Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!


Klik hier voor meer webcams !!

Speeltijd 7 - 3972 keer gelezen
Vervolg van Speel-tijd deel 6
--------------------
Zodra de les gedaan is en iedereen de klas uit, komt ze lieflijk draaiend en lonkend naar me toe, zoals een kind dat een mooi kadootje gaat krijgen. Ik vind echter dat ze wel even mag wachten op haar verrassing, zodat de spanning wat oploopt, en vraag haar het bord af te vegen. Verrast over het uitblijven van een prettiger activiteit, doet ze mokkend wat ik vraag. Daarna vraag ik haar om ook de bordveger met de lat (jawel, die van 50 cm!) eens goed uit te kloppen door het venster.
Wij zitten op de tweede verdieping en hebben nogal hoge vensterbanken in dit oude gebouw, zodat Inge zich kwaad en driftig op de vensterbank moet hijsen, waarbij ze met haar bekken op de rand ligt en haar benen ergens in de lucht zweven. Met harde meppen klopt ze het krijtstof uit de veger, terwijl ze beneden op de speelplaats enkele vriendinnetjes opmerkt en er iets naar roept.
Door de meisjes beneden is ze me even vergeten, maar ik haar niet, zeker als ik zie hoe haar broekje me uitnodigend wenkt onder het korte rokje.

Doordat ik een beetje doorbuig, kan men mij vanop de speelplaats niet zien als ik stilletjes achter Inge kom staan, haar benen vastpak, ze open en mijn neus tegen haar billen duw. Ze laat een verschrikt kreetje, maar zegt tegen de meisjes beneden dat het was omdat ze de lat bijna liet vallen. Ze doet of er niets aan de hand is en probeert zo goed mogelijk haar werk met de veger verder te zetten.
Ik heb ondertussen haar broekje al uitgetrokken en teister met twee duimen haar lipjes, venusheuvel en klitje, wat haar zo doet spartelen van genot, dat ik haar met haar enkels onder mijn armen moet klemmen zodat ze niet door de venster valt.
Door al dat heerlijke spelen en genieten, ben ik mijn omgeving even vergeten en ik schrik me een ongeluk als ik plots een handje op de bobbel in mijn broek voel.

Ik weet even zelf niet meer waar ik het heb als dat handje begint te kneden en mijn hete leuter stevig verwend wordt, los door mijn broek heen. Blijkt het Indra te zijn, die heel stilletjes terug naar de klas is gekomen omdat ze vermoedde dat er een feestje aan de gang zou zijn.
Ik voel hoe mijn rits omlaag wordt getrokken en een onzeker handje in mijn slip verdwijnt, waar alles grondig onderzocht wordt. Uiteraard heb ik binnen de kortste keren een tent, zeker doordat ik tegelijkertijd het poesje van Inge aan 't verwennen ben met tong en vingers, waardoor deze alle moeite van de wereld heeft om niet hele de speelplaats bij elkaar te kreunen.
Dan voel ik hoe Indra mijn broek naar beneden trekt, gevolgd door mijn slip en twee fluweelzachte handen mijn eikel liefkozen, zachtjes langs de schacht naar beneden glijden om dan liefkozend mijn scrotum te wegen. Mijn zaad geraakt hierdoor stilaan op kookpunt en mijn likwerk wordt er met de seconde vinniger van, tot groot genoegen van Inge die in de verte reeds een kleine orkaan voelt aankomen.

Twee heerlijke warme lippen voel ik op mijn eikel komen, terwijl een handje lief mijn ballen streelt en dan verdwijnt mijn teergeliefde jongeheer is het hete mondje van het 'verlegen' meisje. Ik lik van het ultieme genot Inge naar hemelse hoogten en zuig haar trilknopje tot uiterste erectie, zoals Indra bij mij!
Gloeiende stralen van vloeibaar genot borrelen op vanuit mijn tenen, lopen langs mijn benen en rug naar mijn hoofd en dalen dan terug af tot in het puntje van mijn zalig verwende piemel.
Ook Inge voelt zich langzaam van de wereld wegglijden, recht het paradijs in. Als ze trillend en bevend, snuivend en kreunend een denderend orgasme ondergaat, begint ook mijn keteltje te fluiten en krijgt Indra mijn hete stralen tegen haar gehemelte. Dapper pijpt ze heel voorzichtig verder, waardoor ik alle kleuren van de regenboog zie en er een gigantisch vuurwerk in mijn hoofd afgaat.
Nazinderend van genot bevrijd ik Inge uit haar netelige positie, die zich dankbaar heel lief in mijn armen nestelt, om zo nog even na te genieten van deze heerlijke verwenning. Ook Indra vlijt zich tegen me aan en kijkt met haar prachtige donkere kijkers hoe we samen deze heerlijke gevoelens laten nawerken. Zij heeft nog een super-behandeling tegoed, maar niet nu, even bekomen.

