toe gegaan om te douchen en te eten. S’avonds om een uur of 9 zijn we naar de jeugd kantine gegaan waar het karnaval gehouden zou worden, al wat ik daar zag maar geen Jacky. Bert zei nog Rob wat maakt dat nou uit er zijn meiden genoeg vanavond en als we ze een beetje dronken voeren valt er vast nog wel wat te neuken. Met die woorden begeeft mij zich in de dansende groep mensen, ik baalde alleen maar want ik had mij zo verheugd op een gezellige avond met Jacky. Omdat ik geen zin had om te dansen en Dirk ook aan de kant stond hebben we maar wat gedronken, dit was voor mij schijnbaar niet zo’n goed idee want ik was vrij snel aangeschoten. Plots staat Jacky voor mijn neus ik val om haar nek en begin haar helemaal te bedelven onder mijn kussen, wat zij namelijk niet gezegd had is dat ze pas om een uur of elf zou komen omdat ze nog op visite moest met haar ouders. Door het dansen en de drank had ik steeds meer moeite om op de been te blijven, toen Jacky het te erg vond worden zij ze “kom rob ik breng je wel naar bed anders gaat het niet goed vanavond”. Achter de kantine was een heuveltje waar wij overheen moesten en toen we boven waren struikelde ik en trok haar mee we eindigden aan de andere kant onder aan de helling met haar bovenop en toe zei ik met mij zatte kop “Jacky ik hou van je”en gaf haar een dikke zoen. “Ja, ja, dat zal wel, dat zien we morgen wel” was haar reactie en kuste mij terug. Na een poosje gevreeën te hebben hielp ze mij overeind en strompelden wij weer verder. Plots waren we bij de tent Jacky hielp mij in de tent en kwam lekker naast me liggen we begonnen wat te vrijen en vanaf dat moment mis ik het een en ander, maar toen ik de volgende ochtend wakker werd hoorde ik vlak bij de tent mensen praten en toen ik naar het dak keek dacht ik van dit is onze tent niet. Ik keek naast mij en zag dat Jacky naast mij nog heerlijk lag te slapen, toen ik onder het laken keek zag ik dat ik naakt was bij verder controle bleek ook jacky helemaal naakt te zijn . Ik heb zachtjes het laken van haar lijf gehaald om dat heerlijk lichaam eens goed te bewonderen. Toen ik zachtjes haar tepels aanraakte werden deze harder en kreunde ze zachtjes. Hierdoor werd er buiten geroepen ben je wakker jacky, kom je ontbijten schat. Zachtjes deed ik de rits open en stak mijn hoofd naar buiten, er voor zorgend dat men niet naar binnen kon kijken. Voor mij zie ik twee volwassen mensen zitten aan tafel te ontbijten, dit waren de ouders van Jacky, “goedemorgen zeg ik Sorry voor dit onverwachte bezoek maar ik ben Rob “. Ook goedemorgen zeg de vader van jacky”dus jij bent rob aangenaam, jacky heeft gisteren al verteld over je leuke manier van contact leggen kom schuif aan dan kun je mee eten”, ehh ja straks ik zal mij eerst moeten aankleden” op dat moment voel ik een hand om mijn lul die zachtjes begint te trekken en meteen er achter aan voel ik een paar warme lippen om mijn eikel en een tong die me helemaal gek maakt, snel trek ik mijn hoofd terug en rits de tent dicht laat me op mijn zij rollen en zie jacky mij vol overtuiging pijpen. Ik kan mij nu niet onbetuigt laten en ondanks het feit dat haar ouders 3 meter verderop zitten duik ik tussen haar benen en begin aan haar kutje te zuigen en likken. Al snel begint ze met haar bekken tegen mijn tong op te rijden en zachtjes te kreunen, van schrik stop ik met likken hier is ze het blijkbaar niet mee eens want ze bijt zachtjes in mijn eikel en drukt haar druipende kutje tegen mijn mond. Hierdoor begin ik weer aan haar klitje te sabbelen waadoor ze nog harder kreunt overeind komt omdraait en haar open staande kut boven mijn knetter harde paal houd , ze plaatst mijn kloppende eikel tussen haar lippen en laat zich in een keer op mijn 20 cm langen paal zakken . Kreunend begint ze erop te rijden en mij wild te kussen. Om niet achter te blijven begin ik te storten waardoor ik nog dieper in haat soppende kutje dring en ze nog harder kreunt, door haar pijp kunsten duurt het niet lang voordat ik mijn ballen voel trekken het teken dat ik zo ga spuiten . Jacky voelt dit blijkbaar ook aan het dikker worden van mijn eikel en laat zich met een diepe zucht tot aan de wortel op mijn paal zakken en begint te melken met haar kutspieren, hierdoor trekt ze me heel snel over de streep en grommend begin ik mijn ballen in haar kutje te legen. Bij de eerste straal zaad die ik in haar kutje spuit voel ik haat verkrampen en met een hese kreet komt ze schokkend klaar en valt zwetend op mijn borst. Zo blijven we liggen tot mijn verslappende lul uit haar kutje glipt en ons geil uit haar kutje over mijn ballen loopt. Met een hand smeer ik een deel van ons geil over haar kut en billen en fluister in haar oor “ik hou van je, Jacky .Zo ben ik nog nooit gewekt” “Graag gedaan schat , dat had je wel verdiend na vannacht” waar bij ik haar verbaasd aan kijk. Dan trekt ze een lang slaap shirt aan doet de rits open en stapt met haar druipende kutje zo naar buiten en zegt “goedemorgen pap en mam” en loopt vervolgens de caravan in. Nadat ik een onderbroek aangeschoten had ben ik met een rood hoofd langs haar ouders ook maar de caravan in gelopen waar ik mij voor het ontbijt kon opfrissen. Later aan de tafel gezeten zegt haar moeder tot mijn verbazing tegen Jacky “heerlijk zo’n lekker beurt om de dag mee te beginnen he jac, maar jullie mogen het de volgend keer wel iets rustiger doen hoor de buren keken allemaal deze kant op”, Ja zegt haar vader”Als jullie s’nacht tekeer gaan willen jullie dan ook aan mijn nachtrust denken ik werd er wakker van Rob” waarna ik weer met een boei aan tafel zat . Joh geeft niet hoor zegt haar moeder wij zijn ook jong geweest Frank wees blij dat ze het lekker hier in de tent doet dan ergens in het bos en schenkt vervolgens mijn koffie in. Hierna ben ik de rest van de vakantie alleen nog in onze tent geweest om mijn kleren op te halen want je snapt wel dat ik de rest van mijn vakantie lekker met jacky gevierd heb. Hoe dat verliep vertel ik een andere keer wel Rob