Stuur ons je verhaal op, klik hier !!!!!!

Klik hier voor meer webcams !!

Wielrennen - 9245 keer gelezen
Afgelopen winter ontstond bij Marieke, een vriendin van mij het idee om samen te gaan wielrennen. We zouden geen wedstrijden gaan fietsen maar gewoon voor de hobby. Niet gouw daarna zijn we wezen kijken naar een wielrenfiets voor mij, maar deze was veel te duur dus ging de aankoop niet door. We hebben heel veel fietsen bekeken maar wat wij wouden zat er niet tussen tot twee weken terug, op marktplaats stonden twee wielrenfietsen aangeboden en was er een aanbieding voor wielerkleding. Nadat we heen kijken waren geweest hebben we besloten de fietsen en wielerkleding te kopen en vorige week werden de fietsen geleverd.

De dag na levering zouden we voor het eerst gaan fietsen, en omdat de spullen bij mij geleverd waren kwam ze eerst bij mij aan en zouden we vanuit mijn huis wegrijden. Tegen half twee hadden we afgesproken en Marieke kwam netjes op tijd. Na eerst wat gedronken te hebben gingen we naar boven om de kleding te passen, zoals ik van Marieke gewend ben stapte ze zonder schaamte uit haar training broek en stond in haar string te wachten tot ik haar broekje uit de verpakking had, omdat zo’n mooi uitzicht op haar had deed ik het extra rustig aan met het losmaken van de verpakking. Toen ik het er eenmaal uit had moest haar topje ook uit omdat het zo’n broekje was met bandjes over de nek. Een mooi uitzicht had ik nu weer, ik had Marieke wel vaker in ondergoed gezien maar elke keer was het weer een mooi gezicht. Zelf wist ze ook wel dat ik haar mooi vond en ze probeerde zich elke keer weer goed te laten zien. Toen trok ze haar broekje aan en het paste haar heel goed, alleen vond zij zelf dat haar string uitmoest omdat deze niet fijn zat. Dit keer ging ze wel even naar de WC om zich uit te kleden want dit ging haar nog te ver. Even later kwam ze mijn kamer weer binnen en zag ik dat haar broekje zo lekker strak zat dat het tussen haar lipjes ging zitten. Ik had ondertussen het bovendeel van haar pak uit de verpakking en ze trok het aan het was een gewoon wielershirt en je zag jammer genoeg weinig van haar mooie boven lichaam terug.

Toen was ik aan de beurt om mijn wielerpak aan te trekken. Ik deed eerst het zelfde als zij deed en liet mijn boxer aan maar dat keurde ze niet goed. Ik moest ook mijn ondergoed uit omdat het anders niet eerlijk was. Ik ging daarom ook maar naar de WC en trok mijn boxer uit en het wielerpak weer aan Marieke stond al voor de deur te wachten met mijn shirt in haar handen en ik trok het aan. Het pak paste mij gelukkig ook goed en we gingen naar beneden, daar trokken we onze schoenen aan en gingen naar de fietsen. Deze moesten we nog op hoogte afstellen maar dat was gouw gebeurt en na onze bidons gevuld te hebben fietsen we weg, eerst rustig en daarna steeds harden. We besloten na een tijdje over vlak terrein gefietst te hebben ook een paar heuvels op te zoeken. Nou is dat in onze omgeving niet zo moeilijk want we wonen vlak bij een bos met veel heuvels. Het eerste stuk van de route ging over smalle wegen waar best veel verkeer over kwam en we besloten achter elkaar te gaan fiets ik zakte daarom af en zij Marieke dat zij het tempo mocht bepalen. Eenmaal achter haar ging het tempo flink omhoog en zag ik haar kontje lekker op en neer gaan het was een mooi gezicht om haar zo te zien fietsen maar echt genieten kon ik niet want ze ging nog steeds harder fietsen. Toen we aan de voet van een best steile heuvel stonden ging ze op haar pedalen staan om zo meer kracht te zetten. Ze stond toen mooi gebukt op haar fiets en ik had prachtig uitzicht op haar kontje. Ze bleef flink door trappen en na een stukje de heuvel op keek ze een keer achterom om te kijken of ik nog in haar spoor zat ik zat op dat moment natuurlijk naar haar kontje te kijken en ik voelde me betrapt maar ze zij er niks van. Ik besloot daarom maar harder door te trappen en haar in te halen. Gelukkig waren we al gouw boven en konden we aan de afdaling beginnen boven aan spraken we af beneden op elkaar te wachten en daar een korte pauze te nemen. Ik ging een goed op m’n pedalen staan en vloog weg bij Marieke, ik wou graag als eerste beneden zijn en dat lukte me. Eenmaal beneden pakten we onze bidons en gingen op een bankje zitten.