Veel van de meisjes hebben ondertussen van mij 'bijles' gekregen en weten de waarde ervan te appreciëren, anderen zijn niet aan de beurt geweest, maar zijn evenzeer op de hoogte. Op een bepaald moment zegt Indra, die blijkbaar plots fungeert als spreekbuis van de klas, dat ze nu wel toe zijn aan een les seksuele opvoeding, ipv de saaie les die ik aan het geven ben.
Ik begrijp dat de meeste meisjes alweer wild naar seks verlangen en een les erover lijkt hen wel wat. Mijn net begonnen les wordt zo toch niets meer en ik vraag hen welk onderwerp ze besproken willen hebben, waarop ze kiezen voor vrouwelijke anatomie. Ik vraag me verwonderd af, wat die meisjes daar nog niet zou over weten, ze hebben allemaal toch een vrouwenlichaam! Maar dan blijkt uiteindelijk waar de samenzwering over gaat.

Ze willen dat ik de anatomie en functies uitleg aan de hand van een levend voorbeeld, en wie is daarvoor meer geschikt dan Sofie en Debbie. Zo hebben ze in een klap twee modellen om de les te demonstreren en tegelijk is het de vuurdoop van de tweeling. De twee meisjes zijn een beetje wit weggetrokken rond hun neus en zoeken koortsachtig naar een uitweg, die er niet is.
Indra vertelt me dat ze ook te weten gekomen zijn, dat de meisjes in hun vorige school weggestuurd zijn omdat ze daar betrapt waren op het samen misbruiken van medestudenten. En nu willen de andere meisjes dat we hen, onder het mom van een les anatomie, koekje van eigen deeg geven. Sofie en Debbie krijgen van de hele klas de keuze tussen gehoorzaam mijn les te stofferen met hun lichaam of de schaamte en het ontslag uit de school als hun gedrag in deze school bekent wordt.
Aarzelend en met het schaamrood op de wangen, geeft de tweeling toe aan de situatie en moeten ze beloven alles te doen wat ik hen opdraag. Ik zet alvast mijn camera klaar in de opnamestand en roep de tweeling vooraan in de klas.

Anatomie gaat over het lichaam zelf en dus vind ik dat er een teveel aan textiel aanwezig is bij het bord. Om de beide meisjes te plagen en onderdanigheid bij te brengen, beveel ik hen om hun slipjes uit te trekken. Na elkaar aarzelend aangekeken te hebben voldoen ze onzeker en onder hun korte rokjes friemelend aan dit bevel. In de klas gaan er al heel wat puntjes van de tongen over de droge lippen en zitten alle meisjes in spanning het vervolg af te wachten. Om hun fantasie te prikkelen en hen nog wat langer is spanning te laten, ga ik gehurkt achter Debbie zitten en gebied haar om haar voeten uit elkaar te plaatsen en diep voorover te buigen, zodat haar korte rokje hoog omhoog gaat. Ik kijk recht tegen een kaal geschoren poesje en een angstig dichtgeknepen aarsje aan, maar mijn verlangend publiek ziet hier niets van en begint ongedurig te mompelen. Ik gebied Debbie zo te blijven staan en herhaal mijn act bij Sofie, die zich al bijna doodschaamt door de situatie bij haar zu!
s, maar toch schoorvoetend doet wat ik vraag, waardoor ik precies hetzelfde uitzicht krijg als even daarvoor bij haar zus.

De klas wordt nu echt rumoerig en eist meer te zien te krijgen en dringende aktie, waarop ik antwoord dat de les anatomie onmiddellijk gedaan is als ik nog een woord teveel hoor. Dat wordt snel begrepen en de stilte keert weer, want ze weten dat ik ook geen probleem heb met weliswaar opgeilende, maar stevige persoonlijke straffen en niemand is momenteel bereid de plaats van de tweeling in te nemen.
Ik besluit hun houding te belonen en gebied de twee meisjes hun bloesjes met beide handen open te houden, zodat de klas een mooi uitzicht krijgt op de inhoud ervan. Met alweer rood aanlopende wangen voldoen ze aarzelend aan mijn vraag en tonen de klas hun stevige tieten, die door de gebogen houding bijna uit de halve cups vallen.

Ik veronderstel dat Tammy met haar kleine tietjes ook wel eens iets steviger wil voelen dan haar eigen gerief en ik roep haar naar voren. Ik laat haar de handen in het bloesje van Sofie steken en draag haar op om wat ze daar vind eens goed te betasten en te onderzoeken.
Om te demonstreren wat er daarbij gebeurd, trek ik Debbie haar bloesje over haar hoofd, zodat iedereen nu duidelijk haar hijgende boezem kan zien. Ik ga achter haar staan, druk mijn broek met ondertussen gezwollen paal tegen haar kontje en grijp naar haar bh. De halve cups kunnen deze extra schok niet echt opvangen en dus duikelen haar peertjes uit de verpakking, wat heel wat gehijg en gesnuif veroorzaakt in de klas. Ik merk op dat enkele meisjes zwetend aan hun kruis zitten friemelen en ik verhoog de aandacht nog door Debbie haar bh uit doen en haar tieten te beginnen melken.

De twee zusjes zijn door al die onverwachte behandeling ondertussen ook zwaar aan het hijgen geslagen en laten zich alles met glazige ogen overkomen, ook als ik Tammy vraag om ook bij Sofie het truitje en de bh uit te doen en dan terug naar haar plaats te gaan.
"Zoals jullie net gezien hebben, dienen borsten om melk te leveren, alhoewel we er hier geen druppel uitgekregen hebben", verklaar ik de les, "maar toch heeft dit ergens resultaat opgeleverd!"
Ik beveel de tweeling zich om te draaien, met hun gezicht naar het bord, en terug voorover gebogen te gaan staan met de benen gespreid. Hun rokje komt maar net tot op hun billen, zodat hun op een kier staande grotje duidelijk zichtbaar is.
Om een stukje praktijk in te lassen, laat ik de meisjes in twee groepen naar voor komen, zodat ieder van de tweeling omringt wordt door een schare meisjes.
Ik geef hen de opdracht om de anatomische vormen voor hen te onderzoeken uit te vissen welk het resultaat is van de vorige handelingen.

De twee zussen weten niet wat hen overkomt als meerder zachte meisjeshanden hen tegelijk en langs alle kanten beginnen onderzoeken. Er wordt in tepeltjes geknepen, er wordt geprobeerd hoever je een tiet kan uitrekken en tegelijk zijn tientallen vingertjes bezig de kletsnatte poesjes te onderzoeken, terwijl er ook al iemand is die een met geil ingesmeerde middenvinger uit een poesje haalt en diep in een aars steekt. De frustratie en schaamte bij de tweeling is hoog opgelopen, maar iedereen heeft al lang ontdekt dat de drijfnatte poesjes het gevolg zijn van de uitgebreide melkbeurt. De twee zuchten dan ook dat het een lieve lust is en de vele handjes maken het hijgen en steunen alleen maar erger.

Als geïnteresseerde toeschouwer voel ik me, naast steeds heter, ook een beetje tekort gedaan en ik besluit op mijn beurt op onderzoek uit te gaan. Veel meisjes staan gebukt om alles beter te zien bij de modellen en ik steek dan ook mijn handen onder twee korte rokjes in mijn buurt. Beide meisjes schrikken even op als ze mijn hand voelen, maar rijden dan dadelijk met hun drijfnatte broekjes over mijn hand.
Ik schuif mijn handen nu in de broekjes en duw gelijk een vinger in de openstaande pruimpjes, wat beantwoord wordt met zwaar gesteun en knikkende knietjes. Als ik mijn vingers vervang door een duim en bijna tot aan hun baarmoeder doorvinger, gaan ze gillend door het lint en hebben een daverend orgasme.
Al die zwoele kreetjes en geluiden, de onderzoekende en plagende handjes, de pompende vingertjes in poesjes en kontjes, wordt ook de tweeling teveel en ook zij gaan een voor een kreunend en hijgend door een waas van tintelend genot en komend huilend en steunend klaar.

Iedereen gaat op zijn plaatsje in de klas zitten om uit te hijgen, want zowat iedereen is klaar gekomen, geholpen door eigen vingerwerk of door dat van behulpzame vriendinnetjes. De twee zusjes verplicht ik echter om in hun compromitterende houding te blijven staan, voor zover hun knikkende knieën dat nog toelaten. Aangezien iedereen zo druk met elkaar of met zichzelf bezig was, vrees ik dat de les niet zo heel duidelijk was en besluit nog even enkele delen te herhalen.
Ik laat de tweeling naast elkaar plaats nemen met hun ellebogen steunend op de eerste bank in het midden, zodat de twee meisjes die daar zitten hun rijpe fruithandel vlak voor hun ogen krijgen. Ik vraag hen om de zussen stevig bij hun tepels te pakken en er alle spelletjes mee te doen die ze kunnen bedenken.
----------------------------------
Vervolg: zie Speel-tijd deel 8


Copyright © www.oops.nl
----oops.nl----
Home
Sexverhalen
Hetero
Eerste keer
Homo
Lesbisch
Plassex
Tieners
SM
Groepsex
Overspel
Familie
Bisex
Overige
Partners