Op het bankje kwam ze dicht tegen me aan zitten, we hadden het eerst over de rit tot dan toe en vonden dat we nog wel een trapje sneller konden fietsen. Na een korte stilte vroeg ze of ik haar kontje goed kon zien onderweg ik antwoordde verlegen dat ik het wel heel goed kon zien. Ze begon te lachen en zij dat ze het niet erg vond dat ik haar bekeek en zelfs wel fijn. Ze nam nog een slok water en legde daarna een hand op mijn been en zij dat ze ook graag naar mij keek. We keken elkaar aan en begonnen te lachen maar ineens kwam Marieke dichter bij en gaf me een zoen op mijn mond even keken we elkaar weer aan en we daarna begonnen we te tongzoenen. Haar hand schoof langzaam over mijn been en richting mijn kruis, ze begon te wrijven over mijn kruis en mijn lul begon stijf te worden. Marieke stopte met zoenen, keek me geil aan en vroeg of ik het fijn vond. Ik antwoordde dat ze het goed deed en we begonnen weer met zoenen ik ging nu ook met mijn hand naar haar kruis en liet mijn vingers over haar broekje de stof die tussen haar lipjes zat voelde al vochtig aan en daaraan merkte ik dat zij ook al opgewonden was. Een tijdje zaten we zo te zoenen en elkaar te strelen tot we een auto aan hoorden komen, we stopten en gingen weer netjes zitten. We besloten ook om weer verder te fietsen en ik pakte haar hand om samen naar de fietsen te lopen. We zouden de snelste route naar huis toe nemen want Marieke zij dat ze honger had. Binnen een goed kwartiertje waren we ook al thuis aan gekomen en zetten de fietsen in de garage.

Na weer wat gedronken en gegeten te hebben gingen we naar boven om ons wat op te frissen en aan te kleden. Eenmaal in mijn kamer plofte Marieke op mijn bed en wenkte mij om er bij te komen liggen, ik lag nog niet naast haar of onze hoofden trokken als een magneet naar elkaar en onze monden vonden elkaar. Een korte tongzoen volgde, toen we stopten vroeg ze geil of we niet beter eerst konden gaan douchen een slecht plan was dit niet en we liepen naar de douche. Onze wielershirts gingen uit en zo stonden we tegen over elkaar. Marieke zij dat ik haar maar verder uitmoest kleden en ik deed gouw wat zij vroeg. De bandjes van haar broekje gingen af en ik maakte haar BH los. Twee prachtige borsten kwamen te voorschijn en haar mooie tepels stonden al hard op haar borsten. Ik gooide haar bh op de grond en ging op mijn knieen voor haar zitten en trok haar broekje verder naar beneden ik ging met mijn tong over haar lichaam en volgde het langzame tempo van haar broekje. Ik ging verder en verder naar beneden en er kwam een streepje haar te voorschijn, ik wist dat ik bijna bij haar kutje was en likte langs het streepje haar verder. Toen trok ik haar broekje in een keer helemaal uit en liet het op de grond liggen met mijn tong ging ik verder met likken en ik kwam bij haar kutje. Eerst likte ik over haar lipjes heen en even later ging ik tussen haar lipjes door met mijn vingers. Ik hield toen haar lipjes uit elkaar en begon weer te likken eerst haar gaatje en later ging ik naar haar al iets opgezwollen klitje. Met een vinger begon ik haar ondertussen te vingeren en ik likte hard door op haar klitje. Marieke begon te kreunen en vroeg me harder te vingeren terwijl ik dat deed ging ze harder en harder kreunen en niet veel later kwam ze heftig klaar.

Dit was een lange intro tussen Marieke en mij, als het jullie bevalt schrijf ik nog een vervolg want er gebeurde nog veel meer.